לפגוש את האקסית

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לפגוש את האקסית
    ד.
    30/05/2015

    הייי פגשתי את האקסית לפני שבוע אחרי שנתיים כמעט שלא ראיתי אותה. היינו ביחד שנה וחצי וחוויתי מהו לב שבור ... עד שחשבתי שהנה זה עבר הכאב הזה והגעגוע הנה זה קרה שראיתי אותה והכל חזר לו.... האם לעשות איזה צעד לנסות לראות מה היא מרגישה או להשאיר את זה ככה ולהמשיך הלאה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לפגוש את האקסית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגשות טבעיים

    טלי צרקינסקי
    30/05/2015

    ד. שלום,

    זה טבעי שפגישה פתאומית עם קשר משמעותי בעבר עשוי לעורר אצלך מחדש רגשות.

    סיכוי רב שהזמן יעשה את שלו והמקום שלה אצלך יקבל פחות משמעות בחייך ותוכל להמשיך הלאה...

    לגבי עשית צעד, זה מאד תלוי האם חשבת לחזור אליה? איך הייתה הפרידה?

    האם אתה רוצה שתהיו בני זוג? יש דינמיקות שעוברות אצל אדם ושינויים במהלך שנתיים.

    צריך לבדוק האם המקום של הכאב והחשש שהכאב יתפוס מקום הוא ש"מדבר" כאן או שבאמת נזכרת בתקופה זו ואתה רוצה לנסות לחדש את הזוגיות.

    ושאלה נוספת, אם יצאת מהקשר עם לב שבור, האם זה נכון לחזור לקשר הזה? והאם הוא עשה לך טוב...


    בהצלחה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו