לא יודעת מה לעשות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לא יודעת מה לעשות
    אלין
    06/04/2016

    שלום!
    אני מאוד רוצה להתייעץ עם מישהו כי זה יוצא ממני והחברות שלי לא מצליחות לעזור לי.
    העניין הוא שאני סטודנטית ואני לומדת עם בחור שאני מאוד נמשכת אליו ונראה לי שהוא גם אליי.
    אני מכירה את הבחור הזה מזמן, כבר קרוב ל-3 שנים יצאנו תקופת די קצרה, ולא היה בינינו אינטימיות. נפרדתי ממנו כי לא היה לו זמן אליי, הוא כבר היה סטודנט ואני לא.
    הוא רדף אחריי הרבה זמן וכל הזמן סרבתי כי האמנתי שככה עדיף.
    באורח פלא גיליתי שהוא מצטרף לכיתה שלי במכללה, הוא עשה שנה הפסקה וכעת ילמד איתי. בהתחלה לא ייחסתי לזה חשיבות ודי התעלמנו אחד מהשני בהתחלה. בהמשך התפתחה בינינו שיחה...והוא התחיל להתייחס אליי, הציע לי טרמפים, הזמין אותי ללמוד איתו, לעזור לו וכו'. מאוד התלהבתי כי חשבתי שהוא מתחיל איתי ובאותו רגע אני גם רציתי. לא חשבתי שאני עוד עלולה להתעניין בו.
    ישבנו ולמדנו המון ביחד, בלילות, על המיטה שלו, בילינו מלא שעות ביחד...ולא קרה כלום! לא נשיקה ולא כלום. העניין הוא שאני בחורה רצינית ואולי הוא קצת נרתע ממני. אני מאוד מנסה להיות נחמדה ולעיתים הייתי שולחת לו גם הודעות ומתקשרת. אבל כשזרמתי עם המצב הרגשתי שפתאום זה המשחק שלו והוא רוצה לנקום בי על כך שזרקתי אותו. הוא בחור עם המון אגו והרבה בנות רוצות אותו. אבל איכשהו אני תמיד שמה לב שהוא לידי, מסתכל עליי המון בהרצאות ויש בינינו משהו שמושך אותנו אחד לשני וזה לא מתממש. אני מבחינתי עושה את המקסימום אבל הבעיה שאני לא רוצה לרדוף. אני רוצה שיכבשו אותי ויציעו לי. אני רוצה שהוא יציע לי לצאת איתו. וזה לא בא ממנו. הוא מפחד ממני קצת שאני אדחה אותו לפי דעתי. הוא מנסה אבל הצעדים שלו מאוד קטנים ולי נמאס מהחם-קר. הציעו לי לדבר איתו על זה, אבל אין מצב שזה יקרה, כי אני לא יודעת איך עושים את הצעד הראשון ומאמינה שזה אמור לבוא מהגבר. אין לי ספק שהוא חושב עליי לעיתים קרובות, ויש לו משהו, הוא לא אדיש. לאחרונה אננו קצת פחות בקשר כי שנינו כנראה עייפים מהמשחק הזה ומחכים שהשני יעשה את הצעד.
    אני מאוד רוצה אותו ואני מאמינה שגם הוא לא יתנגד, אבל שנינו פוחדים מדחייה ואף אחד לא יעשה כנראה את הצעד.
    אחרי כל זה אני רוצה לשאול האם זה נכון לחכות שהגבר יעשה את הצעד? כי הוא בן אדם שצריך לעבוד קשה בשביל הדברים, אחרת הוא לא מעריך מספיק, כי לא חסר לו בנות שרודפות אחריו.

    אשמח לקלב תשובה והמון תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודעת מה לעשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלין -

    בני
    07/04/2016

    היי

    את מניחה המון הנחות יסוד ועל פי זה את מתנהלת. אז לא בטוח שזה בטוח. כלומר לאחר שקראתי מה שכתבת אז לא בטוח שהאגו שלו מונע ממנו לגשת אלייך. ואולי זה האגו שלך??? תחשבי על זה.

    כללים לכאן או לכאן. בסופו של דבר אם את רוצה אותו פשוט תפני אליו. כי הרי אין כללים לאהבה. לדעתי - עדיף להסתכן בדחייה מאשר לחיות איתה בראש כל היום וכל ...הלילה.! תחשבי גם על זה.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קראתי עכשיו את תשובתו של בני

    טלי צרקינסקי
    07/04/2016

    ואני מסכימה עם כל מה שכתב ומחזקת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממליצה ליזום

    טלי צרקינסקי
    07/04/2016

    אלין שלום,

    כיום גם נשים יוזמות קשר כולל גם קשר רומנטי גם, עם גבר שהן מעוניינות בו.

    בעבר זה היה קצת פחות מקובל.

    אולם זמנים השתנו ולמקום של האישה בחברה חלו שינויים רבים בתחומים שונים: קריירה, האפשרות לצאת לעבוד לצד תפקידים נוספים, האפשרות להתחיל וליזום קשר עם גבר שהיא מעוניינת להיות אתו בקשר כזה או אחר..

    מהבחינה הזאת, בא לי לומר לך: זה בסדר, זה אפשרי וזה אפילו כדאי אם זה מה שאת היית רוצה.

    אני מבינה את הרגישות שאתם לומדים ביחד באותה כיתה, את הפחד מדחייה שקיימת ככל הנראה בעוצמה כזו או אחרת אצל כל אחד מכם.


    מתיאורך את הקשר בעבר יתכן ולא היה העיתוי להתחיל שם קשר,

    אח"כ ציינת שהוא מאד יזם אך את סירבת, מה שעשוי להסביר את זה שהוא לא יוזם עכשיו. יתכן שזה ישב אצלו על דברים.

    השורה התחתונה היא שלעולם לא נדע עד שלא תפתחו את הדברים.

    ואם הוא לא פותח, כדאי לך לנסות, זה שווה.

    בואי ננסה לחשוב מה המקרה הכי גרוע. אם הוא היה מעוניין בך הרי את לא דוחה אותו רגשית, מינית וכנראה בעוד פרמטרים. התסריט הגרוע ביותר עלי אדמות שהוא לא ירצה? את זה תצטרכי להכיל. לעתים להסריט מה הכי נורא שיכול לקרות ורואים שגם לזה יש חלופות והוא לא הגבר האחרון עלי אדמות שירצה בך, עוזר מאד להפחית חרדות וליזום (לדמיין את הקטסטרופה...) -טיפ לא ממקום של להיות פסימית אלא כתרגיל שגם שם לא יהיה שום אסון ואת תמשיכי בחייך...

    איך ניגשים? כאשר אתם בסיטואציה שמאפשרת לכם לדבר. הייתי מעלה את מה שהיה ביניכם, שאת מרגישה שהיו כל מיני רצונות לקשר. ומספרת לו שאת מרגישה שאת רוצה לנסות לצאת. מה כיף לך בקשר, שואלת מה הוא רוצה. מנסה לגשש ולראות לאן כל זה זורם.

    ככה את יודעת שעשית צעד ועצם עשיית הצעד היא משמעותית בכלל בחיים שלך. שאת יכולה להיות אקטיבית ולא לחכות או לשחק משחק שהגבר צריך להתחיל מצב שיכול להישאר ביניכם זמן רב כי יתכן והוא לא יודע כלל מה את מרגישה.

    המלצתי - ליזום.

    מאחלת לך הרבה הצלחה ואת מוזמנת לעדכן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובתו של בני -

    טלי צרקינסקי
    07/04/2016

    קראתי ממש לאחר שליחת תשובתי את תשובתו של בני אליך ואני מסכימה עם כל מה שכתב.

    יש לבחון גם מקום של אגו אצלך וכן מחזקת את מקום הדחייה מול המקום של להרוויח קשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו