מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חבר? טס לחו"ל לחודשיים לפרגן או לסיים?אניה14/07/2016
שלום! אני בת 27. "חבר" שלי בן 28. ומדוע "חבר"? מכיוון שהתחלנו לצאת לפני 3 חודשים אך לא הגדרנו שום דבר אז אני מבחינתי לא מגדירה אותנו ככה עד שלא נאמר מפורשות. (גם בSTATE OF MIND) אם מישהו שימצא חן בעיניי יתחיל איתי, אני אלך על זה. זו בעיה אחת. איך לדבר על מה קורה איתנו בלי שזה ילחיץ?
שאלה שנייה. הוא טס לחו"ל עם אחד החברים שלו. עוד לא ידוע לכמה זמן אבל כנראה בסביבות החודשיים. זה לא הרבה זמן. נכון. אבל זה מרכז אמריקה. וכולנו יודעים מה קורה במרכז אמריקה... ומי שלא- יכול לנחש.
זה תחילת הקשר הלא מוסבר שלנו אז ההתלהבות דיי קיימת. (למרות שאת האמת? אני דיי עצורה ברגשות שלי כדי לא להיפגע. עד שאני לא יודעת שהוא מעוניין בזוגיות אני לא נותנת לעצמי להיפתח רגשית).
מצד אחת אני מאוד רוצה שהוא יטוס. אין מצב בחיים שאני אגיד לו שלא. אני באמת בעד שהוא יעשה את זה, אבל לא יודעת מה יקרה לקשר שלנו. האם זה בכלל קשר? האם ,"נוצלתי" לתקופה הזו? אין לי מושג איך יודעים. אני לא יודעת אם "לחכות לו" לכשיחזור או אם זה סתם- להמשיך בחיי.
שורה תחתונה- ברגע שאדע איפה אני עומדת, הלחץ יפחת משמעותית. אבל אני לא רוצה להלחיץ ולדבר על זה. הוא כזה הפכפך. יום אחד הוא רושם הודעות יפות ומת שניפגש. יום אחרי זה הוא יכול בקושי לדבר איתי. לא לענות לטלפון ואז להחזיר הודעה אחרי כמה זמן "עכשיו ראיתי שהתקשרת". מה?! תתקשר בחזרה! אבל מילא.
קבענו להיפגש איזה יום ב22:00-23:00 כי שנינו לומדים למבחנים. ואז הוא אומר לי "ישבתי עם חברים". ורצה לבוא. כמובן שהתשובה שלי הייתה לא! מה נראה לו??
אבל מצד שני לפעמים הוא כן מציע שסתם נשב אפילו לאכול משהו. סתם לשבת ביחד בלי ...... אז הקשר הוא לא למטרה אחת בלבד.
אני גם לא יודעת כמה בנות זוג היו לו אם בכלל? (כמה קשרים רציניים). לא יודעת על העבר שלו. אולי לא הייתה לו חברה רצינית ולכן לא יודע מה "מקובל" בקשר?
וואי. ההודעה הזו מבולבלת כמעט כמוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אניה -
בני14/07/2016היי
אולי מיהרתם להיכנס לקשר - אולי זה הוא ואולי זו את!
מה שבטוח שעל פי תיאורך את הנסיעה הזו אי אפשר לעצור.
כעת נותר לך להתמודד עם המציאות או להמשיך הלאה או לחכות שיחזור ובינתיים להמשיך ולתחזק את הקשר בדרכים חלופיות.
לפעמים אנו נמצאים במצב שלא מאפשר לנו לקבל החלטה.
אז...את יכולה להחליט - שלא להחליט!
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחבר? טס לחו"ל לחודשיים לפרגן או לסיים? - תגובה
עדי בדיחי17/07/2016שלום אניה,
הבלבול שלך מובן וכנראה נובע מהעובדה שכבר תקופה את יוצאת עם בחור ואת עדיין לא עלית על הכוונות שלו בקשר, על ההיסטוריה שלו, מי הוא ומה הוא מצפה מהקשר איתך- מה את עבורו ואיפה את עומדת. אלו דברים שבהחלט יכולים לבלבל.
אני מציעה, כדי לא להיסחב עם סימני שאלה, כן לדבר איתו- כן לגשש ולבדוק איפה הוא שם את הקשר, באיזו העדפה, מה קורה כשיטוס- באיזה סטטוס אתם היום ובאיזה תהיו. גם לך יש את הדעה שלך ושווה לשתף אותו מה את מרגישה ולאן הקשר הולך מבחינתך.
אם יגיב בבריחה- לפחות תדעי שהוא לא היה רציני ולא היה השקעה נוספת. וואלי הוא יפתיע אותך בתגובתו, לטובה, וגם אז תחושי הקלה. כך או כך, שווה לדבר על הדברים. "אין כמו התרת ספקות".* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

