מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- דאגותא27/08/2015
שלום רב,
שמי א' לצורך העניין ואני בן 40+ נשוי +4 . יש לי מגרעת שנקראת דאגה , אני טיפוס שדואג במהלך היום אני יוצר קשר מספר פעמיים עם אישתי כדי לשאול ולשמוע שהכול תקין,
ישנם מקרים רבים שבהם אני מנסה ליצור קשר אך אין מענה טלפוני לא בבית וגם לא בנייד
תמיד יש את אותן סיבות לאי המענה ׁ(בסלולר) כמו שכחתי את הטלפון בבית ו/או ברכב , הטלפון נמצא במצב של רטט אז לא שמתי לב וכו'...
כאשר אין מענה טלפוניׁ ( אחרי פרק זמן מסוים) מהצד השני אני נכנס לסוג של לחץ וחוסר אונים( מה שלא תורם לבריאות). הסברתי לאשתי את החשיבות שאני רואה בכך שהיא אמורה להיות זמינה בנייד לא רק בשבילי וגם שמאוד מפריע לי אישית שהיא לא עונה והדבר גורם לי כפי שציינתי ללחץ מיותר וכו' ,שוחחנו בנושא יותר מפעם אחת הרבה יותר מפעם אחת והדברים לא משתנים,
אשמח לקבל חוות דעת בנושא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיתרון ביניים ושורש הבעיה
עדי בדיחי28/08/2015שלום לך א,
יתכן והצורך שלך בשליטה כדי להפחית חרדה ודאגה גם קשה עבור אשתך, לדעת שכל הזמן היא צריכה להיות זמינה ואם לא תהיה- אתה "תאבד את זה", כלומר כבר לא תחוש בשליטה ותרגיש כפי שאתה מדווח כאן- חוסר אונים. גם לה כמובן הדבר לא פשוט.
אני יכולה לתת פיתרון שהוא כמו "פלסטר", כלומר לא יתן מענה מקיף לבעיה שהיא למעשה החרדה שלך ממקומות של חוסר ידיעה, חוסר אונים, מחשבות וטרדות רבות שמנהלות את חיי היומיום שלך. אלא פיתרון שהוא יותר קונקרטי - למשל - לקבוע שעה ביום שאתם מדברים ואתה יודע שכל בסדר. או SMS ממנה במהלך היום שהכל בסדר.
אני לא חושבת שזהו "מתפקידה" להיות זמינה כל היום- אני חוששת שזה שם אותה במקום מאוד מאוד נלחץ ולפעמים היא "שוכחת", "על רטט" (פעמים זה אכן כך, אבל להערכתי לכל אדם באופן טבעי מאוד לא נוח שמחפשים אותו הרבה פעמים ביום, שהוא נמצא תחת רדאר מסוים, ולא משנה מאיזו סיבה. פעמים היא אכן שוכחת, כמו כולנו באופן טבעי, ועם זה צריך להתמודד).
אני מניחה שאתה פוגש את החרדות האלה בהרבה מהתחומים בחייך- לא חסרות דאגות כ\גם לאנשים שהם לא "דאגניים". אני כן חושבת שיש מקום להגיע לטיפול בחרדות, ולו כדי להקל עליך במקצת, וגם על סביבתך את התחושות הלא פשוטות סביב חרדה שמשהו קורה, שמשהו יקרה, וכו'. זה לא דבר שניתן לפתור אותו בשיחה או שתיים, אבל בהחלט משהו שניתן לעבד אותו ולעבוד עליו לרווחתך ולרווחת ילדיך ואשתך. (אפשר לפנות לקופ"ח, לרופא משפחה ולבקש הפניה לשיחות, אפשר כמובן גם באופן פרטי).
בהצלחה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

