אהבה שלא יכולה לצאת לי מהראש

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אהבה שלא יכולה לצאת לי מהראש
    חני
    24/10/2015

    שלום.אני מאוהבת במישהו,וכמה שאני מנסה להוציא אותו מהראש קשה לי,וזה גם מכאיב לי.כמה שאני רוצה לצאת מזה אני לא יכולה.החלום שלי לקום בבוקר לחיים חדשים ולשכוח ממנו.אשמח לדעת מה עושים בקשר לזה,חוץ מטיפול.תודה רבה ושבוע מקסים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לפרטים נוספים

    טלי צרקינסקי
    24/10/2015

    אנונימית שלום,

    אני זקוקה לפרטים נוספים על מנת לענות על שאלה כללית כזו.

    האם זה מישהו שבסביבתך? שאת פוגשת? האם זה קשר שאינו בר מימוש?

    בת כמה את? נסי לתת מעט רקע לסיפור על מנת שאוכל לתת מענה.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    חני
    25/10/2015

    אני בת 48 רווקה הבחור גר בעיר שלי היינו זוג אבל לצערי יש לו מישהי אחרת וזה כבר לא בר מימוש ויחד עם זה אני לא מצליחה להוציא אותו מהראש.היינו חצי שנה ביחד ואני רואה אותו הרבה בעיר שאני גרה וקשה לי עם זה.אנחנו מדברים אומרים שלום אחד לשני אבל לחזור זה כבר לא יתממש.אני לא אישה בודדה יש לי חברים וחברות אין לי ילדים.אבל מאוד קשה לי בלעדי אותו בחור ואני מאוד רוצה להוציא אותו מהראש,בשביל סוף סוף להכיר מישהו חדש.הבעיה שאני לא מכירה מישהו חדש בגלל שאני עדיין מאוהבת באותו חבר שהיה לי וזה קשה.אשמח לדעת מה עושים? מקווה שהסברתי את עצמי נכון,תודה רבה מכל הלב על עזרתך ויום נפלא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממשיכה בתגובה

    טלי צרקינסקי
    26/10/2015

    אנונימית שלום,

    אני מבינה את מה שאת מרגישה. אני לא יודעת אם זו פרידה טרייה או לא.

    זה שיש לך עיסוקים וחברות זה מאד חשוב עבור עצמך.

    הייתי מציעה לך, אם יש לך זמן פנוי להקדיש לכך, אף לצרף איזה חוג, או קבוצה בתחום שמעניין אותך, קורס, תחום יצירתי/כל דבר שיעשה לך טוב ושתהיי פעילה ותחשפי לאנשים חדשים (גם גברים, גם נשים.. בכלל חברים).

    יש צורך לעבד את הפרידה הזאת, להכיר בכך שהקשר נגמר, לאפשר למה שעולה אצלך מבחינה רגשית להתקיים (=לא להילחם ברגשות, אחרת יש להן נטייה להאחזות..)

    אלא לאפשר להן להשתחרר.

    במידה ואתם מחוברים בפייסבוק, נייד, ווטסאפ וכו'.. הייתי מתנתקת כי אחרת יש פיתוי להסתכל "להתעדכן" וזה "דורך" יותר על הקושי.

    מכל קשר לומדים, תנסי לחשוב מה את לוקחת אתך הלאה.. לקשר הבא...מה למדת מהקשר, מה חשוב לך מה לא הייתה רוצה ומה היית רוצה שיהיה ועוד....

    יתכן וצריך זמן לזה, אם את מרגישה שליווי מקצועי יכול לעזור לך בעיבוד הפרידה ובמעבר הלאה - זה גם אפשרי וגם עשוי לעזור.

    מאחלת לך הרבה הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו