מה עושים??????????

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מה עושים??????????
    יעל
    03/01/2016

    בקשר זוגי כמעט שנה
    שנינו גרושים עם ילדים (לא חיים ביחד)
    רגשות מאוד חזקים כלפיו

    האיש התחיל תקופה בריאותית לא טובה שכוללת אישפוזים ממושכים
    בבית מחכים לו ילדיו (אין אמא)!!!

    באחת הפעמים הוא הפקיד את הטלפון בידיי כשנכנס לטיפול
    לא גאה במעשיי!! נכנסתי להודעות וגיליתי שהוא מנהל קשר נוסף במקביל אליי הודעות שלא השאירו מקום לספק

    אני פגועה מאוד, ובסיטואציה אחרת הייתי חותכת
    כרגע מוסרית קשה לי לחתוך בשל מצבו (הוא מרותק למיטה ללא יכולת תזוזה)
    ובשל התמיכה שאני נותנת לילדיו
    (מגיעה לבית ומטפלת בילדים)
    ברור לי גם שלהתנתק רגשית זה לא לראות אותו!!!
    אם אגיע לבית חולים לבקר,לתמוך,לעודד זה לא יקרה

    מה עושים????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עושים??????????

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר דברים

    טלי צרקינסקי
    03/01/2016

    יעל שלום,

    את מתארת דילמה לא פשוטה, קראת מה שקראת, מאידך נראה שהוא סומך עליך, אחרת לא היה מפקיד אצלך את הסלולרי שלו ונותן לך להיות עם ילדיו.

    לא ברור מהו מצבו הרפואי.

    במידה ולשניכם יש ילדים ואת עובדת, הייתי מציעה לך/לכם לחשוב על עזרה נוספת שלא הכל ייפול עליך.. האם יש שם הורים/משפחה שיכולים לעזור גם בכל מיני דברים ולתמוך בתקופה כזו, אחרת התחשוובת שאת "בסד רגשי" יגדלו.

    לא ברור לי לגבי הסלולרי מה נכון ומה לא, אילו דברים שצריכים לברר בתוך הקשר וצריך לזה עיתוי מתאים.. וזה באמת זמן מאד רגיש.

    צריך למצוא עיתוי נכון לשאול אותו ולומר לו שאכפת לך ממנו שאת אוהבת אותו ודואגת לו.

    אחרת אני מניחה שאת תלכי עם זה אצלך כל הזמן וזה יטריד אותך.

    אל תפתחי את הנושא במצב רגיש - עם הוא לפני בדיקה, מרגיש מאד רע ועוד..

    אך בהחלט אפשר לומר שראית וזה השאיר אותך עם שאלה.

    בברכה,



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים??????המשך

    יעל
    03/01/2016

    הורים אין לו
    יש משפחה אבל רק אחת מהם גרה קרוב וממש עוזרת

    נכון לשתף אותו שפתחתי את ההודעות?

    איך מתמודדים עם הרצון לנתק את הקשר
    והצד המוסרי(לא לנטוש במצב כ"כ לא פשוט)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    טלי צרקינסקי
    03/01/2016

    לא הייתי משתפת את משפחתו בנושא הזה.

    זה שהתפקיד אצלך את הנייד הוא ידע שאת עלולה לראות את התכתובת הזו, מה שלא ברור לגמרי מה היה שם.

    אם היה לו קשר, הבחורה הייתה אמורה לדעת מה מצבו הבריאותי היום....

    לא ברור במה מדובר.. האם הוא זקוק לטיפולים של שנה, האם זה אשפוז של ניתוח והוא יבריא עוד שבועיים.. קשה לענות כשלא ברור מה הסיפור הבריאותי שלו, איפה אותה בחורה בהנחה שהיה לו קשר מקביל, מה כלל בקשר המקביל אתו.. ואיך התנהלה הזוגיות שלכם אם היה לו קשר מקביל..

    צריך למצוא עיתוי לבדוק אתו מה זה, בלי להלחיץ אותו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו