מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קשה לי...זקוקה לעצה טובהרוית30/07/2015
אני רווית בת 33 פרודה עם ילדה כבר שנתיים.אספר את סיפורי בקצרה.בעלי ואני חווינו משבר אחרי הלידה שכבר לא יכלנו לסבול אחד את השנייה וכבר שנתיים כמעט לא גרים יחד לפני שנתיים גם הכרתי בטעות אהבה גדולה גם הוא נשוי עם ילדה שנינו מאוד מוסריים אבל האהבה ניצחה ואנחנו כמו זוג לכל דבר.העניין הוא שתכננו להתגרש כל אחד מבן זוגו ולהיות יחד..אך הבעיה שבעלי מסרב לתת גט.מצב שהוביל אותי לסוג של דכאון כי אינני יכולה להיות עם אהובי עוד בסתר..אני רוצה יותר ונדמה שגם הוא.עכשיו מכיוון שלעת עתה בעלי לא נותן לי גט האם אני צריכה להגיד לחברי שיעזוב את אשתו ולפחות יהיה פרוד כמוני?או שאני לא צריכה לדבר איתו על כך עד שאני אהיה חופשייה?תבין שממש קשה לי ככה..נורא קשה לי מצד אחד להסתתר עם אהבת חיי וגם קשה לי שהוא עוד עם אשתו.מה צריך לעשות מצב שכזה?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה קצרה + הפניה לפורום
טלי צרקינסקי30/07/2015רוית שלום,
המצב שאת מתארת הוא באמת לא פשוט.
אני לא תומכת בקשרים ממושכים מאחורי הגב, פעמים רבות הם מתגלים בדרך כזו או אחרת וכן הצורך לחיות בסתר אינו נעים כלל. אך דברים קורים בחיים... כנראה שלא הייתי ממליצה להסתיר מאשתו..(ללא קשר למתן גט או אי מתן גט מבעלך, השיקול הוא אם הוא רוצה להיות עם אשתו או לא...ולא מתי את מקבלת/לא מקבלת גט שזה נושא נפרד לדיון משפטי) מאידך,.. אתם מקיימים קשר שיש להם השלכות משפטיות על מתן גט, בית דין רבני ועוד.
אני חושבת שאת מאד רוצה את הקשר עם הבחור. יש שאלה אם הוא באמת יעשה את הצעד ויתגרש... יש שאלה של מתן גט לך. יתכן ויש אהבה גדולה וצריך לראות מה לעשות על מנת לצמצם את הפגיעה באנשים (בעלך, אשתו).
הייתי משוחחת עם חברך ושואלת אותו מה דעתו ומה הוא רוצה.
נראה שהפורום המתאים לך ביותר הוא פורום משפטי כלשהי שכדאי שם לשאול את השאלות האילו.
אני מעבירה אותך לפורום מתאים..
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך על המענה
רוית30/07/2015אני כרגע לא זקוקה ליעוץ משפטי כאן
השאלה שלי פה היא בעניין אחר.אני אבהיר לך קצת את התמונה הכללית.חברי ואני יחד כבר שנתיים וזה אומר כל יום ,גם בשבת עם הילדים אנחנו נפגשים.אנחנו מאוד מאוהבים.באופן טבעי קשנ לו לעזוב את המשפחה אבל הוא לא הצליח להפרד ממני אף פעם והבין שהוא חייב להתגרש.ככה הוא אמר ומצד אחד הוא מת שיתפסו אותנו .הוא לא מספיק אמיץ למרות שהוא מדבר על זה עם אשתו והיא עונה איך אתה חושב לעזוב תינוק בבית..אבל אני יודעת שאם הייתי מתגרשת הוא היה ככ פוחד שאני אלך עם מישהי הוא היה מיד עוזב
אפילו אם אני יעזוב אותו הוא יעזוב לטעמי
הקטע הוא שבפנים קשה לי לפרק משפחה לכן אני לא לוחצת עליו אבל גם רע לי מערכת יחסים שכזו..לפחות אם היה פרוד..השאלה אם זה פייר לבקש ממנו כרגע להפרד בעוד שאני נשואה אך פרודה לפחות...אני אוהבת אותו המון ולא רוצה לוותר עליו הוא הכל בשבילי
בבקשה תאירי את עיניי לגבי הצעד הזה בלבד
תודה לך מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תגובה
טלי צרקינסקי31/07/2015היי רוית,
את רוצה מענה שמאד קשה לענות עליו במעמד של פורום.
מה שאני מבינה שאשתו יודעת משהו.. שיש בו חלק שרוצה "להיתפס", כנראה הוא מאד אמביוולנטי ומאד קשה לו לדבר עם אשתו על הדברים, למרות שאם היא אמרה לו "האם תעזוב תינוק", הוא כנראה אמר לה משהו..
אם הילדים מכירים אתכם כבר, קשה לי להאמין שהסיפור לא יפתח או נפתח כבר...
מה שחשוב להבין שאם אתם רוצים להמשיך את סיפור האהבה ביניכם, אי אפשר למנוע את זה שיהיו נפגעים. גירושין הוא דבר כואב ולא פשוט..
גם אם ייפרד מאשתו הוא עדיין נשוי.. ושניכם תצטרכו לעבור תהליך של פירוק משפחה וגירושין.. ללא שיפוטיות זה קורה בחיים.
אולם אם שניכם רוצים בכך.. תדברו על הדרך לעשות זאת.
חלק מזה זה סיוע משפטי.. חלק יכול להיות סיוע טיפולי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעלך צריך וגם חייב לתת לך...גט -
בני31/07/2015אם אפשר גם את דעתי...את לא חייבת להקשיב.
1. אם הוא היה מאוהב בך אז באופן "טבעי" הוא היה עוזב את אשתו למענך למרות הקושי לנטוש את התינוק.
2. הקטע הוא...שמבפנים ומבחוץ...כבר פירקת את המשפחה. אז לא כ"כ מובן מדוע את לא פועלת להתגרש.
3. כן. זה מאוד פייר לבקש ממנו ואפילו "לדרוש"! אבל הוא משחק בך ובאשתו ורוקד על כל החתונות.
מהמקום שבו אני נמצא אני רואה רק את האפשרות הזאת > הוא ימשיך לשחק בך. את תמשיכי להיות "מוסרית". אם תתגרשי קחי בחשבון שהמאהב שלך יישאר עם אשתו. וישאיר אותך פגועה - גרושה - ומתוסכלת.
מצטער אבל מישהו היה חייב להאיר את עינייך. ושוב סליחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבני חמוד
רוית31/07/2015תודה על העצה אבל כנראה שאין לך מושג בכלום אולי כי אתה לא יודע מה זה לפרק משפחה..גם לי לקח ולוקח הרבה זמן לפרק זה קשה וכואב למרות כל האהבה שלי לחברי.. זה מצב מתוסבך אז תחסוך את עצותייך היפות נפש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיפוש פורום מתאים
טלי צרקינסקי30/07/2015רוית שלום,
אני רואה שאין בפורטל זה פורום שעוסק במשפט
ממליצה מאד לחפש בפורטלים אחרים כי יש פורומים שעוסקים במשפטים והייתי מחפשת משפטים - דיני משפחה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

