קשיים בהחצנת רגשות בזוגיות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קשיים בהחצנת רגשות בזוגיות
    סיוון
    30/09/2015

    שלום, אני בת 24. הכרתי בחור חדש (יצאנו בינתיים לדייט אחד אבל מדברים הרבה בטלפון). הוא מאד מצא חם בעיניי בדייט, נראה שהוא בול הטעם שלי.
    בשיחה האחרונה שלנו הוא ציין שקצת קשה לו עם הפגנת רגשות.
    אני בחורה שעברה הרבה מערכות יחסים רציניות, אני רגילה שגברים מאוד מחמיאים, מפרגנים, שאומרים לי שאוהבים אותי, חשוב לי הרומנטיקה וה"פוצי מוצי" ולפי מה שהוא מספר שהוא לא כזה. גם קשה לו כשמחמיאים לו.
    אמר שהוא "גבר" בדברים האלה, ואני לא רגילה שגברים הם כאלה, אלא ההפך, רגילה שמאוד מחזרים ומחצינים רגשות.
    מצד אחד הוא מוצא חן בעיניי ומצד שני אני חוששת שזה יחסר לי.
    למשל אמר שלוקח לו הרבה זמן להגיד שהוא אוהב.
    לי מאוד חשוב להגיד אהובה, אני זקוקה לחיזוקים האלה. גם בשביל לפתח רגשות וגם בשביל הביטחון העצמי שלי.
    האם ניתן לעבוד על כך? האם זה משמעותי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להמשיך לבחון

    עדי בדיחי
    30/09/2015

    שלום סיון,

    אני מניחה שאין תשובה חד שמשמעית. את שמה דגש על פינה מסוימת שהיא כבר מעכשיו נראית לך כדבר שיכול להוות בעיה בקשר. נכון, אתם מגיעים כנראה מעולם זוגיות שונה, בו את כבר יודעת מה נכון לך ולמה את רגילה, והוא לא רגיל לשפה כזאת ומתקשה בכך. היפה הוא שאתם יודעים לדבר על כך. כשיש שיח על הבעיות- יש גם פתרונות ברוב המקרים. שיח על בעיות יכול לגרום לכל צד "לזוז" מעט מההתנגדות ולהגיע יותר לקראת הצד השני.

    אני מציעה לבחון ולראות. להמשיך להיפגש, לבחון.. לזכור את הנקודה הזאת בפירוש ולא "לחפש" אותו. הקושי הוא שלו ואצלו- ללא קשר אלייך. ואת זה חשוב שתזכרי. ככל שתיפגשי איתו יותר ככה תדעי האם השוני הזה ממה שאת רגילה- יכול להוות מכשול או לא. אולי תופתעי לגלות שהוא דווקא כן מביע את עצמו, בדרכים מסוימות, מוסכמות על שניכם. אי אפשר לדעת.

    לסיכום, שמרי על עצמך במובן זה שאת זוכרת שזה לא משהו כלפייך אישית. מצד שני, המשיכי להיפגש איתו כדי להבין איפה הוא עומד על הסקאלה שלך, עד כמה זה באמת יהיה קריטי. אולי זו גם עבודה פנימית עבורך, לדעת איך להתנהל עם מישהו קרוב שלא מביע רגש. עד כמה את בטוחה ואוהבת את עצמך גם בלי אמירות מפורשות. כן, אולי זה יהיה קשה.. אבל כל אדם שאנחנו מכירים בא להפגיש אותנו עם חלקים שלנו- אולי הפעם "כוונת" אליו כדי לבדוק עם עצמך עד כמה הביטחון שלך יכול לעלות, גם בלי קשר לפידבק קבוע?

    בהצלחה רבה, חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו