בעיה בזוגיות, שאלה בנושא ייעוץ זוגי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בזוגיות, שאלה בנושא ייעוץ זוגי
    אנונימי
    15/09/2016

    בוקר טוב,
    בעבר שאלתי מספר שאלות בפורום הנ"ל והבנתי שיש לפנות ליעוץ מקצועי
    בעיה ראשונה למי פונים יש כל כך הרבה יועצים איך ניתן לדעת מי באמת יכול ורוצה לעזור?.

    בעיה נוספת ואולי קשה יותר אומנם אני יכול ללכת לבד ליעוץ אבל... מה ההגיון ?
    זוגתי לא מוכנה ללכת לייעוץ לטענתה מדובר בבזבוז זמן וכסף והנושא מיותר לחלוטין
    יש דרך לשכנע אותה או פשוט לוותר ולהמשיך במצב הנוכחי ?
    המצב הנוכחי מבחינתי בעייתי ובחינת בת הזוג רק היא יודעת
    שיהיה יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בזוגיות, שאלה בנושא ייעוץ זוגי - תגובה

    עדי בדיחי
    15/09/2016

    שלום לך,

    ראשית אתה צודק- יש הרבה מאוד יועצים למיניהם, עם כל מיני הכשרות- חלקם עם יותר ידע וחלקם עם פחות. לפעמים לזוגות אחרים יש המלצות על מטפל טוב, לפעמים פשוט מדובר בניסוי וטעיה, לפעמים דווקא בפורומים- אם ראית לנכון להתייעץ - יש פעמים שאותו מטפל גם מקבל בקליניקה פרטית (במקרה שלי כרגע לא, אבל יש כאן מנהלת נוספת איתי בעלת קליניקה).

    חשוב להתקשר למטפל, לשמוע אותו, לא לפחד לשאול שאלות (גם אם השאלה עוסקת בהכשרות שלו ובכמה שנים הוא בתחום, זה בסדר ולגיטימי. האם יש לו הכשרות כמטפל פרטני או זוגי או שניהם וכו'). לבדוק האם יש חיבור ראשוני במפגש ההיכרות, לדבר על הדברים. לפעמים המטפל השני או השלישי יתאימו, לפעמים כבר בראשון תהיה הרגשה של חיבור. הכל אינדיבידואלי. טיפול הוא תהליך , החל מהטלפון הראשון למטפל ועד לתהליך עצמו.

    למטפלים טובים ניתן גם להגיע דרך הקופות, הביטוחים, או דרך השירות הציבורי. אין הבחנה בין זה לזה.

    ניתן ללכת לבד ליעוץ ולו בשביל לקבל תמיכה והכרה בבעיה, או במצב שאתה מתאר. בטיפול פרטני כזה, אפשר לקבל כלים להתמודדות עם בת הזוג, זוויות שונות להתמודדות הזוגית, התחלה של דפוסים אחרים - הרבה פעמים רק השינוי בך יכול להשפיע עליה. בנוסף, ככל שאתה תלך והיא מודעת לכך, היא תסתקרן לגבי הטיפול ואולי תגיד לעצמה "הוא בטח מדבר עליי. אני באה להגיד מה אני חושבת". זה קורה, ואנשים בסופו של דבר נשארים שניהם בטיפול גם בדרך הזאת.

    אי אפשר לדעת לאן דברים יתגלגלו אבל צריך לזרוק אבן ולבדוק את הגלים שלה..

    בהצלחה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו