אנחנו

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אנחנו
    אילנה
    22/07/2015

    אני נשואה 7 שנים + 3, היום רבתי עם בעלי ואמרתי לא לאל מאושרת, לא אוהבת, הוא מאוד נפגע. אני חושבת שבמירוץ השנים איבדנו את יחד שלנו- המטרות הם למען הילדים, למען הבית, פרנסה, חברים וכו', אין זמן, עייפים, אין בייביסיטר ותמיד אנחנו נדחקים לאחור. הוא מצידו טוען שאני מלאה בטענות כלפי משפחתו וזה נכון, אינני מצליחה לצאת מזה, הם רואים אותי כאמא של, אשתו של ולא מי אני ,וכן אני נפגעת אולי משטויות אבל לא מסוגלת לשמור את זה בבטן, מספרת לו ואז הוא נפגע ......

    בקיצור זה מין מעגל כזה ללא יציאה שכנראה שכבר לנו לא כיף בו, הפכתי לבן אדם ממורמר , מאוד רגיש ומתייחס לכל דבר וגם בעלי לא עוזר הרבה מתנפל בחזרה ..........מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנחנו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממליצה על טיפול זוגי במקרה זה

    טלי צרקינסקי
    23/07/2015

    הי אילנה,

    אתם תקופה ארוכה ביחד ויש לכם שלושה ילדים.

    את מתארת הצטברות של כעסים, מתחים ונראה מדברייך, כי יש קשיים בתקשורת ביניכם.

    נראה שכדאי ללכת לטיפול זוגי ביחד על מנת להתחיל "לעשות סדר" בכל מה שאת מתארת.

    אם את מרגישה שיש לכם קושי לשוחח ביניכם ושהקשר צובר הרבה תסכולים וכבר משפיע על הפן האישי, הייתי ממליצה על כך בחום.

    בטיפול כזה תוכלו להחזיר אל הקשר כל מיני דברים שהיו שם פעם, ללמוד תקשורת בונה, ללמוד להתמודד ביניכם, עם הילדים ועם המשפחות.

    נראה שזה הדבר הנכון לעשות כיום.

    מאחלת לכם הרבה הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו