מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מנסה להביןנורית11/10/2015
שנינו גרושים עם ילדים קשר כמעט שנה,לא גרנו יחד
הפסקנו את הקשר לפני כשלושה חודשים
חודש וחצי ראשונים לא דיברנו
חזרנו לדבר בקטנה
לא נפגשנו מאז הפרידה
לפניי כשבועיים התקשר להזמין לשבת,הילדים גרים אתו
אמרתי שחשוב לי שניפגש קודם
השבת שוב התקשר להזמין
אמרתי שרוצה לפגוש אותו לבד
לפני שאני מגיעה ופוגעת גם את ילדיו
לא נסעתי כמובן
שאלתי בתור מה אני באה לשבת
ענה...מתארחת
מנסה להבין איך לגשת אליו,ברור לי שיש לו לא מעט פחדים ויש לו סיבות טובות לכך,הרגש עדין קיים בעוצמות יותר נמוכות.
האם זו הדרך שלו לנסות לחדש את הקשר?
שנינו דתיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסה להבין - תגובה
עדי בדיחי11/10/2015שלום נורית,
יתכן וזה נכון להיפגש לפני כדי להבין לאן נושבת הרוח. חשוב לברר מול עצמך מה מלחיץ אותך וכדאי להימנע ממה שמלחיץ.
יתכן וארוחה משפחתית עם הילדים אכן מלחיצה. וזה לחלוטין לגיטימי. לא כדאי להכניס ילדים למפגש ראשוני שכזה.
כדי לפתוח יותר את התקשורת ביניכם, הייתי דווקא חושבת שכדאי שתציעי לו מפגש של שניכם, כפי חשבת, ושם לבדוק איך את מרגישה. יתכן והוא רוצה לחדש את הקשר- חשוב להבין מה בדיוק הוא רוצה.. ולא להתעסק בקשר שלא יוביל לשום כיוון ורק יבלבל אותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
נורית11/10/2015במהלך השנה שהיינו בקשר,הייתי אצלו בשבתות עם הילדים
הילדים תמיד שמחו לקראתי. המפגש עם הילדים לא מלחיץ בכלל.
כן קיימת המחשבה על הילדים מבחינת החוויה שאני מגיעה ואז נעלמת לתקופה ושוב מגיעה ואלו ילדים שעברו פגיעה מדמות נשית.
אולי מה שמטריד אותי זו העובדה שהוא מסרב להיפגש לפני כן
פגישה שהיא מבחינתי "תיאום ציפיות" לגבי מהות הקשר.
גם ההגדרה שלו "מתארחת" לא ברורה לי רוצה להאמין שאם אין בו רגש גם ההזמנה לא הייתה מגיעה מצד אחד
מצד שני יתכן וכוונותיו הם ????
ואם כל זה מסקרן אותי כן להגיע ולדעת האם הרגש עדין קיים אצלי
או שעברתי איזה שלב והקשר ימשיך כקשר חברי נטו
בשיחות האחרונות בינינו הוא חזר להשתמש בשמות חיבה
דבר שעד עכשיו הוא נמנע ממנו לחלוטין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתייחסת
עדי בדיחי11/10/2015הי נורית,
נשמע שהוא כן מנסה לגשש. כשכתבתי על לחץ מבחינת הפגישה מול הילדים- התכוונתי למה שכתבת, שהחוויה עבור הילדים יכולה להיות לא פשוטה ואת זה גם כדאי להזכיר לו.
חשוב יהיה באמת לבחון מול עצמך מה את מרגישה במפגש מולו, פחות מה הוא מביא (זה גם חשוב אבל אני מבינה ממך שהבלבול גם נובע מכך שהוא פתאום חוזר לחייך ואת לא ממש יודעת מה את מרגישה והאם עדיין הרגשות חזקים או יחזרו לעוצמתם כשתיפגשו).
במצבים כאלה כדאי לברר ולהתאמת עם המציאות. להבין מהי האמת שלך- האם אני עדיין מרגישה משהו? עד כמה זה מספיק טוב וחזק כדי שנתגבר על הקשיים שהיו, ועוד. חשוב לזכור שהיתה כאן פרידה של שני אנשים בוגרים מתוך שיקול דעת. חשוב יהיה לחזור רגע לנקודה הזאת ולהבין האם משהו השתנה (אופציונלי שהשתנה) וכדאי לחזור לקשר- זה דיון שצריך גם להתקיים ביניכם בשלב מסוים אם אכן את מבינה ששניכם בעיניין.
החשוב יותר- מה את מרגישה וליישב את הבלבול. ולכן כדאי להיפגש, לבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדי. עוד שאלה ברשותך
נורית12/10/2015מנסה להבין את הראש שלו
אם הוא לא רוצה להיפגש קודם לבד
אבל
מזמין אותי לשבת שזה אומר 25 שעות יחד
מה ההבדל מבחינתו?
(הרי את מה שאני רוצה לשאול, לברר בטח יהיה לי די זמן במהלך השבת)
האם ההגדרה "מתארחת" עושה את ההבדל
שהרי בהגדרתו זה לא (בת-זוג, חברה,ידידה)
ואם "מתארחת" למה אותי שהרי הקשר הזוגי נגמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדי. עוד שאלה ברשותך - תגובה
עדי בדיחי14/10/2015הי נורית,
את שואלת שאלה נכונה וחכמה. הייתי שואלת אותו את אותה שאלה בדיוק. אני חושבת שהתשובות שלו והאופן בו יענה לך מאוד חשובים. ומגיעות לך תשובות אלו. 25 שעות של "ביחד" יכולות להיות מאוד כיפיות אבל גם חד פעמיות. על תקן מה את מגיעה להתארח? האם הוא רציני? יתכן וכן, יתכן ופחות. ואת זה להערכתי לא כדאי לעשות בתוך שבת באוירה עם ילדים שעלולים להתבלבל, ובשעות כה רבות של יחד ללא אפשרות להיות עם עצמך ולעכל.
הנכון והראוי הוא להיפגש ביחידות לשיחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

