מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- רוצה גברים רק כשהם כבר לא רוציםאפרת13/09/2015
היי, אני בת 25. אני מחפשת זוגיות אבל בכל פעם שאני יוצאת עם בחור הוא לא מספיק לטעמי. אני מוצאת בו הרבה דברים שאני לא אוהבת. למשל- לא נראה טוב בעיניי, לא נמשכת אליו, לא מספיק גברי לטעמי... אולם, כאשר אנחנו חותכים והוא כבר לא מעוניין בי, פתאום אני מרגישה אחרת ואני יותר מעוניינת בו. זה כאילו עושה לי את זה שלא רוצים אותי. וככל שלא רוצים אותי יותר כך אני יותר רוצה. למשל אם מישהו יסנן ויתעלם ממני אני יכולה להיות ממש אובססיבית אליו ולחשוב שהוא הכי גברי שיש אפילו שכשהיינו יחד בכלל לא רציתי אותו. למשל היה גבר שחיזר אחרי הרבה זמן וכשהתייאש והחליט לא לדבר איתי יותר זה התהפך ופתאום רציתי אותו בטריוף. שיגעתי אותו בצורה מוזרה. זה עניין שחוזר על עצמו בכל פעם ועם הרבה גברים, שרק כשנמאס להם ממני אני רוצה אותם. מה זה אומר עליי? איך מתמודדים עם זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממליצה על עבודה עם איש מקצוע
טלי צרקינסקי13/09/2015בר שלום,
מה שחשוב הוא שאת מזהה את הדפוס שלא בריא לך במערכת יחסים.
הדפוס החוזר הזה של לרצות את זה שלא מעוניין כבר (האובייקט שפתאום קשה להשגה) ולגבי זה שמעוניין - לחפש חסרונות ולא לגלות עניין, קשור באיזה משהו ויושב על משהו רגשי ששווה לבדוק אותו, על מנת שתוכלי להבין מה קורה אצלך, לשחרר את הדפוס הזה ולהמשיך לקשר בעתיד שלא יהיה מנוהל ע"י אותו דפוס לא בריא אלא ממקום נכון עבורך.
לא ניתן לנתח דרך הפורום "על מה יושבים דברים".
המלצתי אליך לפנות לאיש מקצוע לפגישות, את בחורה צעירה ואילו דברים שניתן לעבוד עליהם.
בהצלחה, שנה טובה וחג שמח,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיש מקצוע
אפרת15/09/2015תודה רבה.
אשנח לשמוע על איזה איש מקצוע את ממליצה?
פסיכולוג? יועץ זוגי? למי ללכת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיש מקצוע
טלי צרקינסקי15/09/2015בר שלום,
איש מקצוע יכול להיות פסיכולוג/פסיכותרפיסט/עובד סוציאלי קליני - כל אילו יש להם הכשרה לטפל בשיחות טיפול רגשי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

