ידידים פלוס

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ידידים פלוס
    מרינה
    23/02/2015

    לפני 4 חודשים הכרתי בחור יצאנו לדייט ראשון היה נחמד וזהו לא הרגשתי שיש המשכיות לדייט שני. אחרי חודש הקשר התחדש והתחלנו להיות ידידים טובים מספרים אחד לשניה הכל ולפני כחודשיים וחצי קרה ושכבנו. וככה על בסיס קבוע היינו נהנים לדבר ולהיות ביחד ובין היתר גם שוכבים. היינו מתנהגים ממש כמו זוג. תמיד היה מפנק ואכפתי ורק מבקש שאשאר לישון אצלו ומחבק בלילה. כמו כן הוא תמיד אמר לי שלא מתאים לא קשר עכשיו ומבקש שאני לא אתאהב בו (לא מאוהבבת בו). אציין גם שהוא יודע ששכבתי(פעמיים) עם האקס שלי שהוא נשוי ושאני מצטערת על זה מאוד וזה לא יקרה שוב בחיים.
    לפני שבוע יצאנו ביחד שתינו ועלינו אליו היה כייף הוא אכין לי ארוחה למיטה כמו שתמיד הוא עושה ואז הוא גילה ששכבתי עם החבר של האקס שלי(אקס אחר) שזה היה לפני 3 שנים. ניסיתי להסביר אבל הוא אמר שהוא עייף שם את הראש על הכרית ונרדם ואני נשארתי שם כמה דק ואז קמתי אמרתי לו שלום בלי חיבוק בלי נשיקה והלכתי. מאז אותו יום הוא ופשוט נעלם לא ניסה ליצור איתי קשר ואני לא ניסיתי ליצור איתו קשר. הרגשתי כעס על זה שהוא כועס על משהו שקרה מזמן ושלא יחזור שנית.
    חייבת לציין שהוא תמיד מנסה לשכנע אותי להישאר לישון אצלו ופה זה לא קרה.
    מה לעשות? האם עליי ליצור איתו קשר או לחכות שהוא יצור?
    למה הוא התנהג בצורה כזאת?

    אודה לתשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ידידים פלוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא כדאי לשמר קשר לא בריא

    עדי בדיחי
    23/02/2015

    שלום מרינה,

    יש כנראה שתי אפשרויות- ראשית הוא מראש ביקש שלא תתאהבי בו, שהוא לא פנוי לקשר וכו'... כל המשפטים שאומרים אנשים שלא מעוניינים בקשר רציני. זה כמובן ברור. העובדה שהוא רומנטיקן, שרמנטי, מפנק, וכו' עדיין לא מלמדת על רצינותו בקשר.

    אז או שהוא מראש התכוון לקשר מאוד קצר, שמספק את שני הצדדים, ועכשיו שבע מספיק ולא צריך מעבר. וזאת הדרך שלו להפסיק את הקשר.
    או שהגילוי אודות הקשר המיני שלך עם אותו אדם, קצת הוריד לו את החשק והחליט להיעלם. כך או כך, מדובר בהיסטוריה שלך ואת זה לא ניתן לשנות גם אם מאוד נרצה. אני לא חושבת שיש להשקיע מאמצים בלהבין את הצעד שלו- כיוון שזה די ברור שהוא פשוט לא מעוניין. ההיעלמות שלו היא לא יפה במיוחד, אבל הייתי ממליצה להמשיך הלאה. גם את פיתחת רגשות אליו, אפילו מעט- וזה טבעי- כדאי להמשיך הלאה. אני חושבת שלאורך טווח הקשר הזה לא בריא, ונשמע לי שתצליחי להתגבר על כך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    מרינה
    23/02/2015

    תודה על תשובתך :)

    רק שאלה קטנה: האם עליי ליצור איתו קשר ולסיים את זה יפה?
    בכל זאת היינו מדברים כל יום בטלפון ונהנים אחד עם השני שזה גם מה שהוא היה אומר לי שכייף לו איתי ושיש לו סנטימנטים אליי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    עדי בדיחי
    23/02/2015

    בשלב זה לא הייתי יוצרת קשר ומחכה לתגובתו. אם לא יוצר קשר בכלל ואת חשה רצון "לסגור" את הדברים - אס.אמ.אס יוכל להתאים בהמשך לאחר שבוע שבועיים שלא הגיב. אבל לא אס.אמ.אס מתרפס, או מתנצל. כיוון שההתנהגות שלו היא בעיקר ילדותית ולא הייתי משקיעה מאמץ רב בלגייס אותו חזרה לקשר איתך.. אם הוא עצמו לא מתאמץ להתנצל על מה שקרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו