קשר עם חברים מהעבר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קשר עם חברים מהעבר
    אביב
    03/03/2016

    שלום ,אשתי הוסיפה חברים מהעבר שהייתה איתם בקשר חברי רציני, לפייסבוק, היא לטענתה זה רק בפייסבוק וזה לא אישי, לי זה מאוד מפריע, כיצד אוכל להבהיר לה את הבעייתיות ? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר עם חברים מהעבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חברים מהעבר בפייסבוק

    טלי צרקינסקי
    06/03/2016

    אביב שלום,

    באשר לפייסבוק, יש אנשים (גם נשואים) שמחוברים לחברים לשעבר (שלעתים גם הם עצמם נשואים). ולא לכולם זה מפריע, לעתים הם "נבלעים" בין מאות חברים. אך אני רוצה להתייחס אליך, כי לשם כך התכנסנו.

    אני חושבת שבין "מה נהוג" או "מה שאחרים עושים" זו שאלה אחרת לבין מה שאתה מרגיש במערכת היחסים שלך מול אשתך.

    האם זה מציק לך, האם יש אמון בקשר? האם יש קשיים אחרים בקשר?

    פה המקום להביא את זה לשיח אתה (שיח שאינו שיפוטי אלא שיח שבא באמת להדדיות, למקום שאפשר להתפתח ממנו). בו אתה יכול לשתף אותה מה מפריע לך, מה החששות שלך.

    ראשית הייתי בודקת אותם עם עצמך - האם החששות שהקשר יצא מחוץ לאזור הוירטואלי? האם החששות לצ'אטים בפייסבוק? האם החשש סביב העלאת תכנים וחשיפה אליהם ע"י אשתך וע"י החברים לשעבר?

    ברגע שתהיה ממוקד ובשיח עם עצמך מה מפריע לך, תוכל לגשת יותר ברור אל אשתך ולדבר.

    אני מאחלת לכם הרבה הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר עם חברים מהעבר

    אביב
    06/03/2016

    שלום

    אין לי חששות שזה יתפתח, מה שמפריע לי זה עצם העובדה שיש קשר כרגע. הם אנשים שזה לא ראוי להיות איתם בקשר, למיטב הבנתי הפשוטה והישרה. אפילו אם זה לא יעלה שום רגש מצידה של אשתי.אני יודע שיש כל מיני שוגים של אנשים ויש גם כאלו שמסכימים ליחסים פתוחים בהסכמה. אבל על צד ההיגיון בהבנה שלי זה לא ראוי. כואב לי ואני מרגיש שכאילו אשתי כעת פחות מוסרית, אני צודק? האם יש אפשרות להעביר למי שלא חושב כך שזה הנכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תגובה

    טלי צרקינסקי
    08/03/2016

    אביב שלום,

    לא הייתי מגדירה זאת כצודק או לא, אלא למה שאתה מרגיש. אתה מציין שאתה לא חושש שזה יתפתח אך ממה שאתה מעלה יש לך חששות, אתה חושש שאולי יש לאנשים מסוימים מניעים נסתרים, רצון למערכות יחסים פתוחות ושמא אשתך היא פחות מוסרית.

    מה שחשוב בזוגיות היא היכולת לנהל תקשורת פתוחה בתוכה. שחלק ממנה היא להביא מה שאתה מרגיש אל תוך הזוגיות. סיכוי רב שזה משהו תמים של חברות פייסבוק עם אנשים מהעבר כחלק ממכלול חבריה וחברותיה שם. אך חשוב שלא תישאר עם הרגשות שמציקים לך. אתה מוטרד מקשרים פתוחים, ממשהו שעלול להיות פתייני במרחב הווירטואלי הזה.

    להישאר עם המחשבות האילו ככל הנראה ימשיכו להטריד אותך...

    תשוחח איתה על זה. המפתח לזוגיות בריאה היא אמון בקשר ואני חוזרת על המלצתי שתשוחחו על זה ותבחנו מה משמעות הקשרים בפייסבוק עם אקסים עבורה ומה משמעות החששות שלך.


    בברכה,


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו