לא מצליחה להתמודד עם העובדה שהאקס שלי בזוגיות חדשה...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לא מצליחה להתמודד עם העובדה שהאקס שלי בזוגיות חדשה...
    מירב
    29/03/2016

    שלום
    כבר עברו 6 חודשים מאז הפרידה עם האקס. הקשר נותק לחלוטין. הייתי שלמה עם הפרידה עד לפני חודש כאשר שמעתי שהוא בקשר חדש ומאושר. מאז אני לא יכולה לישון.. בוכה הרבה וכועסת בפנים. חשוב לי לציין שהוא זה שיזם את הפרידה. בתוך תוכי יודעת שהכל לטובה אבל קשה לי מאוד לדעת שהוא לא אהב אותי כמו שהוא אוהב אותה. במקום להתעסק בלצמוח ולהיות אופטימית אני עסוקה רוב היום עם מחשבות עליהם. לא מצליחה להוציא אותם מהראש!!! כועסת ולא מבינה איך יכול להיות שהוא זה שפגע בי ודווקא הוא מוצא ציק צק מישהי חדשה. אני לעומת זאת לא מצליחה לצאת מזה, לא זכיתי להכיר בחור חדש שיאוהב אותי. נמצאת נורא בדיכאון. מה אני יכולה לעשות כדי לצאת מהמחשבות האלו? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהליכים טבעיים

    טלי צרקינסקי
    31/03/2016

    מרב שלום,

    הידיעה שיש לאקס בת זוג היא לא פשוטה וזה בהחלט טבעי.

    מה שחשוב הוא שאת שלמה עם הפרידה הזאת ויודעת, אף שכרגע את חווה חוויות לא פשוטות וכואבות, שהפרידה הייתה נכונה.

    את לא יכולה לדעת מה קורה במערכת יחסים ביניהם. לעתים יש נטייה לעשות "אידיאליזציה" (הכל מושלם) אצל האחר ולא הכל מושלם אצל האחר.

    ויש כאן מקום שאת נכנסת להשוואתיות של מה קרה בקשר שלכם ומה קורה בקשר החדש שלו וכן של "מי השיג לפני". אך זו לא תחרות וגם אם הכיר עכשיו, אין זה אומר שאת לא תכירי קשר איכותי שיחזיק מעמד זמן ויהיה לך לעתיד.

    הטריגר (זרז) למה שאת מרגישה היא הידיעה שיש לו חברה ושטוב לו. חשוב מאד להזכיר לעצמך מה חשוב לך בבן זוג ולהפיק את הלקחים מהקשר, מה לא התאים, מה כן חשוב לך ועוד.

    מרב, חצי שנה זה לא הרבה זמן לצאת מקשר, זו נחשבת פרידה די טרייה.

    תני לעצמך מרחב. תנסי לעשות דברים שאת אוהבת ולהיות עם אנשים שעושים לך טוב.

    דברים שנותנים לך משמעות לקום אליהם בבוקר כדי שלא תחשבי כל הזמן על האקס והחברה ההיא.

    חשבי מה הייתה הסיבה לפרידה ועד כמה הקשר כנראה לא היה נכון וטוב לך וכמה בהמשך את יכולה להכיר מישהו אחר, שיהיה לך נכון וטוב איתו.

    במידת הצורך תמיד ניתן לקבל ליווי מקצועי לעבד את מה שאת מרגישה ולצמוח למקום חדש, בונה וטוב יותר.

    אני מאחלת לך הרבה הצלחה ומאמינה שגם הזמן, גם דברים טובים שתעשי עם עצמך, יעזרו,



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו