גיליתי שהוא מתכתב עם נשים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גיליתי שהוא מתכתב עם נשים
    ג'ו
    01/05/2015

    אני אישה בת 33 נשואה 10 שנים עם שלושה ילדים .. בעלי בן אדם מוצלח בעבודה והוא בעל מדהים ואבא מקשיב היחס שלנו מאוד קרוב אחד מהשני ...כרגיל יש עליות וירידות אך המשפחה שלנו עם הילדים משפחה מדהימה חמה..
    הבעיה שביום אחד לפני 6 חודשים גיליתי שהוא מנוי בהרבה אתרי הכרויות למטרת סקס.. הייתי בצ׳וק כי אף פעם לא עלה לדעתי לחשוד בו כי הוא מאוד עסוק וגבר אפילו ביישן ומכובד אף פעם שמתי לב שהוא מסתכל על אחרות ..מבלה בהרבה עם המשפחה לא יוצא עם חברים ..
    חשוב לי לציין שאני אישה יפה מאוד עם גוף סקסי ומשכילה נותנת הרבה זורמת .

    וכששאלתי אותו הוא בכה והתחנן שזה סתם ובלי שום מטרה ואף פעם לא עשה שהוא פגש או דיבר עם מי שהיא ורק מתוך סקרנות גלש לדברים כאלה והבטיח שלא יחזור על זה ..ושהוא אוהב אותי מאוד ואין לו סיבה לעשות את זה ..

    והבעיה היא שאני מאותו רגע לא מרגישה טוב כל הזמן חושדת בו ואיבדתי האימון בכלל מרגישה בחוסר בטחון בפגיעה .. שהוא לא מעריך אותי כמו שצריך . אני לא שוכחת ולא סולחת יש לי כעס בלב למרות שאני אוהבת איתו מאוד וקשה בלעדיו
    . הוא מנסה הכל כדי לשפר המצב ..
    מה חושבים על זה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גיליתי שהוא מתכתב עם נשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתן לצאת ממשבר האמון הזה

    טלי צרקינסקי
    02/05/2015

    ג'ו שלום,

    אני מבינה שמאד לא נעים לגלות כזה דבר ושזה עלול ליצור, כפי שאת מתארת, פגיעה באמון.

    מאד טוב וחשוב שהדברים כן יצאו ביניכם ושלא שמרת אותם אצלך ושוחחתם עליהם.

    לגבי המעשים עצמם, בהחלט יתכן ומעבר לשוטטות באתר עצמו, אין דברים בגו.

    כלומר, הוא לא עשה כלום ויש סיבות שהביאו אותו פשוט להציץ ולבחון, לאו דווקא בכלל להוציא אל הפועל (בגידה, סטוץ, רומן וכו'..)

    מה יכולות להיות הסיבות? שונות ולאו דווקא קשורות אליך.

    כיום אתם במקום של הזוגיות היציבה, שכמו שאת מתארת וכמו שיש בכל זוגיות, יש בה עליות וירידות, יש לכם משפחה עם ילדים, עבודה, "החיים זורמים" כמו שאומרים.

    יתכן והוא רצה לבדוק מה הוא "שווה", את הגבריות שלו, יתכן וזה יצר מציצנות של לראות את "המרחב האסור" מבחינת היכרויות, דווקא של מין.., שעשוע, גירוי וכו'..

    מבלי להוציאם דווקא אל הפועל.

    והוא עדייך יכול להימשך אליך.

    יתכן ששווה לכם לשוחח על כך לאחר "הסערה הראשונה של הגילוי" ובאמת לנסות לבחון מה קרה לו שם, חשוב גם לדעת שבזוגיות, יש מרחב לכל אחד לקחת את המיניות ביחד וגם לבד וזה לגיטימי (אוננות לדוגמה). כלומר, שיש הימצאות של שני המרחבים אחד לצד השני.
    כל עוד אינו פוגע במערכת היחסית המינית ביניכם.

    (זה לא קשור לתחום אתרי היכרויות שלא אמור להיות בזוגיות מונוגמית, אלא דוגמה כללית).

    אפשר לדבר בכלל על דברים שקשורים לנושא וגם לראות מה עוד מסקרן אתכם כזוג ומפה לבחון מה סקרן אותו.. לקחת את השיחה גם אליכם כזוג - האם משהו חסר? האם רוצים משהו נוסף? ועוד..

    את מאד מעריכה אותו ואוהבת אותו ומציינת שהוא אדם ובעל טוב וקשוב.. אני מאמינה שאפשר לעבור את משבר האמון הזה.

    מאחלת לכם הרבה הצלחה,







    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיליתי בעלי מתכתב עם בחורות

    גון
    04/05/2015

    תודה רבה על התשובה נתת לי כח להמשיך למרות שהרבה פעמים נכנסת למחשבות כל כך קשה לצאת ממנה מרגישה שהמשפחה שלי הולכת להתפרק רק משטות ... מרגישה שבגד בי , לא העריך .מה שבנינו.. איבדתי את החשק מהחיים בכלל ... מאוכזבת .. למרות שאני בן אדם מאוד חייכנית ..
    וגם אני לא שיתפתי אף אחד חוץ ממנו ... עזרת לי כל טוב לך
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמחה לקרוא

    טלי צרקינסקי
    04/05/2015

    התחושות שלך מובנות מאד,

    אני מקווה מאד שתוכלו לצמוח ממה שקרה.

    בהצלחה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיליתי שבעלי מתכתב עם בחורות

    גון
    04/05/2015

    האם האימון יחזור ?
    האם זה נכון שלפעמים הקשר מתחזק יותר אחרי מקרים כאלה ?
    כי מאז אותו רגע אני מרגישה שהוא באמת אכפת לו מאוד מהרגשות שלי... וגם אני התחלתי להעריך אותו יותר ובמיוחד ביחס האכפתי שלו ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    טלי צרקינסקי
    05/05/2015

    ג'ו שלום,

    קשרים רבים יכולים לצמוח ממשבר, מכאב ומכל מיני מצבים, גם ממה שאת מתארת.

    זה קורה בעוד סיטואציות בחיים שלנו כבני אדם, צמיחה מתוך מקומות כאילו.....

    מאחלת לכם לעבד את הדברים ולהמשיך בזוגיות טובה עם הדדיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה באימון

    גון
    05/09/2015

    לפני זמן שיתפתי אותך שגליתי את בעלי מתכתב באתרי הכרויות סקס ..
    אני את האמת לפעמים מרגישה שזה סתם איך שהוא מתאר סקרנות ולא מעבר..
    אך הרבה פעמים גם אני מסתגרת בחדר ומרגישה שזאת בעצמה הייתה סוג של בגידה וזה מאוד כואב לי ... למרות שהוא חוזר ונשבע שהוא רק אוהב אותי ומעולם לא רצה אחרת..
    זה מאוד מקשה עליי בחיי כל יום , מחפשת לו בהרבה דברים כדי באמת לראות שבאמת הוא מעריך אותי ואוהב או לא ...
    הוא לא משתף אותי בענייני עבודה שלו וזה גם מכעיס אותי ונותן לי הרגשה שהוא באמת לא מעריך ושאני לא חשובה לו ..
    אתמול שמעתי מהמזכירה שלו במשרד שהכניס עובד חדש קרוב משפחה למשרדו והוא לא שיתף אותי בעניין זה אלא אחרי ששאלתי אותי והוא טוען לא היה הזדמנות להגיד...
    אני כעסתי מאוד והרגשתי בנחיתות ... אני לא חשובה אצלו לא אוהב אותי כמו שהוא אומר ,..
    הוא אומר שהוא אוהב ומעריך אותי מאוד ומוכן לכל בשבילי ... אני כועסת ... בסוף טוען שנמאס לו שאני כועסת על קטנות ושאני לא סולחת על מעשיו ... זה לא בשליטתי ..
    קצת מודאגת שבאמת נמאס לו כי אני אוהבת אותו וגם מצד שני כואב לי איך שהוא לא משתף אותי ,.
    מה דעתך ? איך אפשר לשפר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    טלי צרקינסקי
    05/09/2015

    ג'ו שלום,

    לא מומלץ ואף קשה מאד להסתובב עם תחושות של חוסר עניין מהצד השני או שאולי את לא חשובה בענייו (לא רק במה שתיארת לגבי אתרי המין וכו'..) אלא בכלל אני קוראת עכשיו דברים שאת מעלה כמו תכנים שהוא בוחר לשתף, עד כמה את חשובה לו יותר בכלל במובן של זוגיות כאשתו, כאדם, כמכלול.

    כאן לדעתי המוקד שמביא אותך להרגשה של נחיתות מולו ושל כעסים.

    על כעסים ורגשות ודברים שמפריעים בקשר מומלץ לא להשאירם "בבטן".

    אלא להפך, להעלותם כפי שהמלצתי לך בתקשורת זוגית, בצורה לא שיפוטית, אלא כזו שאת מדברת שפה של "אני מרגישה, זה גורם לי לתחושות של".. "חשוב לי בזוגיות ש"..
    במידה והוא מבטל את דברייך, מומלץ שתאמרי לו שבזוגיות שרוצים שיהיה טוב אחד לשני, כמו שאת רוצה שלו יהיה טוב, חשוב לשוחח על הדברים, גם הטובים והמחזקים כמובן וגם על הדברים שרוצים שיהיו ומה יותר מעכב.

    אנחנו לא יודעות מה הוא מרגיש/חווה/על אילו צרכים מה שאת מתארת עונים לו ובכלל יתכן שאת מאד חשובה לו.. אך את מרגישה אחרת ועל זה חשוב לעבוד וקורה כאן מתיאורך משהו ברמה הזוגית.


    במידה ולא תצליחו לתקשר בשיחה ביניכם ותרגישו שצריך משהו מעבר, תמיד ניתן ומומלץ לפנות לאיש מקצוע - מטפל/ת זוגי/ת ולעבור שם תהליך של עיבוד התכנים ועבודה על הזוגיות שלכם.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו