מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- יחסים זוגיים שלא מצליחיםליאת06/11/2016
אני בקשר לא רציף עם מישהו בשנתיים האחרונות ואני לא יודעת מה הכיוון שעלי לבחור.
קצת אחרי שהכרנו התחלנו לצאת, הפסקנו כי הייתה סביבה לא מתאימה לקשר והיינו בקשר ׳חברי׳ במשך קרוב לשנה. במהלך התקופה שנינו ניסינו גם לצאת עם אחרים אבל זה אף פעם לא ממש הלך..
כשאני התחלתי בזוגיות שנראתה שהלכה לכיוון טוב, החלטתי להיפרד מאותו אחד כי הבנתי שהסיפור שלי ושל הבחור הקודם לא נגמר
רבנו מלא באותה תקופה ואז נפרדנו ואחכ הוא פגע מי מאוד ולא דיברנו חודשיים, מאז הוא ביקש סליחה וחזרנו לדבר .
אני יודעת שיש לו רגשות אלי ולי אליו אבל אני לא יודעת מה לעשות. האם לנסות איתו פעם נוספת? האם להפסיק לדבר איתו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר נקודות
טלי צרקינסקי06/11/2016ליאת שלום,
מספר פרטים חסרים בהודעה שלך כמו: מה היו הסיבות לפרידות שלכם, מה הייתה הפגיעה שחווית ממנו, מה אירע אז שהסביבה לא התאימה לקשר ביניכם, מה קישר וחיבר ביניכם בהתחלה..
אך אתן לך מענה במספר נקודות כלליות:
כדאי לבחון האם כדאי לחזור לנסות את הקשר על בסיס מספר גורמים שאני אעלה כאן.
האם יש לכם יכולת לדבר על מה שמפריע לכם בקשר.
האם יש לכם את היכולת לקחת את הפגיעות/החוויות הפחות נעימות מהעבר/הפרידות שהיו לכם ולהגיע מתוכן לצמיחה כיום אל תוך הזוגיות שלכם. צמיחה כזו כמובן מצריכה תקשורת טובה ביניכם ,הדדיות, בשלות ורצון.
האם אתם יכולים להיות במקום של סליחה האחד כלפי השנייה ולפתוח דף חדש בקשר, תוך הפקת הלקחים מהעבר כמקום של למידה (דומה לסעיף הקודם).
האם יש לכם משותף ואתם רוצים להיות ביחד וזה הדדי.
חשבי על הדברים ועם התשובות חיוביות, יתכן שכדאי לשקול לנסות את הקשר ואת את יודעת יותר. חשוב לדעת, שהניסיון החדש בקשר, יהיה מלווה בתקשורת ביניכם (דיבור על מה שמפריע באופן לא שיפוטי, מזמין, שיחה על דברים בקשר, דיבור על מה חשוב לכם כיום ועוד...)
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיחסים שלא מצליחים
ליאת06/11/2016אז קודם כל תודה על התגובה המהירה!
יצא שהתחלנו לעבוד באותו מקום עבודה מאוד אינטסיבי וחשבנו שהכי נכון יהיה להיות ידידים, זאת הייתה פרידה הדדית ולא הבנו אז שהתחלנו לפתח רגשות אחד לשני. יש ביננו משיכה מאוד חזקה וכשהיינו ידידים גם הסתדרנו טוב אחד עם השני, רק שבמקביל מידי כמה שבועות היינו מנסים ואז מפסיקים כי סביבת העבודה הייתה אינטסיבית מידי ולא היינו באמת בשלים לזה. הוא התחיל לצאת עם מישהי חדשה שהגיעה למשרד שלי היה ברור מראש שהיא דלוקה עליו אחרי שהוא נשבע לי שהוא לא יהיה איתה. הוא היה איתה אחרי שנפרדנו אבל כשהוא התנצל הןא אמר לי שכל הסיפור הזה היה בעיקר כדי להוכיח משהו..
אנחנו דווקא מאוד פתוחים ובאמת מדברים על הכל
אבל לא יודעת אם מספיק בשלים כדי להתגבר על כל מה שהיה
אם אני בכלל יכולה לסלוח לו ולסמוך עליו שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסלוח
טלי צרקינסקי06/11/2016אז אני מבינה שהנקודה היא יותר במקום של הסליחה ובלתת בו אמון שב.
חשוב פה לבחון את הפגיעה שלך, האם זה שאתם לא יצאתם כי רציתם להימנע מקשר במקום עבודה מאד אינטנסיבי והוא יצא עם מישהי אחרת אח"כ, או האם הרגשת שהוא מפר אמונים (מעין "הפרת חוזה" בכך שאמר שלא יצא אתה לעולם ויצא אתה על אף שלא הייתם בזוגיות. בחני מה כאן פגע בך, האם זו פגיעת אגו? האם יש חששות מאי אמון בעתיד? במידה ויש פוטנציאל לקשר ביניכם ורצון משותף, כדאי לשוחח על הדברים.
לגבי הבשלות בקשר אני יכולה להניח כנראה שהזמן + תקשרת פתוחה ביניכם תאפשר לך והן לו להרגיש את הדברים וכן להכיר בפגיעה, בקשר שהרגשתם בו הרבה רגשות אך לא היה מוגדר ואולי מאד בלבל בוודאי בסביבה אינטנסיבית של עבודה.
זה גם בסדר לדבר על דברים טובים וגם על החששות בתוך קשר.....
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

