דיבורים אינטימיים בין בעלי לידידה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דיבורים אינטימיים בין בעלי לידידה
    ההורמונלית
    27/05/2016

    שלום לכולם,
    לפני מספר חודשים כתבתי כאן על הקשר בין בעלי לידידה שלו שמפריע לי (ידידה שהכיר לפני שהכיר אותי), למרות שהוא דיי מינורי. התכתבות ב"וואטס אפ" פעם בשבועיים/שלושה. הם בעבר יצאו לשני דייטים. לא היה ביניהם שום דבר רומנטי, למרות שדיי ברור שהייא רצתה אותו איזושהי תקופה. היא רווקה כבר תקופה ארוכה.

    קצת רקע עלינו: אני בת 33, בעלי בן 46, נישואין שניים של שנינו (ללא ילדים מנישואין קודמים). לפני שבועיים ילדתי את הבן הראשון שלנו.
    מע' היחסים שלנו מאוד כנה, ואנחנו מדברים על הכל. בגלל חוסר איזון הורמונלי שלי-הדיבור בינינו נעשה הרבה פחות סבלני, במיוחד כשאמר לי שהידידה שלו רוצה לבוא לבקר את התינוק, ושהיא שאלה איזו מתנה להביא. אמרתי לבעלי: "המתנה הכי טובה זה שהיא תסתלק מחיינו", כמובן שהטון שלי היה דיי רעיל, כי עד כה הצהרתי את חוסר שביעות רצוני מהקשר שלהם בצורה נינוחה, אבל כעת, אחרי לידת ואקום טראומטית ודרמטית ביותר, וירידה חדה מהורמוני ההיריון- התפרצתי. בעלי אמר שחשוב לו שארגיש בנח- ואם לא בא לי לראות אותה- זה בסדר, היא לא תגיע. הייתי כעוסה ואמרתי לבעלי שאני לא מרגישה בנח לסרב לביקור שלה, ושתבוא לבקר ושגם כרגע לא בא לי לדבר איתו כדי שלא אפלוט דיבורים לא נעימים. בעלי לקח את זה מאוד קשה. היום התקשורת בינינו הייתה לא כעוסה (גם מחוסר שעות שינה).

    אני מאוד עצבנית עליו כי לדעתי הקלפים פרוסים על השולן, כלומר הוא יודע שהקשר הזה מאוד מציק לי- והוא לא מפסיק אותו. זו הציפייה שלי. אני מודה שהוא כן בא לקראתי והפחית את מינון ההתכתבויות איתה והוא לא נפגש איתה לבד.

    למה אני, בעצם כותבת כאן? כי ראיתי התכתובות של בעלי עם הידידה הזו, והזדעזעתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    בהתכתבות הידידה מציינת שהיא יוצאת לדייטים, ושכולם רוצים ממנה רק סקס, ושהיא חוששת שאם היא תתן למישהו לגעת בה בדייט ראשון- אז זה יהיה דיזינג, היא התייעצה איתו כמה לאפשר לבחורים לגעת בה בדייט ראשון.
    אני לא יודעת איך להתייחס לזה????? האם עלי להגיד לבעלי שהצצתי לו במייל וראיתי את ההתכתבות הזו??? לא מבינה למה רווקה צריכה להתייעץ עם גבר נשוי על סקס???? האם אני מגזימה?????.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקשורת בזוגיות

    טלי צרקינסקי
    27/05/2016

    שלום לך,

    מזל טוב על הולדת בנך.

    אני זוכרת שכתבת כאן הודעה.

    אני ממליצה לך להתבונן במה שאת מספרת בכל הסיפור ולא ממקדת אותו או מתייחסת דווקא בסיפור שגילית דרך הנייד שלו (=באותה התייעצות לגבי הדייטים שלה)

    את באמת מתהלכת זמן רב שהקשר ביניהם רובץ עליך רגשית, עתה זה יותר רגיש כי את אחרי לידה, יש שינוים הורמונליים, הפכתם מזוג למשפחה וזה שינוי מאד גדול.

    כשציינת שאת לא רוצה שהיא תבקר אתכם לאחר הלידה, (שהיא "תסתלק" מחייכם), בעלך אמר לך שחשוב לו מה שאת מרגישה. אמרת שזה לא נעים לך אך אם תגיע את מקווה לא להתפרץ או לומר דברים לא במקום. תגובה כזו היא תגובה של התנהגות של הכעס במקום לדבר עליו וזה משהו שלעתים קורה כשמרגישים שלא רוצים לדבר ולפתוח מצבים של כעס בזוגיות, של מה שמפריע בזוגיות. הדברים האילו מאד חשובים.

    הייתי מציעה לך כיום להשקיע משאבים רגשיים ופיזיים בתוך הזוגיות שלכם. זה כולל להעלות דברים שחשובים לקשר שלכם, לרגשות שלכם, לאחר הלידה, איך למצוא לכם גם זמן איכות של שניכם, מה יהיה שם? ועוד.. וכן, חלק מזה זה לדבר על מה שמפריע ולשאול. לא בדרך של תוקפנות פסיבית, (passive agressive) אלא להביא את הדברים בזוגיות (הקלפים "על השולחן"). מה פוגע בך? מה הידידה הזו עבורו, שיחה פתוחה, הדדית ומאפשרת. אחרת יהיה מאד קשה להתקדם ואת תישארי אם הספקולציות שלך ועם כעסייך.

    אם יש לכם קושי רב לתקשר ביניכם באופן בונה, ניתן להיעזר בייעוץ.

    בברכה,





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו