אני עכבר מעבדה ואי אפשר לברוח..

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אני עכבר מעבדה ואי אפשר לברוח..
    ירדן
    29/08/2015

    זקוקה לשתף...
    אין פתרונות קסם למה שאני עומדת לספר אני מניחה, הכל מתחיל מבחירה, שלי הייתה אימפולסיבית. הייתי בת 29 ולאחר שביליתי את רוב חיי במערכות יחסים נבהלתי מלהישאר לבד. הכרתי גבר שעשה רושם נחמד, אני אפילו לא זוכרת אם התאהבתי בו שזה מוזר...אבל אהבתי אותו, לדעתי יש לי עדיין רגשות מעורבים, או שאני פשוט עם חרדת נטישה. בכל אופן, נישאנו יש לנו 2 בנות, רוב הגידול שלהן היה באחריותי, על ההריון של הראשונה ידעתי כשנפרדנו וכבישרתי לו את הבשורה מאוד רצה שנמשיך ונביא אותה. לשנייה התנגד, אבל אני התנגדתי להפלה, פחדתי שהפלה בגיל כזה תהיה כרוכה בבעיות( עוסקת בתחום ומכירה את הרגישות הגבוהה שבו, בכל אופן, בזוגיות הזו אני מואשמת בכל סיטואציה בעייתית. הכל בגללי, אני תמיד מטומטמת, וההומור הציני שלו שמאפשר לו לומר הכל ללא לאות, מגמד ומשפיל לא פעם. אני מרגישה אובדת עצות בשורה התחתונה וכן..היינו בטיפול ראשוני אמנם, אבל התחושה טובה ואז הכל חוזר על עצמו, אי אפשר לשנות מה שלא רוצים ונוח. רע לי...רוב הזמן אני כועסת, חסרת ביטחון וממורמרת. חושבת על פעם על הזדמנויות שפספסתי, חוששת להתחיל הכל מחדש, המשפחה קודם כל אז אני בולעת הכל...אבל אני לא נהנית יותר מהחיים...אנחנו לא מבלים( תמיד מסיבה אחרת, אבל מוטיב הקמצנות שלו מככב בוריאציות שונות). הוא מביא את השיק הביתה כרגע וגם קיבל נכס מהוריו שכמובן לא רשום על שמי או על שמו, אם אעזוב אישאר חסרת כל( אני בשלב ראיונות לאחר חופשת לידה) ואילו אם אישאר לא יוותר ממני שריד ממשהו טוב, חזק..גם אם נטפל בדברים דרושה סליחה שכבר אין לי. ואם אפרוש אז טכנית המצב בעייתי מדי..אני יושבת בין הפטיש לסדן. רוצה קבוצת תמיכה לפחות..מישהו שאוכל לחלוק איתו את חלקת הכאב הקטנה שלי. אני צריכה לדאוג לבנות ואני לא יודעת איך לדאוג לעצמי..האם יש קב תמיכה לאנשים במצב הזה? לטיפול אין לי כסף ללכת עכשיו ולטיפול מהעירייה אני לא מעוניינת ללכת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעלה מספר דברים

    טלי צרקינסקי
    30/08/2015

    ירדן שלום,

    את מתארת מצוקה גדולה שלך במערכת היחסים וזה בהחלט מובן.

    יתכן ועם התובנות שיש לך היום (וכן לאחר תהליך טיפולי בו מעבדים את פחד הנטישה, היכולת לשהות גם לבד ועוד..) אולי היית בוחרת אחרת.

    כמה שזה נשמע קשה, אני מאמינה שבצעדים הנכונים, תק' זו תוכל לחשל אותך ותוכלי להמשיך למקום הרבה יותר טוב בעתיד, אולם בהחלט כדאי להיעזר מקצועית.

    ציינת בכותרת "אני עכבר מעבדה ולא יכולה לברוח" זה תיאור מאד לא פשוט....שלאן שלא תפני, את נתקלת בקיר ואת מרגישה לחץ ושאין לך מוצא...

    אני לא יודעת כמה זמן הייתם בטיפול זוגי כי טיפול כזה עשוי לעזור לכם.

    במידה ומיציתם את הטיפול הזוגי יש קבוצות רבות כמעט בכל תחום באינטרנט... לגבי קבוצה כמו שאת רוצה, הייתי מנסה לפנות לפורומים כמו זוגיות במשבר ועוד.. (יש פורטלים נוספים לא רק בי אוקיי).

    לגבי טיפול פרטני, לא הייתי מוותרת עליו, אפילו לצד קבוצה.

    לקבוצה יש איכויות משלה ולטיפול פרטני יש איכויות משלו....

    את לא חייבת ללכת לטיפול פרטי אם אין לך אפשרות כזאת. יש מספר אפשרויות נוספות:

    חלק מהמכונים פרטיים לפסיכותרפיה שמשלמים בהם מחיר מסובסד.

    מרכזים לבריאות הנפש אשר פתוחים לקהל הרחב והטיפול בו חינם עם מטפלים טובים.

    טיפול מסובסד דר"כ קופ"ח. בעלות מסובסדת.

    אל תישארי במצב הזה. נראה לי מאד ממה שאת כותבת שיש לך רצון גדול לשתף, להוציא וזה נראה לי צעד טוב להתחלה של שינוי כלשהו.. בין אם ביניכם ובים אם אחר..

    בהצלחה רבה,






    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו