משבר בגידה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • משבר בגידה
    שרון
    13/07/2015

    שלום, אני ואשתי נשואים 30 שנה ויש לנו 3 ילדים מקסימים, לפני כחודשיים תפסתי את אשתי שבגדה בי עם גבר זר שצעיר ממנה וממני ב12 שנים. הרומן שלה איתו נמשך מעל שנה וקרה בחדר המיטות שלנו ובדירתו של הגבר הזר. ברגע שתפסתי אותה רציתי להתגרש, אבל היא לא נתנה לי ללכת, נישארתי בבית אך בחדר נפרד. אחרי כחודש, שכרתי בלש פרטי והוא תפס אותה שוב, אצל המאהב שלה בדירתו. היא אומרת שהיא אוהבת אותי ורוצה לשקם את המערכת הזוגית שלנו, השאלה שלי היא האם נראה לכם שיש סיכוי לשקם את היחסים? כי לא מדובר פה בסטוץ של פעם אחת, מדובר פה באהבה, זה לא בגידה חד פעמית, אלא רומן שנמשך לפחות שנה שלמה. האם לדעתכם אשתי תוכל לשמור לי אמונים? והאם נראה לכם שאחרי שהיתה עם גבר צעיר שסיפק כנראה את כל הפנטזיות שלה (בדקתי פרטים, וכנראה שזה באמת היה טוב, הרבה יותר טוב מאשר היה איתי...) האם היא תוכל לשוב ולהיסתפק בי? בידוע והמוכר? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משבר בגידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רצון ויכולת לשינוי

    עדי בדיחי
    13/07/2015

    שלום שרון,

    בהחלט אתה עובר תקופה מאוד קשה. אני לא חושבת שכאן בפורום ניתן לענות על שאלות כה מהותיות, גורליות וגדולות לעתידכם המשותף. אני מניחה שהדבר הנכון יהיה לשאול קודם כל אתה עצמך, האם אתה מוכן לתת צ'אנס לתהליך של בניית אמון מחדש, והאם היא במקום כזה גם. אם יש רצון של שני הצדדים הרי שניתן ללכת ליעוץ או טיפול זוגי ולנסות לשקם יחד את מה שנהרס.

    בגידה סד"כ תאותת על משהו שמאוד חסר במערכת הנוכחית. היא לא מוצדקת, וכמובן זהו לא מסלול נכון "לאותת" שמשהו לא בסדר- אבל בהחלט מלמדת על משהו. יש זוגות שהצליחו להתגבר, לסלוח ולהמשיך הלאה, יחד עם החשש הכבד שזה יחזור. ויש זוגות שהתקשו בבניית אמון מחדש.

    הנכון הוא לברר איפה אתם נמצאים. האם כרגע אתם מעוניינים ללכת לטיפול, האם אתה מעוניין לתת לכך הזדמנות או שאתה חש צורך לחכות ולעכל את מה שקרה? הייתי רוצה שגם אתה תבחר ותפעל לפי הקצב שלך. כמובן שהשאלות שלך הן חשובות וגדולות אך רק בתוך תהליך זוגי וטיפולי יהיה ניתן לחשוב עליהן ולבסס תשובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היא בעד טיפול, אני לא בטוח..

    שרון
    14/07/2015

    היא אומרת שאוהבת אותי ורוצה לשקם ובעד טיפול זוגי, אני אוהב אותה אבל מרגיש כ"כ פגוע, וכל הזמן מדמיין מה היה שם, זה חולף מולי כמו סרט בלהות כל היום, ואני חושב לעצמי שאם אחרי עשרות שנים שאנחנו ביחד היא משקרת אותי במשך שנה שלמה (לפחות) ומכניסה גבר זר למיטתי, איך אוכל אי פעם למחול לה?
    אגב, מה זה בגידה סד"כ?
    כמו שכתבת, הבגידה הזו אכן מאותתת על משהו שחסר, אני מאד עסוק בעסקים שלי ואין לי יותר מדי זמן, אז זה בא על חשבונה הרבה פעמים. היא אמרה לי לא פעם שהיא צריכה יותר, ולא כ"כ התייחסתי, אך ללכת ולבגוד בי במשך שנה זה לא פיתרון. אבל בכל זאת...היא כבר עשתה את המעשה, בגדה במשך שנה שלמה והמשיכה עוד פעמיים אחרי שניתפסה, שימי לב כמה תעוזה יש לאשה הזאת...האם מנסיונך, אוכל לתת בה אמון אי פעם? האם יש למה ללכת לטיפול זוגי?
    אני כבר חודשיים בסיפור הזה וקשה לי איתו מאד...לסלוח לה קשה לי מאד, אולי אצליח יום אחד, אבל לא מאמין שאי פעם אוכל לחיות איתה בשקט, זה נראה כאילו חיי יהיו איתה בצל הפחד, תמיד אפחד שהיא שוב תבגוד בי, הגיוני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו