מתביישת מהמחשבה שמישהו צילם

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מתביישת מהמחשבה שמישהו צילם
    אני
    22/07/2015

    שלום,
    קראתי את חוק אזנות הסתר וראיתי שאם אחד הצדדים מודע להקלטה הדבר חוקי
    במדינת ישראל. לפני כשנה חזרתי לקשר עם מישהו לאחר שהיינו בקשר בעבר בעקבות אובדן גדול במשפחה שלי. הייתי באבל ולכן לא הייתה לי יכולת שיפוט טובה למרות שאדם זה פגע בי מאוד בעבר נפשית וכן הלחיץ אותי מינית. מאחר והייתי במצב של אבל הוא היה יכול להוציא ממני לומר מה שרצה (דברים אינטימיים) אני חוששת לשמי הטוב והדבר על המחשבה שהקליט אותי (נפגשנו כמה פעמים ולצערי היה מגע) בטלפון או בדרך צילום ואולי הראה זאת גורמת לי דיכאון רב. שאלתי היא האם החוק אינו מגן עליי ואם אכן הוא הקליט אותי האם מותר לו להשתמש בחומרים?
    אני מתביישת לספר את זה וסוחבת את זה איתי למרות שעברה כבר יותר משנה
    אני חוששת במיוחד כי אמרתי לו שבהתייעצות בפורום נאמר לי שהייתה זו פגיעה מינית (בקשר הראשון) ולכן היה לו פה אינטרס. אני מתביישת לצאת מהבית ויוצאת בעיקר לעבודה
    אני מפחדת שזה לא יעבור ומאז שהכרתי אותו זה כמה שנים ככה של הסתגרות
    אבל מאז שהוא חזר פעם שנייה אני יותר מתביישת בעצמי וחוששת לשם שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות למתן מענה מקיף יותר

    טלי צרקינסקי
    22/07/2015

    שלום אני,

    אני שואלת מדבריך על מנת להבין אותך טוב יותר, האם ידוע לך בוודאות שהבן אדם הקליט אותך?

    האם את חוששת שהוא הקליט אותך ויתכן ויש לך מחשבות טורדניות סביב הנושא?

    האם יתכן והוא לא הקליט אותך ויש מחשבות בכל זאת שכן?

    תנסי לענות על כך ואנסה לענות תשובה מקיפה יותר...


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני

    אני
    22/07/2015

    שלום,
    לא ידוע לי בוודאות שהקליט אותי אך אני חוששת כי כשספרתי לו על מה שבפורום אמרו לי (על הפגיעה המינית) הוא נשמע מאוד מבוהל בטלפון. ולאחר שניתקנו קשר
    הוא ראה אותי יום אחד וכשאלתי אותו אם צילם אותי הוא חייך והכחיש בנוסף אמר לי שהיה לו אינטרס לנחם אותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני - תגובה

    טלי צרקינסקי
    23/07/2015

    הי אני,

    עדיין לא ברורה השאלה.

    בהתחלה הצגת שאלה שהיא משפטית וזה לא פורום משפטי.

    השאלה מאיפה באות המחשבות שהוא צילם אותך? אולי מדובר כאן באיזו חרדה שלך שקצת "השתלטה" והפכה למחשבה טורדנית
    (מחשות טורדניות הן לא רציונליות).?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו