בן זוג מחו''ל

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בן זוג מחו''ל
    ליאל
    14/07/2015

    בת 25 הכרתי בחור מקסים בן 33 באירוע חברתי בארץ.הוא סיפר שהוא מתגורר בחו''ל כבר 12 שנים יש לו שם כמה עסקים, כל חצי שנה הוא בארץ גם למטרות עסקים וקצת משפחה. למרות כל הנושא הזה שהוא לא נמצא בארץ רצינו להכיר אחד את השניה מכיוון ששנינו נמשכנו מאוד אחד לשניה מבחינה רגשית ואינטלקטואלית(סוג של אהבה ממבט ראשון). בשבוע ההכרות שלנו הוא כבר הזמין אותי אליו הביתה להכיר למשפחתו כאשר הוא עדייץ בארץ(לכל המשפחה, סבא סבתא דודים דודות, פשוט לכולם ואפילו לחברים) הוא ציין כמה פעמים שהוא היה רוצה כבר להציע לי נישואין אבל יודע שלא אסכים(כי אני לומדת ורוצה לסיים את התואר).נוצר בינינו חיבור נורא חזק כאילו אנו מכירים כבר שנים.
    הוא חזר לחו''ל ואני נשארתי לבד עם תחושת געגוע מטורפת וללא יכולת ליצור איתו קשר רציף בטלפון או סקייפ(מכיוון שהיום שלו נורא עמוס ושעות הפוכות ואין לו זמן לשיחות לפי מה שהוא טוען). וכך זה נמשך כבר כמעט שנה, הוא חוזר לארץ מדי פעם,אך גםאז אנחנו בקושי נפגשים מכייון שהוא כל הזמן עסוק בביזנס ברמה כזו שהוא בקושי ישן ולא יכול להרשות לעצמו להתרכז בשום הסח דעת אחר/שזו אני או זוגיות אינטסיבית יותר.
    שנינו נאמנים אחד לשנייה, לא מכפייה אלא פשוט כי שנינו לא רואים את עצמינו עם אף אחד אחר. אני נורא רוצה אותו אך לא יכולה כבר לסבול את הסבל של הגעגוע התמידי ואת חוסר היחס שלו(אין הודעות/אין שיחות/אין סקייפ/ יש פגישות של פעם בשבוע כשהוא בארץ לשעתיים)הוא גם טוען שהוא לא רוצה להקשר אליי יותר ממה שהוא עכשיו כי יהיה לו נורא קשה לחזור לחו''ל ולהיות שוב בלעדיי ולהתרכז בעסק, כמובן גם מתנצל ומודע לזה שהוא מזניח אותי.ברמה כזו שביום הולדת שלי כשהוא היה בארץ הוא אפילו לא קנה לי מתנה ולא בירך במהלך כל היום כי היה עסוק למרות שרשמתי לו ביום של היום הולדת שזה היוםהולדת שלי וגם בלילה לפני(רק הגיע בלילה לישון איתי וזהו -אנו עוד לא שכבנו ).

    אני לא יודעת מה אפשר לעשות ? איך לגרום לו כן להתייחס ? אולי אני עיוורת לאמת,הרי אם הוא באמת היה אוהב כמו שהוא טוען אז היה מוצא את הזמן והכוחות כן לנהל תקשורת נורמאלית בהתלחשב במרחק וכן היה גורם לי איכשהו להאמין שזה יצליח או לשמח אותי ביום הולדת שלי?
    איזה פתרון ניתן לתת לסוג של קשר הלא מובן הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן זוג מחו''ל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר לא פשוט

    טלי צרקינסקי
    15/07/2015

    ליאל שלום,

    הקשר שאת מתארת הוא אכן סבוך ולא ברור אם אפשר לקיימו במתכונת שאת מתארת.

    אתחיל בתחילת הקשר ביניכם: שהתחיל מאד באינטנסיביות והוא כבר ציין את רצונו להציע לך נישואין. הרי אי אפשר להחליט החלטה כזו בשבוע ראשון של קשר כאשר לא מכירים באמת את האדם על מכלול תכונותיו והקשר עוד לא התפתח.

    הייתה שם כנראה איזו התאהבות, הידלקות.

    החיים שלו, לרבות העבודה וכל האנרגיה שהוא משקיע הם בחו"ל ואת מציינת שעות הפוכות אז אני משערת שהוא חי במדינה רחוקה.

    גם אם הוא מבקר אחת לחצי שנה, קשה מאד לנהל זוגיות בצורה כזו.

    לא היה לכם זמן להכיר באופן הדרגתי, את לא מתארת אופק שהוא יחזור לארץ, ולא נבנתה פה "תשתית זוגית" לדברים האילו.
    הוא גם נמנע מלהתקרב כי הוא יודע שהוא יחזור למדינה שהוא גר בה....

    המלצתי לך תהיה להמשיך לקשר אחר שיוכל לתת לך את המענים האילו, קשר טוב, הדדי, איכותי, אשר לא מסתפק בביקור אחת לחצי שנה שבתוך זה הוא צריך להכיל גם עסקים, עבודה, חברים ומשפחה...

    ויוכל לתת לך את מכלול הצרכים בקשר זוגי ואת תוכלי גם להעניק אותם ולהינות מזוגיות בריאה, טובה, זמינה, איכותית.

    בברכה,



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה רבה והמשך יום מקסים

    ליאל
    15/07/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפרדנו....

    ליאל
    18/07/2015

    שלום שוב,
    נםרדתי ממנו בהודעה כי החוסר יחס והחוסר תקשורת מצידו כבר היו בלתי נסבלים, והוא תירץ הכל ''הראש עסוק בעסקים, לא יכול להסיח את דעתי''. זה הגיע לרמה כזו שגם ביום שבת שזה היום החופשי שלו הוא תכנן להעביר עם המשפחה וחברים ולא איתי ...נהילנו שיחה שאני יזמתי וסוג של הכרחתי אותו ושאלתי אםמהוא רוצה שאני ארפה ממנו והוא הבהיר לי חד וחלק שלא ושהוא רוצה אותי וכולי...אך אחרי השיחה שוב החוסר יחס והחוסר תקשורת טוטאלית חזרו , ובשלב כלשהו פשוט רשמתי לו הודעה שלאור העובדה שהוא מראה אדישות וחוסר תקשורת אני עוזבת אותו בשקט ודרכינו נפרדות. בתגובה הוא הגיב ''אני עסוק חולה עלייך,שיהיה לך יום טוב '' עברו מאז יומיים שבהם לא דיברנו כלל וכרע אני לא מבינה איפה אני עומדת האם להמשיך קדימה או לא , האם זה נגמר בינינו סופית או לא...כי הוא פשוט לא מתקשר בשום צורה. שלחתי לו הודעה היום האם זה נגמר סופית ,הוא לא הגיב. אני נורא רוצה להתקשר רק על מנת לברר האם זה באמת נגמר, כי כל עוד לא סגרנו את כל המעגל ושמנו נקודה סופית אני לא רגועה ולא יכטלה להמשיך קדימה, האם להתקשר? למרות שהוא לא מדבר ולא מתקשר לבד?


    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    טלי צרקינסקי
    19/07/2015

    ליאל שלום,

    את כותבת שכתבת לו הודעה שלאור ההתנהלות שלו אתם מסיימים את הקשר. כלומר, עשית את הצעד, יתכן וזה שהוא הגיב, יצר אצלך בלבול ורצון להגיב שוב.

    ממה שאת מתארת הקשר לא לגמרי התחיל.. כפי שציינתי בהודעה קודמת, למקום של זוגיות וכדאי לך היום להשקיע בדיוק את האנרגיות למקום שמגיע לך - זוגיות שתיתן לך ואת תתני בה את כל הצרכים.

    הבחור לא פנוי למקום הזה - הוא רחוק מידי - תרתי משמע.

    מאחלת לך הרבה הצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו