האם האמת מדובר בבגידה, אני במשבר קשה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • האם האמת מדובר בבגידה, אני במשבר קשה
    טלי
    25/04/2016

    היי
    אני בת 30 נשואה מזה 6 שנים +3 ילדים. ומכירה את בעלי מזה 14 שנים, הוא בן 33.
    לפני כחודשיים שמתי לב שהוא מזכיר את שמה של עמיתה שלו בעבודה יותר מדי, הבנתי שהם חברים..
    אך לפני כשבועיים רציתי להתקשר מהטלפון שלו, ושמתי לב שהוא מתקשר אליה בתדירות גבוהה, פעמים שלושה ביום- בדרך לעבודה וחזרה, השיחות נמשכות זמן ארוך עד 20 דקות.. הייתי בשוק ומאוד נפגעתי.. אבל החלטתי לדלג ולא להתעכב על זה..
    אך היה מקרה אחד ששבר אותי, התקשרתי אליו בזמן שחזר מהעבודה והוא היה בממתינה, חזר אלי מיד.. לא שאלתי עם מי דיבר.. אך בדקתי בטלפון וזו הייתה היא, אחרי מספר שעות שמתי לב שהוא מחק את השיחה.. אין הודעות או מיילים רק שיחות, דיברתי איתו בנושא והסברתי לו שאני חושדת כי הוא מנהל רומן וכו.. הוא התנצל והבטיח שדיברו רק בעינייני עבודה והתעקש שאין כלום.. כמובן שמאז אנחנו במשבר קשה, אני הצעתי שאנחנו חייבים להמשיך הלאה.. אך צריכים לעבוד יותר על הזוגיות.. הצעתי שעת שיחה בערב מדי יום. הוא הסכים, בכה והתנצל ואמר שהוא טעה לא בכוונה. אני לא מסוגלת להאמין לו.. לפני יומיים שאלתי אותו איך היא הגיבה כשבאופן פתאומי הוא הפסיק לדבר איתה , לא שיחות נכנסות ולא יוצאות.. היה לי קצת מוזר .. כי אם זה היה קשר של עבודה הרי היא בטח לא הבינה למה זה כך.. הוא אמר שהסביר לה שאם יש מה לדבר בעניין העבודה אז רק בעבודה ולא בטלפון.. אני ראיתי בזה סימן נוסף.. לא יודעת מה לעשות..
    אני לא בעניין של לפרק את החבילה, בגלל הילדים.. גם אם נישן כל אחד בחדר נפרד..
    האם הוא בגד? האם לסלוח לו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה- בהמשך

    עדי בדיחי
    25/04/2016

    שלום טלי,

    אשמח לענות לך בהמשך- הערב או מחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם האמת מדובר בבגידה, אני במשבר קשה - תגובה

    עדי בדיחי
    26/04/2016

    שלום טלי, מתנצלת על העיכוב,

    את מתארת מערכת יחסים ארוכה ורצינית שנמשכת 14 שנים, זה לא זמן מבוטל. אני מניחה שהזוגיות שלכם מושתתת על אמון הדדי ועל נאמנות. האם את חשה שיש סיבות טובות לאורך שנים אלו לא להאמין עתה לבעלך? הרי אין לך הוכחות שאכן קרתה כאן בגידה, והוא גם מספר שלא היה שום דבר מעבר לשיחות

    נכון עשית ששוחחת איתו על הדברים, חשוב מאוד שידע מהם הגבולות שלך ושכנראה חצה אותם.. נכון גם להשקיע יותר בזוגיות, להערכתי המקרה הזה שם זרקור על הצורך הבסיסי והחיוני בזוגיות שישקיעו בה תמיד, לנצח, ותמיד היא תהיה בעדיפות עליונה על פני כל השאר.

    אני מניחה שהוא הבין שקרתה פה טעות, אני לא יכולה לדעת האם באמת מדובר בבגידה- זאת יותר שאלה האם את באמת מסוגלת להאמין לו, וכמובן לזקוף לזכותו את השנים בהן חי איתך ובוודאי יצא לך להכיר אותו מכל ההיבטים השונים. את לבטח תדעי האם הוא נוטה להסתיר, או שהוא אדם אמין, גלוי ונאמן. אם אכן כך המצב, אני מציעה באמת להשקיע יותר בשיחות, לאפשר למשבר הזה לפתוח את הדברים לעומק, ואם יש צורך גם להסתייע בטיפול זוגי שיכול להרים אתכם מהמקום הזה- של סדק קשה באמון ואיך מתגברים עליו. לא בטוח שצריך להתמודד עם זה לבד.

    לגבי פירוק החבילה- השאלה היא לא רלוונטית למקרה, אני משוכנעת שאתם אוהבים מאוד זה את זו, ואין רצון שלכם לכך. להערכתי את מגיעה למחשבות האלה מתוך חרדה גבוהה, וזה מובן. החשוב הוא להתמקד ב"כאן ובעכשיו" ולחשוב איך מתרוממים רגשית מהמקום הזה, וכל עזרה מקצועית תהיה מבורכת.

    בהצלחה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התייחסותך

    טלי
    28/04/2016

    קודם כל תודה

    החלטתי שאני ממשיכה הלאה.. למרות כל הקושי.. מה שעזר לי להחליט זה הוא.. כל הזמן נשבע שלא היה כלום, כל ההתנהגות שלו השתנתה.. בבית הפך לבנאדם אחר.. כל הזמן שואל איך אני מרגישה.. מתחשב ומבין.. ומוכן להכל.. רק שארגיש טוב.. קבענו שיחה של שעה מדי יום אחרי שאנחנו משכיבים את הילדים, ועד כה שנינו עומדים בזה.. מדברים על הכל כוללל הנושא ההוא.. זה לא פשוט לשנינו.. הוא מרגיש שהוא צריך להתגונן כל הזמן ואני תוקפת אותו.. הוא מודה שטעה בזה שנתן לחברות ביניהם להיות לא מבוקרת ולהיסחף.. הבטיח שזהו.. זה נגמר.. שהוא לא צריך את החברות הזו אם היא פוגעת בחייו..
    אני הסברתי שהאמון שלי נפגע, שאני מרגישה מושפלת ושקשה לי, הוא הבטיח שיבין ויכיל עד שהכל יחזור לקדמותו.. סיכמנו שנעבוד לשפר את הזוגיות לבד.. בלי עזרה חיצונית..
    כעת יש יותר תקווה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    עדי בדיחי
    28/04/2016

    תודה לך טלי על העדכון החשוב.

    מאחלת לכם שתהיו באמת מאחורי זה ותמשיכו להצמיח תקשורת טובה.
    חג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו