רוצה גברים רק כשהם כבר לא רוצים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה גברים רק כשהם כבר לא רוצים
    אפרת
    13/09/2015

    היי, אני בת 25. אני מחפשת זוגיות אבל בכל פעם שאני יוצאת עם בחור הוא לא מספיק לטעמי. אני מוצאת בו הרבה דברים שאני לא אוהבת. למשל- לא נראה טוב בעיניי, לא נמשכת אליו, לא מספיק גברי לטעמי... אולם, כאשר אנחנו חותכים והוא כבר לא מעוניין בי, פתאום אני מרגישה אחרת ואני יותר מעוניינת בו. זה כאילו עושה לי את זה שלא רוצים אותי. וככל שלא רוצים אותי יותר כך אני יותר רוצה. למשל אם מישהו יסנן ויתעלם ממני אני יכולה להיות ממש אובססיבית אליו ולחשוב שהוא הכי גברי שיש אפילו שכשהיינו יחד בכלל לא רציתי אותו. למשל היה גבר שחיזר אחרי הרבה זמן וכשהתייאש והחליט לא לדבר איתי יותר זה התהפך ופתאום רציתי אותו בטריוף. שיגעתי אותו בצורה מוזרה. זה עניין שחוזר על עצמו בכל פעם ועם הרבה גברים, שרק כשנמאס להם ממני אני רוצה אותם. מה זה אומר עליי? איך מתמודדים עם זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממליצה על עבודה עם איש מקצוע

    טלי צרקינסקי
    13/09/2015

    בר שלום,

    מה שחשוב הוא שאת מזהה את הדפוס שלא בריא לך במערכת יחסים.

    הדפוס החוזר הזה של לרצות את זה שלא מעוניין כבר (האובייקט שפתאום קשה להשגה) ולגבי זה שמעוניין - לחפש חסרונות ולא לגלות עניין, קשור באיזה משהו ויושב על משהו רגשי ששווה לבדוק אותו, על מנת שתוכלי להבין מה קורה אצלך, לשחרר את הדפוס הזה ולהמשיך לקשר בעתיד שלא יהיה מנוהל ע"י אותו דפוס לא בריא אלא ממקום נכון עבורך.

    לא ניתן לנתח דרך הפורום "על מה יושבים דברים".

    המלצתי אליך לפנות לאיש מקצוע לפגישות, את בחורה צעירה ואילו דברים שניתן לעבוד עליהם.

    בהצלחה, שנה טובה וחג שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איש מקצוע

    אפרת
    15/09/2015

    תודה רבה.
    אשנח לשמוע על איזה איש מקצוע את ממליצה?
    פסיכולוג? יועץ זוגי? למי ללכת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איש מקצוע

    טלי צרקינסקי
    15/09/2015

    בר שלום,

    איש מקצוע יכול להיות פסיכולוג/פסיכותרפיסט/עובד סוציאלי קליני - כל אילו יש להם הכשרה לטפל בשיחות טיפול רגשי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו