מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לא יודע איך להמשיך מכאן האם לסיים את הקשר ?ליאור24/08/2016
היי, אז ככה אנחנו בני 30 כבר שנתיים בזוגיות וחיים יחד. זוגיות טובה ותומכת אבל.. יש לי בעיה קשה עם תפיסת העולם של בת זוגי היא פתחה עסק שלא כל כך דופק.. והיא לא חושבת על העתיד, אין הכנסה קבועה אין חסכונות ולא מוכנה לצאת לחצי משרה על מנת לחסוך להמשך החיים. הבהרתי לה שבמצב כזה אני לא מוכן להתמסד כי אני חוסך כל חודש על מנת לקנות דירה ולעתיד טוב לילדיי. אותה לא מעניין לחסוך כסף את השכר דירה ההורים שלה משלמים וכסף לא מעניין אותנו אני לא יודע מה לעשות האם לוותר על השאיפות שלי ? או להבין שאנחנו בני אדם שונים ולסיים את זה למרות האהבה? כי ברור לי שבהמשך הפערים ילכו ויגדלו. תודה לעונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעלה מספר נקודות
טלי צרקינסקי24/08/2016ליאור שלום,
אני מבינה את הדילמה שלך. יש כאן מספר דברים בעייני שכדאי לבחון לפני שמקבלים החלטה כמו להיפרד.
מבינה את המחשבה שאתה רוצה להתמסד ממקום יותר בטוח.
זה יפה מצד הוריה שהם מעניקים לכם את הביטחון של השכ"ד.
אולם אתה שואל שאלה מעבר, מה יהיה בעתיד, אם יש לכם ראיה שונה לגבי הכנסות/התנהלות עם כסף וכו'?
ראשית כל, להרבה בני זוג יש ראיה שונה לגבי נושאים כאילו, מה שחשוב הוא להביא את זה לקשר ולראות איך אפשר להכיל את הפערים שיש.
איך אפשר להגיע אל עמק השווה בתוך הקשר ולדבר על החששות שיש.
הייתי מציעה לך ליזום אתה שיחה בצורה נינוחה ורגועה, מדברת על כך, ללא שיפוטיות, שיש לכם ראיה שונה, מותר לבני זוג להיות שונים בכל מיני דיעות וכו'.. אולם כן משתף אותה מה מטריד אותך וכן אף מעלה בפניה אם לה יש לבטים שונים.
לדוגמה: האם שיתפה כמה זמן רוצה לתת סיכוי לעסק שלה? האם יש דרכים לקבל עזרה לעסק להתרומם יותר? למה היא זקוקה? האם היא מתכוונת לשים איזה קו שאם העסק לא מצליח, יש אפשרות גם להיות שכירה. האם היא חוששת מחוויה של כישלון?
חשוב מאד לדבר על הדינמיקות האילו שקורות גם אצל כל אחד ואחת מכם וגם כמובן, משפיעות על הקשר הזוגי.
חשוב גם לראות מה טוב בקשר ומה מחזיק אותו.
נסו לדבר על הדברים.. אם יש קשר טוב בכל התחומים כדאי להעלות את זה ולנסות לבחון יחד איך אפשר להתפשר לכאן ולכאן. בסופו של דבר, החיים מביאים את זה בתחומים שונים.
בהצלחה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

