פחד מבגידה לאחר נשיואין

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פחד מבגידה לאחר נשיואין
    סיגלית
    16/02/2017

    שלום אני בחורה בת 25 רווקה , בעבר היה לי קשר עם כמה גברים ולאחר מכן הבנתי שהם נשואים, הדבר השפיע עלי מאוד כאשר אני עכשיו מחפשת את הגבר שלי לעתיד יש לי פחד גדול מאוד מבגידות , לפי הראש שלי אני חושבת שזה נכון לי לבחור גבר שגדול מעלי בלפחות 10 שנים כך אני כביכול סבורה שהוא לא יחפש לבגוד בי , אני כרגע יוצאת עם בחור בן 27 יש לי מזה ממש פחדים , עולה לי המחשבה שיום אחד הוא ימצא בחורה יותר צעירה יותר מושכת ויבגוד בי אני מאוד מאוד אשמח לקבל מענה איך אפשר לשפר את הדבר הזה שמציק ומשפיע עלי מאוד בבחירת בן הזוג שלי לעתיד וכמובן אם יש דרכים לבדוק זאת לפני .. תודה רבה רבה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחד מבגידה לאחר נשיואין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החזרת האמון כתהליך

    טלי צרקינסקי
    17/02/2017

    סיגלית שלום,

    ממה שאת מתארת אני מבינה שהגברים שיצאת אתם הסתירו ממך את עצם היותם נשואים? את חווית שם פגיעה וחווה היום מקום של חוסר אמון בגברים ורוצה "לפסל" לך את האדם על מנת להוריד סיכונים... מה שבפועל לא ניתן לנבא. ניתן לחזק אותך מה שיחזק גם את הקשר הזוגי בעתיד.

    את מתארת כאן חשש ממס' מוקדים: מאדם שלא יחשוף את האמת שלו בפנייך, ככל הנראה במיוחד בפרט רגיש זה וזה מוביל לנושא הבא שהוא קשור לקודם וזה נשא האמון שמאד חשוב שיהיה במערכת יחסים ואת רוצה להיות במערכת יחסים שיש בה אמון ושואלת את עצמך איך לגרום לכך עוד מראש...
    אמון הוא משהו שנבנה.

    לא הייתי בוחרת עפ"י גיל אם בן הזוג יבגוד/לא יבגוד..

    גברים ונשים יכולים לבגדו בכל גיל ויש הרבה שלא עושים זאת כלל....

    חבל שכבר מראש תצרי את צעדייך ותתני לזה כ"כ להשפיע עליך ולחששות האילו לפסול אנשים שיכולים להתאים לך.

    ממה שאת מעלה נראה שכדאי לעשות איזו עבודה יותר עמוקה בנושא הזה של האמון שנפגע, כי זה יכול "להיסחב" אתך גם לאחר בחירת בן הזוג.

    גם לאחר שיש זוגיות, עוברים לגור ביחד, יש טריגרים (זרזים) שעלולים להביא אותך לחשוד, לחשוש (מה קרה אם חזר מאוחר? מדוע נפגש עם חבר והאם באמת נפגש עם חבר? אם יש קשר עם ידידה מהעבודה? לא חסרות דוגמאות...) וחבל שזה ילווה אותך בגלל הכאבים שחווית בהקשר הזה בעבר.

    לדעתי כדאי להיעזר כבר כיום מקצועית ולטפל בזה על מנת להוריד ממך או אף לפחית משמעותית את החששות האילו ולבנות מקום טוב יותר של אמון באנשים, בגברים ובעצמך (הכל קשור)...

    אני מאמינה שזה יכול להועיל לך.

    ניתן לקבל טיפול כזה אצל פסיכולוג/פסיכותרפיסט/עובד סוציאלי עם תואר שני בתחום הטיפול,

    אני חושבת שהשקעה זו שווה לך ותצאי ממנה נשכרת להמשך מסעך בחיים.

    אני מאחלת לך בהצלחה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו