מה עלי לעשות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מה עלי לעשות
    אלינור
    17/09/2015

    אני נשואה כבר 9 שנים פלוס שני בנים מתוקים.מה שקורה בחצי השנה האחרונה בעלי התחיל עסק עצמאי ולשמחתי לפני חודשים התוסף לו שותף שככה פחות עבודה בשבילו כי הם מתחלקים ויותר זמן בשבילי ובשביל הבנים.הוא קנה חדר עבודה הכל חדש מאייבה וכמובן שחיפס משהו שיעזור לו עם תשלום וזה גם דרך האינטרנט.והוא הצליח למצוא כמה שמתוכם הייתה מאוד רצינית והגיע ובעלי היה נשאר איתה באותו חדר ועובד על שולחן והיא שם מחברת.כמובן לקח לה ימים ובין לבן הייתה מגיעה בערב עם הבנות שלה ואז אני שמרתי עליהם בסמן שבעלי בחדר עם הבחורה.וגם כל הסמן החדר היה סגור כדי שהילדים לא יפריעו להם.וככה יצא שימים שלמים שמרתי על כל ה4 יכול להיות שאני יותר מידי תמימה ואני סומכת עליו.ובשבועות האחרונים אנחנו רבים הרבה בהתחלה חשבתי שזה העסק ותמיד הוא האדים אותי שאנחנו ישנים אחרי מריבה במיטה וזה על שטויות.אני אפילו לא זוכרת חיבוק מימנו בלילה ותמיד חשבתי שזה סתם יעבור לו.עד שהיום היא הגיעה לסיים את הכבודה ושוב הביאה את הבנות שלה והיא עלתה ובעלי שם והיא באמת סיימה ויצא משרד מאוד יפה רק כשבעלי ירד כדי לקחת שתיה רציתי לשאול אותו שאלה הוא התיחס אלי כאילו אני סתם משהי בלי שוב התיחסות ובלי שום רגש אמר לי שהיא לבד שם ורץ במהירות למעלה הלב שלי התנפץ לא האמנתי.וכמובן לא עשיתי עניין חשבתי אולי באמת היא מחכה וכשהם ירדו המשיכו לדבר ופתחתי את הדלת כדי שתיצא ואז אני רואה חיבוק כאילו הור מכיר אותה שנים.
    הייתי בשוק איך שהם צחקו והחליפו מילים
    אני אף פעם לא מקנאה רק הבנתי שהוא בילה איתה יותר זמן מימני ומהילדים ואיך יוצא שהם כאלה קרובים שאני אפילו לא יודעת על מה הם מדברים
    כשדיברתי איתו הוא אומר שזה סתם לא רציני ואין לי מה לדאוג
    וביום שישי הקרוב הם קבעו שהוא יעזור לה עם הצבע בבית הוא אומר שזה סתם והיא צריכה עזרה מפסח האם נראה לכם שאני צריכה לדאוג?נמאס לי לריב איתו ומצד שני אני לא יודעת מה קורה של
    מה אפשר לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עלי לעשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לדבר עם הבעל

    טלי צרקינסקי
    18/09/2015

    אלינור שלום,

    את מעלה כאן שאת מרגישה שינוי בקשר הזוגי, בהתייחסות ויש מקום להעלות את הדברים עם בעלך, כך שתוכלו לדבר על הדברים בצורה לא מאשימה, לא מבקרת ובצורה שמזמינה הקשבה אקטיבית ולא שתהי במקום של לנחש מה קורה או במקום של תסכול שאת צריכה לשמור על ארבעה ילדים בזמן שהוא והיא עובדים.

    אני בהחלט הייתי יוזמת שיחה עם בעלך בעיתוי מתאים, הייתי תומכת בו שאת מבינה שהעסק שלו חשוב ואת מפרגנת לו על כך אולם, משתפת אותו מה זה גורם לך שהם נמצאים בחדר הרבה זמן. קיים סיכוי שזה אכן עבודה נטו, אך כן הייתי "נוגעת" בשיחה על השינויים שאת מרגישה שיש בזוגיות, ביחס ומעלה את זה שהמקום הזוגי שלכם הוא חשוב וחשוב שאת ואתם כזוג תרגישו בו טוב.

    לצד זה, את בהחלט יכולה להעלות שקשה לך לשמור על ארבעה ילדים ויש מקום לחשוב על בנותיה, שתמצא להן סידור מתאים לשעות שהיא נמצאת. כמו שאדם הולך לעבודה, הוא לא מביא את ילדיו, הם נמצאים בגן/בי"ס, בייביסיטר (אם הוא צריך שעות אחרות) כלומר, יש כאן בהחלט מקום לחשיבה.

    במידה ואת רואה שנוצר קשר חברי ובנייך משחקים עם בנותיה, יתכן שאפשר לחשוב על סידור חלקי שיתאים לכם..

    אם אסכם, זה לדבר אתו, זה בעלך, חשוב שתהיה לכ תקשורת פתוחה, חשוב שתקשורת זו תהיה בונה, אפקטיבית, מעודדת הקשבה, בשיחה מכבדת ובאופן שאכפת לכם אחד מהשנייה וממה שעושה לכם טוב/לא טוב. ולהגיע לעמק השווה.

    בברכה ושנה טובה,



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רבים כל לילה

    שירה
    19/09/2015

    דיברתי איתו..ומבחינתו לא קרה דבר וסיכמנו בזה שאני סומכת עליו למרות שאני לא שלמה עם זה אבל לא שווה את המריבה.הוא אמר שהמשפחה חשובה לו מכל דבר ושום בחורה לא שווה את זה שהריב.ומבחינתי כל בחורה היא מושכת אפילו הכי לא מטופחת.היא מצליחה לעשות דברים בכוחות עצמה היא נראת אחת שיודעת הרבה בהרבה תחומים.וזה לא שאני מקנאה בה אני מקנא בקשר שלהם הקשר שהם יצרו בינהם ועל השינו שאני עוברת במערכת היחסים שלי עם בעלי ומה שקורה כל ערב הוא מוצר על מה לריב זה נראה שהנוכחות שלי מפריעה לו מאוד
    לדוגמא מצאתי תאריכון שלנו והראתי לו כי מאוד התלהבתי ואז תלשתי את החודשים שכבר עבר והוא חטף לי מהיד וניסה להתחיל מריבה.דברים קטנים שאני עושה לא בכוונה כדי לעצבן אותו.וזה רק דוגמה קטנה איך הוא מחפס בכדי לריב. אני לא זוכרת שהינו רבים על ערב והולכים לישון בלי להשלים או שאחד מאיתנו לא אומר סליחה
    הסקס שלנו מעולה בערך כל 2-4 ימים יוצא שאנחנו מקימים שככה נראה שהוא עדיין רוצה אותי איך אני מפחדת שזה רק לזה.למרות שאני מאוד נהנת ואוהבת אותו מאוד איך נמאס לי להשלים ואז מגיע הסקס
    האם אני בבעיה?האם זאת תקופה כזו שאין בררה ולהשלים עם המצב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    טלי צרקינסקי
    19/09/2015

    אין צורך להשלים עם המצב ולהישאר עם תסכול בקשר.

    זה שיש בניכם יחסי מין סדירים זה סימן טוב ואני לא מאמינה לפי מה שאת מעלה שזוהי הסיבה שבעלך אתך בקשר.. אני בטוחה שיש מעבר, יש לכם ילדים ויתכן וזה המקום לבדוק מה ה"מעבר" הזה.

    האם יש מקום שתיצרו לעצמכם חוויות זוגיות, תצאו לעתים, תיקחו לעצמכם פסק זמן זוגי לזמן איכות ביחד - שוחחו איך ליצור לעצמכם את המקום הזה.

    ובהחלט יש מקום לומר שאת מרגישה שונה ממה שהוא מעלה וזה חשוב ששניכם תרגישו טוב בקשר.

    במידת הצורך, תמיד ניתן להיעזר בשיחות אצל איש מקצוע בתחום הטיפול הזוגי.


    באשר לאמירתך - הרגשתך שכל בחורה יכולה להפעיל קסמים על בעלך, אמירה מעט מכלילה, אני יכולה להבין את ההרגשה שלך אבל לא כל בחורה רוצה להיות בעמדה כזאת או שיש לה בכלל חשיבה או מטרה כזאת.. ולא כל אדם נשוי רוצה לקבל כזה דבר...

    יש מקום לסמוך, יחד עם זאת לפתח ולשמור על הזוגיות... ולשים גבולות איפה שלא מתאים לך (אם את לא יכולה לשמור על ארבעה ילדים בכל פעם כמו בדוגמה שציינת או בכלל)...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ענקית

    שירה
    22/09/2015

    תודה -רבה!וגמר חתימה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    טלי צרקינסקי
    19/09/2015

    אין צורך להשלים עם המצב ולהישאר עם תסכול בקשר.

    זה שיש בניכם יחסי מין סדירים זה סימן טוב ואני לא מאמינה לפי מה שאת מעלה שזוהי הסיבה שבעלך אתך בקשר.. אני בטוחה שיש מעבר, יש לכם ילדים ויתכן וזה המקום לבדוק מה ה"מעבר" הזה.

    האם יש מקום שתיצרו לעצמכם חוויות זוגיות, תצאו לעתים, תיקחו לעצמכם פסק זמן זוגי לזמן איכות ביחד - שוחחו איך ליצור לעצמכם את המקום הזה.

    ובהחלט יש מקום לומר שאת מרגישה שונה ממה שהוא מעלה וזה חשוב ששניכם תרגישו טוב בקשר.

    במידת הצורך, תמיד ניתן להיעזר בשיחות אצל איש מקצוע בתחום הטיפול הזוגי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו