הרס עצמי ,

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הרס עצמי ,
    יונתן
    02/04/2015

    הסיפור שלנו התחיל בגיל 17
    הכרנו בפייסבוק היא מאותה עיר שלי , נפגשנו והתחברנו זאת אהבה ראשונה שלי .
    בתור גבר תמיד הייתי נועל אותה , לא נותן לה לצאת וממש מקשה עליה . מצד שני קיבלתי גם תמיכה מהצד שלה ו"דיווחים" על הסדר יום שלה
    הגיע הגיל והילדה התבגרה , סיימה את הבית ספר התחילה לצאת לראות עולם ולגלות . ואני עדיין הייתי נועל , מתנהג בגועל וכופה עליה לא לצאת בשבילי .
    מפה לשם היו ריבים פרידות קללות " ולא אני לא איזה ערס ממשפחה שבורה "
    הרגשתי חוסר בחום שלה , התחלתי לצאת ולשרוף אלפים על נערות ליווי וסמים .
    הייתי עובד מרוויח 9 אלף
    ו11 אלף מוציא על הנאות . ועוד מבקש הלוואות מהבנקים , יום אחד החלטתי לשתף אותה ולהסביר לה שזה מהסיבה שרציתי להרגיש טוב ובידיים טובות והחום שקיבלתי מנערת הליווי יותר חזק משלה ואני עדיין אוהב אותה , נפרדנו חזרנו .
    עוד חצי שנה ריבים שטויות ממשיכים
    עד הריב הרציני ששינה את התמונה , נפרדנו והיא הלכה אם מישהו לבית .
    פה אני תכננתי כבר נקמה בבחור ומשהו בי עצר אותי איזה נקודה שאלוהים כיוון אותי אליה וביקש ממני להירגע . הלכתי לבחור דיברתי איתו והוא נשבע לא שלא קרה כלום איכשהו גיליתי שקרה משהו. יום שלם מהבוקר עד הלילה עשיתי סמים
    והלכתי לעבודה שלה , דיברנו בסדר בלי להרים את הקול וכשאמרתי לה שאני יודע היא קראה לי בן זונה , תפסתי אותה בכתף וצעקתי עליה את לא מתביישת להתנהג ככה ועוד להסתיר ממני , כשאני עשיתי טעויות אני ידעתי לבוא לספר לבד ולא שמעת מאף אחד . למה את מתנהגת ככה ?
    נכנסתי חזק יותר לסמים וראיתי אותה פורחת מתחילה לצאת , שלחתי הודעות לאבא שלה וצלצלתי והטרדתי את המשפחה , הגישו עליי תלונה והמשטרה עצרה אותי קיבלצי מעצר בית וצו הרחקה ,
    סיימתי את המעצר וכמובן טסתי לבירת הסמים בעולם אמסטרדם
    עישנתי כמה שיותר . והייתי לבד , העלאתי שלב .. לקחתי פטריות הזייה , מה שעבר לי אני לא אתאר , המשפחה הבינה שקרה משהו ושינו לי את תאריך החזור , הגעתי לארץ התאשפזתי בהסכמה בבית חולים פסיכיאטרי והרגשתי אלים . אלים מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרס עצמי ,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    יונתן
    02/04/2015

    אני לא זוכר מה קרה , ניסיתי להתאבד . תקפתי רופאים שניסו להרגיע אותי , נעצרתי ישבתי בבית מעצר באגף אם כל הרוצחים והאנסים 64 ימים .
    כמובן הסתדרתי ת לא הטרידו אותי לא הציקו לי , היה רק פעם אחת שניסו לחתוך אותי והצטרכתי להגן על עצמי וזרקו אותי כמו כלב ,
    אחרי שהחזירו אותי לאגף והיה לי טלפונים , צלצלתי לאימא שלה "ההורים שלה גרושים"
    הייתי בקשר מדהים אם אימא שלה למרות הכל תמיד אני בסדר ואני צודק מבחינתה . התחלנו לדבר ואמרתי לה שתגיד לה שאני רוצה לדבר איתה .
    שיחה ראשונה מהכלא ניתוק . שיחה שנייה מה אתה רוצה ניתוק
    שיחה שלישית "תקשיבי אני לא רוצה ממך כלום אני בן אדם חדש נגמלתי מהסמים ואני רוצה שיהיה לך רק בהצלחה בטירונות ובהמשך החיים .
    ופתאום הדמעות הראשונות שלי בחיים נזלו . כשראיתי את ההורים שלי אחרי חודשיים לא בכיתי . והקול שלה מפיל אותי .
    ביום שהיא הייתה צריכה לבקר אותי
    השתחררתי למעצר בתנאים מגבילים בבית
    חודשיים בתוך הבית . משתגע
    והיא חזרה אליי
    "למה חזרת אליי ? אני חרא בן אדם . סמים נערות ליווי , הנאות של רגע מה את צריכה אותי "
    והיא ענתה " אני רואה שהשתנית , הבית סוהר שינה אותך . אתה גם התחזקת מניח תפילין ואני מאמינה לך שאתה אחר " .
    באותו רגע הרגשתי הזדמנות שנייה לחיים ולהכל .
    ובאמת השתניתי . אני בן אדם אחר לגמרי ואני לא מאמין איך הגעתי למצב הזה .
    אני והיא היינו ביחד מאז חצי שנה . לא מחזיק אותה לא מציק אותה לא מאיים על ידידים שלה ולא מפריע למהלך החיים שלה .
    פתאום שנהייתי בן אדם . אשכרה בן אדם !!!! קם בבוקר מניח תפילין עובד , מבשל לה בסופי שבוע מפנק קונה נותן דואג מעניק מכבד ,
    אני בן אדם אשכרה שונה !
    פתאום היא מפקפקת באהבה .
    היא לא יודעת אם היא אוהבת אותי .
    אני לא מאמין שזה קורה לי !
    אני אשכרה לא מאמין
    כל יום אני מברך את זה שכל הסיפור קרה , למדתי המון על החיים . ועל עצמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך 2

    יונתן
    02/04/2015

    האם אני מטומטם ?
    היה לי אלף ואחת הזדמנויות לצאת אם בחורות איכותיות ממנה
    ופשוט נתקעתי בה .
    עברה שנה וחצי מאז כל הסיפור אני בן אדם אחר לגמרי לגמרי
    ונפל עליי הקטע הזה שהיא מפקפקת באהבה פתאום , זה שאני מתנהג כמו גבר מכבד מתנהג יפה ולא אובססיבי ברמות כמו פעם . הורידה לה ממני ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לפנייתך

    טלי צרקינסקי
    05/04/2015

    יונתן שלום,

    מענה זה ניתן על ידי עדי וטלי - מנהלות הפורום.

    אתה מתאר כאן מספר התמודדויות לא פשוטות, שכל אחת מהן בפני עצמה, זקוקה לזמן ולהתייחסות מקיפה ומקצועית.

    עברת תקופות לא פשוטות כלל, המצוקה שלך מובנת וצריכה לקבל מענה רחב יותר מאשר שניתן לתת במסגרת של פורום.

    ניתן לפנות ללשכה לשירותים חברתיים באזור מגורייך לבדוק בדיוק מהם צרכייך היום ואם יש משהו נוסף שיש בו צורך להתחזקות (להם האפשרות להפנות לכל גורם נוסף).

    מה שגם יסייע לך להתמודד במשבר מול בת זוגתך ובכלל במערכות יחסים ובחייך.

    אין לנו ספק שאם תפנה בדרך הנכונה לקבל את הטיפול המתאים, אתה תוכל לשגשג ולהצליח במטרות חייך.

    מאחלות לך הרבה הצלחה,

    עדי בדיחי טלי צרקינסקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו