מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מתביישת מהמחשבה שמישהו צילםאני22/07/2015
שלום,
קראתי את חוק אזנות הסתר וראיתי שאם אחד הצדדים מודע להקלטה הדבר חוקי
במדינת ישראל. לפני כשנה חזרתי לקשר עם מישהו לאחר שהיינו בקשר בעבר בעקבות אובדן גדול במשפחה שלי. הייתי באבל ולכן לא הייתה לי יכולת שיפוט טובה למרות שאדם זה פגע בי מאוד בעבר נפשית וכן הלחיץ אותי מינית. מאחר והייתי במצב של אבל הוא היה יכול להוציא ממני לומר מה שרצה (דברים אינטימיים) אני חוששת לשמי הטוב והדבר על המחשבה שהקליט אותי (נפגשנו כמה פעמים ולצערי היה מגע) בטלפון או בדרך צילום ואולי הראה זאת גורמת לי דיכאון רב. שאלתי היא האם החוק אינו מגן עליי ואם אכן הוא הקליט אותי האם מותר לו להשתמש בחומרים?
אני מתביישת לספר את זה וסוחבת את זה איתי למרות שעברה כבר יותר משנה
אני חוששת במיוחד כי אמרתי לו שבהתייעצות בפורום נאמר לי שהייתה זו פגיעה מינית (בקשר הראשון) ולכן היה לו פה אינטרס. אני מתביישת לצאת מהבית ויוצאת בעיקר לעבודה
אני מפחדת שזה לא יעבור ומאז שהכרתי אותו זה כמה שנים ככה של הסתגרות
אבל מאז שהוא חזר פעם שנייה אני יותר מתביישת בעצמי וחוששת לשם שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות למתן מענה מקיף יותר
טלי צרקינסקי22/07/2015שלום אני,
אני שואלת מדבריך על מנת להבין אותך טוב יותר, האם ידוע לך בוודאות שהבן אדם הקליט אותך?
האם את חוששת שהוא הקליט אותך ויתכן ויש לך מחשבות טורדניות סביב הנושא?
האם יתכן והוא לא הקליט אותך ויש מחשבות בכל זאת שכן?
תנסי לענות על כך ואנסה לענות תשובה מקיפה יותר...
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני
אני22/07/2015שלום,
לא ידוע לי בוודאות שהקליט אותי אך אני חוששת כי כשספרתי לו על מה שבפורום אמרו לי (על הפגיעה המינית) הוא נשמע מאוד מבוהל בטלפון. ולאחר שניתקנו קשר
הוא ראה אותי יום אחד וכשאלתי אותו אם צילם אותי הוא חייך והכחיש בנוסף אמר לי שהיה לו אינטרס לנחם אותי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני - תגובה
טלי צרקינסקי23/07/2015הי אני,
עדיין לא ברורה השאלה.
בהתחלה הצגת שאלה שהיא משפטית וזה לא פורום משפטי.
השאלה מאיפה באות המחשבות שהוא צילם אותך? אולי מדובר כאן באיזו חרדה שלך שקצת "השתלטה" והפכה למחשבה טורדנית
(מחשות טורדניות הן לא רציונליות).?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

