דאגות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דאגות
    א
    27/08/2015

    שלום רב,
    שמי א' לצורך העניין ואני בן 40+ נשוי +4 . יש לי מגרעת שנקראת דאגה , אני טיפוס שדואג במהלך היום אני יוצר קשר מספר פעמיים עם אישתי כדי לשאול ולשמוע שהכול תקין,
    ישנם מקרים רבים שבהם אני מנסה ליצור קשר אך אין מענה טלפוני לא בבית וגם לא בנייד
    תמיד יש את אותן סיבות לאי המענה ׁ(בסלולר) כמו שכחתי את הטלפון בבית ו/או ברכב , הטלפון נמצא במצב של רטט אז לא שמתי לב וכו'...
    כאשר אין מענה טלפוניׁ ( אחרי פרק זמן מסוים) מהצד השני אני נכנס לסוג של לחץ וחוסר אונים( מה שלא תורם לבריאות). הסברתי לאשתי את החשיבות שאני רואה בכך שהיא אמורה להיות זמינה בנייד לא רק בשבילי וגם שמאוד מפריע לי אישית שהיא לא עונה והדבר גורם לי כפי שציינתי ללחץ מיותר וכו' ,שוחחנו בנושא יותר מפעם אחת הרבה יותר מפעם אחת והדברים לא משתנים,
    אשמח לקבל חוות דעת בנושא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דאגות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיתרון ביניים ושורש הבעיה

    עדי בדיחי
    28/08/2015

    שלום לך א,

    יתכן והצורך שלך בשליטה כדי להפחית חרדה ודאגה גם קשה עבור אשתך, לדעת שכל הזמן היא צריכה להיות זמינה ואם לא תהיה- אתה "תאבד את זה", כלומר כבר לא תחוש בשליטה ותרגיש כפי שאתה מדווח כאן- חוסר אונים. גם לה כמובן הדבר לא פשוט.

    אני יכולה לתת פיתרון שהוא כמו "פלסטר", כלומר לא יתן מענה מקיף לבעיה שהיא למעשה החרדה שלך ממקומות של חוסר ידיעה, חוסר אונים, מחשבות וטרדות רבות שמנהלות את חיי היומיום שלך. אלא פיתרון שהוא יותר קונקרטי - למשל - לקבוע שעה ביום שאתם מדברים ואתה יודע שכל בסדר. או SMS ממנה במהלך היום שהכל בסדר.

    אני לא חושבת שזהו "מתפקידה" להיות זמינה כל היום- אני חוששת שזה שם אותה במקום מאוד מאוד נלחץ ולפעמים היא "שוכחת", "על רטט" (פעמים זה אכן כך, אבל להערכתי לכל אדם באופן טבעי מאוד לא נוח שמחפשים אותו הרבה פעמים ביום, שהוא נמצא תחת רדאר מסוים, ולא משנה מאיזו סיבה. פעמים היא אכן שוכחת, כמו כולנו באופן טבעי, ועם זה צריך להתמודד).

    אני מניחה שאתה פוגש את החרדות האלה בהרבה מהתחומים בחייך- לא חסרות דאגות כ\גם לאנשים שהם לא "דאגניים". אני כן חושבת שיש מקום להגיע לטיפול בחרדות, ולו כדי להקל עליך במקצת, וגם על סביבתך את התחושות הלא פשוטות סביב חרדה שמשהו קורה, שמשהו יקרה, וכו'. זה לא דבר שניתן לפתור אותו בשיחה או שתיים, אבל בהחלט משהו שניתן לעבד אותו ולעבוד עליו לרווחתך ולרווחת ילדיך ואשתך. (אפשר לפנות לקופ"ח, לרופא משפחה ולבקש הפניה לשיחות, אפשר כמובן גם באופן פרטי).

    בהצלחה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו