הקלה וגעגוע אחרי הפרידה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הקלה וגעגוע אחרי הפרידה
    מישהי
    08/11/2015

    שלום, נפרדתי לאחרונה אחרי שההינו ביחד 8חודשים. הוא היה הראשון שלי בהכל ואני שלו. אהבנו באמת אבל כנראה לא מספיק. הפריע לו שאני לא נשארת להישאר אצלנו למרות שהוא יודע שבטווח זמן הזה זה לא נהוג אצלע בבית. רבתי ריבים בשבילו והתאמצתי הרבה בשביל הקשר הזה. בסופו של דבר הוא הציב לי תנאי והרים ידיים באופן מילולי שנמאס לו.
    ההיתי כאובה ועצובה לא יכולתי לראות את עצמי ממשיכה הלאה. והנה הזמן טיפה עבר הרגשתי הקלה ,התחלתי לחייך יותר. פחות מודאגת .
    אבל עכשמו שאני יושבת וחושבת הבנתי שאיבדתי מישהו שאהבתי שהסתדרתי איתו כמו שחלמתי. ה היה לי כיף להיות איתו. אני מתגעגעת הןא חסר לי ואני מחכה לשלוח לו הודעה אבל אני לא אעשה את זה כמובן. מה אני יכולה לעשות בשביל להעביר את זה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הקלה וגעגוע אחרי הפרידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהליך טבעי, ורעיון להקלה

    עדי בדיחי
    10/11/2015

    שלום מישהי,

    אני מבינה שמה שאת חשה הוא געגוע אליו, אבל פחות כמיהה לחזור אליו. אולי מדובר בגעגוע לחוויה של הביחד, האהבה, הרצון להיות בזוגיות. רציונלית הרבה פעמים אנחנו מבינים שהקשר שסיימנו לא היה לטובתנו, הפרטנר לא התאים, אך הרגשות עלולים לשוב ולצוף- וזה תהליך טבעי לחלוטין של פרידה. אותו מקום של "כפות מאזניים"- מצד אחד געגוע וכמיהה, ומצד שני ידיעה שעשינו מעשה נכון לאורך זמן.

    אז להעביר את התחושות לא תמיד ניתן והרבה פעמים ההמלצה היא דווקא לתת לרגשות מקום ולאפשר להן להיות. יחד עם זאת יהיה חשוב שתמשיכי לצאת עם חברים וחברות, תמשיכי לראות "עולם" ואולי בהמשך לצאת לדייטים גם אם רק בשביל לחוות שוב את עולם ההיכרויות, מחדש. חשוב לפתח את ה"אני", תחביבים ודברים שאת אוהבת לעשות - ה יסייעו לך להעביר את הזמן.

    הדבר החשוב הוא לזכור למה נפרדתם- כל פעם שתחזרי לסיבות תוכלי לרשום אותן על דף (רעיון לדוגמה) ולחזור לדף הזה כשאת "חלשה" יותר, מתגעגעת יותר או פתאום בעלת רצון לסמס לו ולחזור אליו. אולי הדף הזה יזכיר לך למה המעשה היה נכון אז ולמה נפרדתם.

    סה"כ התחושות שאת מתארת טבעיות לחלוטין, הן לגמרי צריכות להיות שם כרגע, ולאט עם הזמן את תמשיכי לחוש הקלה ולהיות פחות מודאגת. זה לוקח זמן, אבל זה קורה בסוף בתהליך טבעי לגמרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה

    מישהי
    11/11/2015

    תודה רבה ! את מקסימה,עזרת לי מאוד !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו