חוששת מזוגיות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חוששת מזוגיות
    ליל
    14/11/2015

    אני בשנות העשרים לחיי ויש לי חשש ממשי להכנס למערכות יחסים, אני רואה את עצמיל בד.

    הסיבה לכך היא החוסר הצלחה שראיתי בחיי הנישואין של הוריי שאמי בעיקר תרמה לו גם בגלל האופי הקשה שלה, אני חוששת באיזשהו מקום שבסופו של דבר אני אהיה כמוהה...
    דבר שני שמפחיד אותי עוד יותר הוא העבודה שלאמי יש מחלה נפשית שהתפרצה לאחר הנישואין ויש את החשש שזה יעבור אליי בתורשה וזה נורא מפחיד אותי.
    הלכתי כמה פעם לפסיכולוגית אבל גם הרגשתי שלא יהיה פתרון דרכה וגם בגלל עלויות כספיות גבוהות שלא יכולתי לעמוד בהן הפסקתי ללכת.
    מה אפשר לעשות? איך ניתן לטפל בזה? אני חוששת מקשר זוגי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוששת מזוגיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מציעה מספר דברים

    טלי צרקינסקי
    15/11/2015

    חוששת שלום,

    המודל הזוגי הראשון שאנחנו נחשפים אליו הוא של הורינו.
    והוא משהו שבהחלט יש לו השפעה עלינו. אם חווית דברים לא טובים שקראו לך שם, יתכן ואת חוששת שזה יקרה לך גם.

    ציינת שלאמך מחלה נפשית, מאד יתכן ונחשפת להתנהגויות מסוימות שלא באשמתה, אשר יכולים לנבוע ממחלתה והיה לך מאד קשה להתמודד עם זה בגיל כ"כ צעיר, יתכן אפילו עוד לפני שהתגבש ה"אני" ה"עצמי" שלך בפני עצמך, עוד לני "האני שמחפש בן זוג"? זה מאד טבעי...

    עצם זה שמחלה מסוימת עלולה להיות תורשתית, אינה אומרת שהיא בהכרח עוברת בתורשה.. וכאן אני בהחלט אמליץ לך לנסות להסיר את החרדות לגבי כך עד כמה שאפשר (כולנו כבני אדם מתמודדים עם חרדות בעוצמות שונות).

    ע"י עשיה של דברים שאת אוהבת, נוכחות של אנשים סביבך שהם מטיבים, עבודה/ לימודים שמסבים לך הנאה.

    באשר לבן זוג, לא להאשים את עצמך שזה קשה לך או מפחיד לך. לקבל את עצמך וכן לקבל את העזרה של לפרק את המקום הזה (=לפרק, כוונתי להבין לעומק מה מפחיד, האם לא יקבלו אותh? האם את חוששת מחשיפה? האם יש דברים נוספים מעבר? נושאים של ביטחון ודימוי עצמי, תכנים מודעים או לא מודעים?)

    את יכולה מאד להתפתח מטיפול כזה.

    באשר לעלות של טיפול.

    על מנת ליצר עבורך מקום בטוח, לאורך זמן שלא תיאלצי לפרוש טרם עת. יש מקומות שמציעים עלות מסובסדת לטיפולים.

    קופ"ח לאחר הרפורמה של בריאות הנפש - ניתן לקבל הפניה מרופאת המשפחה.

    יש מכונים שונים ומקומות שמציעים טיפולים מונגשים זולים יותר לאנשים (=אך חשוב לדעת שלא מדובר במטפלים טובים פחות....)...נסי לבדוק במנועי חיפוש, בפייסבוק, באתרי אינטרנט.

    אני מאחלת לך הרבה הצלחה,








    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מעדיפה לשמור כמה שיותר על פרטיו

    ליל
    15/11/2015

    לכן גם הלכתי מקודם לפסיכולוגית אבל דרך מכבי, יש משהו יותר זול מזה במרפאות?
    שילמתי לפגישה 129 משהו כזה, אני זוכרת שבהמשך זה עולה..
    מעבר לזה האם פסיכולוגית רגילה זה מה שאני צריכה או שאת חושבת שיש טיפול מסוים שאמור להתאים לי?
    תודה על המענ המהיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תגובה

    טלי צרקינסקי
    15/11/2015

    אכן יש מקומות נוספים שמעניקים טיפול נגיש, לגבי עליויות כשאי להתעניין, לבדוק אם את מחוברת פייסבוק ולשאול, בפורומים ועוד.. בסוף אני מאמינה שתימצאי.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו