מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תודה על הכלאישה15/11/2015
נשואים עשרים ושמונה שנה. בשנים.עכשיו יש רגיעה.שזה אומר חיים מבלי לקחת ללב לפעמים. הצדדים מסכימים מהרגל כמובן.לא ישנים יחד לא באישות כבר יותר מ שלוש שנים.אין שיחות טלפון לחברות ביננו רק מסרים קצרים הכרחיים.חשבון עוש משותף. יש.שבת וקידוש שישי שבת יש. אין מפגשים עם משפחה חיצונית כי אני לא יוזמת והוא לא דורש. כך יש שקט. במהלך השבוע כל אחד בעיסוקו. אני עובדת ובחוץ מידי יום עד עשר שתים עדרה שעות.במשרה לאה ועוד זמן נסיעה. הוא פנסיונר מוקדם.ועוסק בעסק זעיר. היום יום שלנו לא נפגש. אין דיחות טלפוניות יומיות כי ככה הוא רוצה. וכיוון כבר שנים לא עונה לי וגם עם עונה זה תמיד נגמר בכעס של הצדדים לכן ממעטים בדיבור. הוא כמובן חופשי. מתקשר עם אנשים ומפרסם את כוחו ותעלוין ברבים. וכאן הדבר:בסופי שבוע מכיוון שאנחנו אלופים ביחסים והגענו לשקט זוגי שזה אומר לא לדרוש אחד מהשני מידי. כמובן שזה קשה לי אבל כל ניסיונותי עלו בתוהו נדחו על הסף עד שסוף סוף הכרתי בחיובי של זה . יש לי שקט. יש לי בית לבד יחסית פרודים בהסכמה שקטה. בסופי שבוע. לאחרונה מתפתחת שיחה למדתי איתו להיהר וכדאי לי לשמור על מה שיש אבל לפעמים עונה בלי לפחד.והוא כמובן דואג להקניט ואת לא מקשיבה את לא מאמינה מספיק את גויה את לארת תודה על מה שיש כולם היו רוצים חיים כמו שלנו אני בסקלה נמצא במקום טוב מאד. יש לך בית אוטו אנחנו בריאים. לא צריך להגיד את מה שאין. או קיי. ועוד...אני מאמין.במה שאני עושה את לא מבינה כלום את בקושי מביאה משכורת .אם הייתי נשוי לאחרת מזמן היו לי כמה דירות . את רוצה להתקדם או להתקע . ובינתיים הוא לא מודה בכך שויתרנו על חברות זוגיות.ויתרתי בשבילו על בית נאה כדי שיוכל לפתוח עסק לעיסוק. כמובן הוא לא משתף אותי בכלום. הוא גם לא רוצה בכך.ובכן. שיחה בשבת טובה כי היא סיכום שבועי אבל לא מניב קדימה. הוא רוצה כל הזמן להיות כנראה לבד. לא צריך אישה כבר הודה לא אחת ויחד עם זאת יש לנו 2ארוחות משותפות כי ברירה אין אין לאן ללכת וגם לא רוצים לפרק בית לא נאה עסק ליד הבית יש חופש הוא הולך לאן שרוצה עם מי שרוצה אני לא רודפת אחריו לא שואלת הפסקתי כי זה שיגע אותי ולא נתן לי מנוחה פעם ענה פעם לא פעם התחמק לא אחת סילף.מה לעזאזל הוא רוצה ממני ישלו אישה שקטה לא מציקה שהוא יכול להטיח בה לא אחת את "לא מאמינה"את לא אומרצ תטדה לאל על מה שיש אצ אומרת את האין. שימו לב-בסל הכח רוצה חברות שהרי איתו אין אני לא מאמינה לכלום שהוא אומר. בסך הכל אני לא דורשצ רציתי דיצבע את הבית לא בגלל הרצון שלי אלא שעת אחזקה לבית לאחר 18 שנים במבנה סדוק רטיבות שירותים נוזלים ברז חלוד. אבח אסור לבקש כי אני הרי לא מאמינההוא כן והוא מרווחי בעסק מבלי לשתף או לחסוך וגם אסור לי לשאול כי אני לא מאמינה כלכך שזה מחוץ לתחומו . הרי אני רק אישה לקידוש לא.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר דברים
טלי צרקינסקי15/11/2015נובמבר שלום,
את מתארת שקט אבל מתחת לא מסתתר כ"כ שקט אלא אי שקט.
לא ברור ממה שאת מציינת מהם הקשיים הזוגיים, אך מובן שיש ואת מסבירה שעל חלק פשוט עברתם על סדר היום.
אם את מרגישה לא שלמה עם זה ואם את כותבת בפורום כנראה זה מה שאת מרגישה אני בהחלט ממליצה לכם לפנות לעזרה מקצועית.
יש בכל עיר או ליד כל עיר שירותים חברתיים, שם אפשר להיעזר בייעוץ לפרט ולמשפחה ויש מטפלים זוגיים טובים מאד. חבל להישאר בתסכול הזה.,
זה לא יהיה יותר טוב וכדאי כבר לטפל. התנאי הוא ששניכם מגויסים.
בהצלחה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לטלי
אישה17/11/2015הוא לא רוצה ייעוץ וכשהצעתי שוב ענה מה את רוצה לשנות את החיים??עכשיו??תהני ממה שייש אני יודע מה אני רוצה..!!לא מגלה את האמת !מבחינתי לא תקדם איתי ביחד. כנראה שזה נועד עד שכל אחד ילך לדרכו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממשיכה בתגובה
טלי צרקינסקי17/11/2015נובמבר שלום,
במידה ובעלך לא רוצה טיפול זוגי/יעוץ, ההמלצה תהיה לגשת לבד, עדיף לבד מאשר בכלל לא.
תנסי לברר עם המטפל/ת מה קורה בחיים, מה את מרגישה בזוגיות ובכלל ותנסו לבחון ביחד מה הלאה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

