חרדות וחששות בזוגיות שלי שני גרושים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חרדות וחששות בזוגיות שלי שני גרושים
    תמי
    25/01/2017

    שנינו גרושים פלוס בני 45 ביחד שבעה חודשים מאד אינטנסיבים.הקשר ביננו הוא טוב חוץ ממדי פעם יש מתחים בעקבות חרדות שלי הנובעות מחששות שאולי הוא לא נאמן חששות שמתבררות כלא נכונות(עד כמה שאני יודעת) אולי זו תוצאה מנישואים כושלים .אני פוחדת שהוא יברח ממני כשהוא יגלה שאני חרדתית...בקרוב הוא אמור לנסוע מטעם העבודה לחמש עשרה יום ויהיו שם קולגות והמחשבה שהוא יהיה שם איתן בעבודה וגם במלון לא נותנת לי מנוח. נכון שאי אפשר לשלוט על מה שיקרה אבל איך אני מונעת מעצמי להשתגע ולהרוס את הקשר הזה?תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטפל אם יש צורך

    עדי בדיחי
    26/01/2017

    שלום לך,

    יש כאן שני עניינים- עד כמה החרדות הן רק שלך ועד כמה הן לגיטימיות. אז נכון שכשבן הזוג נוסע לשבועיים יכולים לצוץ כל מיני מחשבות, אבל בד"כ אמון ותקשורת טובה מרגיעים את המחשבה ה"חצופה" שנכנסה לראש. כאן להערכתי את מתקשה בכך, ונשאלות כמה שאלות- האם את מאמינה בבן זוגך, האם הקשר מושתת על אמון? האם את סוחבת משקעים מקשרים קודמים, האם את חשה עצמך חשדנית ולא רק מולו אלא כנטיה? החשש הוא שאם תשדרי לו חוסר אמון- הוא יפגע ויחשוב בפעם הבאה מה לספר ומה לא. וזה חבל ולא כדאי. כדאי לשמור על תקשורת טובה ופתוחה, אולי גם לומר לו שאת קצת חוששת להיות לבד, ויש לך כל מיני מחשבות..

    מעבר לכך, אם את מוצאת שבתחומים מסוימים את נוטה לחרדתיות, מתקשה לשלוט במחשבות, יש לכך טיפול טוב שנקרא CBT, אם תרגישי צורך קראי על כך.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו