מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- משבר בגידהשרון13/07/2015
שלום, אני ואשתי נשואים 30 שנה ויש לנו 3 ילדים מקסימים, לפני כחודשיים תפסתי את אשתי שבגדה בי עם גבר זר שצעיר ממנה וממני ב12 שנים. הרומן שלה איתו נמשך מעל שנה וקרה בחדר המיטות שלנו ובדירתו של הגבר הזר. ברגע שתפסתי אותה רציתי להתגרש, אבל היא לא נתנה לי ללכת, נישארתי בבית אך בחדר נפרד. אחרי כחודש, שכרתי בלש פרטי והוא תפס אותה שוב, אצל המאהב שלה בדירתו. היא אומרת שהיא אוהבת אותי ורוצה לשקם את המערכת הזוגית שלנו, השאלה שלי היא האם נראה לכם שיש סיכוי לשקם את היחסים? כי לא מדובר פה בסטוץ של פעם אחת, מדובר פה באהבה, זה לא בגידה חד פעמית, אלא רומן שנמשך לפחות שנה שלמה. האם לדעתכם אשתי תוכל לשמור לי אמונים? והאם נראה לכם שאחרי שהיתה עם גבר צעיר שסיפק כנראה את כל הפנטזיות שלה (בדקתי פרטים, וכנראה שזה באמת היה טוב, הרבה יותר טוב מאשר היה איתי...) האם היא תוכל לשוב ולהיסתפק בי? בידוע והמוכר? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רצון ויכולת לשינוי
עדי בדיחי13/07/2015שלום שרון,
בהחלט אתה עובר תקופה מאוד קשה. אני לא חושבת שכאן בפורום ניתן לענות על שאלות כה מהותיות, גורליות וגדולות לעתידכם המשותף. אני מניחה שהדבר הנכון יהיה לשאול קודם כל אתה עצמך, האם אתה מוכן לתת צ'אנס לתהליך של בניית אמון מחדש, והאם היא במקום כזה גם. אם יש רצון של שני הצדדים הרי שניתן ללכת ליעוץ או טיפול זוגי ולנסות לשקם יחד את מה שנהרס.
בגידה סד"כ תאותת על משהו שמאוד חסר במערכת הנוכחית. היא לא מוצדקת, וכמובן זהו לא מסלול נכון "לאותת" שמשהו לא בסדר- אבל בהחלט מלמדת על משהו. יש זוגות שהצליחו להתגבר, לסלוח ולהמשיך הלאה, יחד עם החשש הכבד שזה יחזור. ויש זוגות שהתקשו בבניית אמון מחדש.
הנכון הוא לברר איפה אתם נמצאים. האם כרגע אתם מעוניינים ללכת לטיפול, האם אתה מעוניין לתת לכך הזדמנות או שאתה חש צורך לחכות ולעכל את מה שקרה? הייתי רוצה שגם אתה תבחר ותפעל לפי הקצב שלך. כמובן שהשאלות שלך הן חשובות וגדולות אך רק בתוך תהליך זוגי וטיפולי יהיה ניתן לחשוב עליהן ולבסס תשובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיא בעד טיפול, אני לא בטוח..
שרון14/07/2015היא אומרת שאוהבת אותי ורוצה לשקם ובעד טיפול זוגי, אני אוהב אותה אבל מרגיש כ"כ פגוע, וכל הזמן מדמיין מה היה שם, זה חולף מולי כמו סרט בלהות כל היום, ואני חושב לעצמי שאם אחרי עשרות שנים שאנחנו ביחד היא משקרת אותי במשך שנה שלמה (לפחות) ומכניסה גבר זר למיטתי, איך אוכל אי פעם למחול לה?
אגב, מה זה בגידה סד"כ?
כמו שכתבת, הבגידה הזו אכן מאותתת על משהו שחסר, אני מאד עסוק בעסקים שלי ואין לי יותר מדי זמן, אז זה בא על חשבונה הרבה פעמים. היא אמרה לי לא פעם שהיא צריכה יותר, ולא כ"כ התייחסתי, אך ללכת ולבגוד בי במשך שנה זה לא פיתרון. אבל בכל זאת...היא כבר עשתה את המעשה, בגדה במשך שנה שלמה והמשיכה עוד פעמיים אחרי שניתפסה, שימי לב כמה תעוזה יש לאשה הזאת...האם מנסיונך, אוכל לתת בה אמון אי פעם? האם יש למה ללכת לטיפול זוגי?
אני כבר חודשיים בסיפור הזה וקשה לי איתו מאד...לסלוח לה קשה לי מאד, אולי אצליח יום אחד, אבל לא מאמין שאי פעם אוכל לחיות איתה בשקט, זה נראה כאילו חיי יהיו איתה בצל הפחד, תמיד אפחד שהיא שוב תבגוד בי, הגיוני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

