תקופה לא פשוטה מאז הפרידה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תקופה לא פשוטה מאז הפרידה
    אחד
    31/05/2017

    חצי שנה עברה מהיום שבו הכרתי אותה
    הכל התחיל לאט ותמים
    היא עובדת משרד ואני הגעתי למשרד כל כמה ימים לצרכי עבודה
    השיחות והמיילים הפכו אישיים יותר ויותר
    לומר את האמת מהרגע הראשון שראיתי אותה התהפנתטי .
    משהו בפנים צעק לי שאני רוצה אותה כמו ילד
    שעומד מול חלון ראווה של חנות צעצועים ומשתוקק ..
    רק שבמקרה שלה היא ממש לא הייתה צעצוע עבורי
    התאהבתי עד לנימים הקטנים היא זרמה בתוכי
    חלמתי אותה נישקתי אותה בדמיון
    עד שיום אחד זה קרה נפגשנו באמצע יום עבודה לשעה באוטו
    והתנשקנו..
    מי שלא היה שם לעולם לא יבין מה מרגישים !!!
    כאילו גן העדן ירד ואין כלום סביב.. הכל שקט רק אתה והיא
    רגעים של שלמות ..
    משם הדרך לאהבה ענקית הייתה קצרה
    נפגשנו שכבנו היה מושלם
    הרגשתי שאני חי מפגישה לפגישה
    מחכה לכל הודעה ממנה כמו אויר לנשימה
    מרגיש שהיא מתאהבת בי .. היא אומרת את זה ..
    אבל היה לי בהיר שאם הקשר לא יהיה הדדי הוא לא יהיה ..
    ושיתפתי אותה בתחושות שלי כבר מהתחלה
    אחרי כמה חודשים שבהם אני יותר מחזר יותר מנסה יותר רוצה ..
    החלטתי שזה מידי .. והחלטתי לסיים את הקשר על אף האהבה הענקית שלי אליהה..
    אחרי כמה ימים היא התקשרה ובשיחה היא הבהירה לי שאני צודק
    ושהיא מאד תשתנה אבל הנה אני שוב כאן
    אחרי שלפני שבוע החלטתי שוב שזה לא בשבילי
    ושהקשר והציפיה מכאיבים יותר מאדר לוותר על הכל ..
    אז היא בכתה קצת בטלפון
    ואני מרגיש שקשה לי מאדדד
    אין עם מי לדבר אין את מי לשתף .. אתה לבד
    צריך לשדר עסקים כרגיל ...
    ביומיים שלושה הראשונים מאז הפרידה עוד הייתה בי צפיה שהיאתלחפ עליי כמו לביאה.. אבל זה לא קרה .. אולי עוד סימן לכך שזה באמת היה נכון לסיים את הקשר
    לכל מי שנמצא בקשר מהסוג הזה
    תקשיבו למה שאומרת הבטן.. הכי קל זה להגיד כן כן הוא/היא אמרו שהם אוהבים .. אהבה אמיתית לא צריך להגיד .. מרגישים!!!
    אל תהיו שם אם אתם לא מרגישים שזה הופך אתכם למאושרים
    ושהקשר הופך למעמסה מחשבתית וגעגועים אין סופיים
    למישהו שאתם לא מצליחים לממש את האהבה איתו...ומוצא בכל פעם תירוץ אחר..
    אז כאן אני שופך את הלב ומספר שזה לא קל להפרד ולא משנה מי עשה ויזם את הפרידה .. ללב שבור לוקח זמן להחלים ..
    אני מניח שהמחשבה שאולי עד נחזור מקשה עליי לשחרר לגמרי וזה עושה את התהליך לקשה יותר
    אבל צריך להפנים שזהו זה נגמר (על אף שאני מסרב להאמין)
    אני מתגעגע אליהה בלי סוף חושב ומדמיין אותנו יחד
    ואגב
    כל מי שמתכוון לבקר אותי על עצם היותי בוגד
    אז אנא אל!
    וותרו על הביקורת, אתם שייכים לקבוצת אנשים שחושבים קצת אחרת
    וזה בסדר גמור
    אבל פשוט תמשיכו הלאה .. תחיו את חייכם ותפנו את המבט..
    אני אוהב אותך !! וכנראה שלא תצאי לי מהראש עוד הרבה זמן
    ובינתיים אני כאן מרוקן את המחשבות בפורום ...


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תקופה לא פשוטה מאז הפרידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמודדות עם פרידה מהעבר, התאספות אל העתיד

    אוראל שופן
    12/06/2017

    נשמע כי אתה עובר תקופה לא פשוטה. אם תזדקק לעזרה מקצועית מול חוויית הפרידה, השלמה עם העבר, למידה ממנו ומבט אל העתיד, אתה מוזמן לפנות אלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו