דייט לא נעים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דייט לא נעים
    שירה
    15/08/2015

    אני בת 30 ויצאתי לדייט עם בחור בן 40.
    מהרגע שנכנסתי לאוטו לא עבר זמן והוא ישר התחיל לגעת לי ברגל ווללטף קצת התעלמתי מכך .בהמשך נסענו לבלות במסעדה טיילנו בתל אביב .
    הוא כל הזמן נגע בלי סוף ,שאל יותר מידי שאלות בחוסר טאקט.
    אמרתי לו שזה לא נעים לי אני במחזור זו רק פגישה ראשונה.
    הוא לא הספיק לשלוח לי ידים אמר את מושכת השמלה שלך מגרה.
    זה אמור להחמיא לך גם ההומור שלו מאוד נמוך.
    לא מדובר באיזה בחור מהרחוב יש לו עסק מצליח הוא עצמאי יש לו דירה משלו.
    לא שכבתי איתו כן היה מגע בעיקר מצידו ולא ממש שיתפתי פעולה .
    אמרתי לו כמה פעמיים שזה מהר מידי והוא בשלו.
    בסוף החזיר אותי ופתאום אמר בטון נחמד את בחורה מקסימה ושהוא רוצה לראותי שוב.
    אני אמרתי שאני מעדיפה שלא.
    מה דעתך על כך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דייט לא נעים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחור שלא כיבד את גבולותיך

    טלי צרקינסקי
    15/08/2015

    שיר שלום,

    ממה שאת מעלה כאן, הבחור לא כיבד את הגבולות שלך בכל הדייט הראשון הזה וזה לא מקום שאת צריכה לחוות אותו.

    את הערת לו מספר פעמים שזה מהר לך מידי וזה לא נעים לך.

    הבחור בהחלט התקרב אליך מאד מהר (את מתארת מהכניסה לאוטו).

    אין זה שולל שהוא יכול להיות משכיל/מסודר ועוד..,

    אך חוסר קבלת הגבולות שלך בהחלט מאירים ב"א" על נקודה חשובה.. עד כמה חשוב שאדם שאת יוצאת אתו, יכבד את מה שאת מרגישה.

    אפשר להבין שזה מחמיא אך תשובתך בסוף ברורה מאד, כי חדירה לטריטוריה שלך מבלי שאת מרגישה מוכנה לשם וחוסר כיבוד המקום שלך, הוא לא מכבד...

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו