פרידה מוזרה שווה להילחם?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פרידה מוזרה שווה להילחם?
    סולי פאו
    03/06/2017

    כן בסוף גם לי זה קרה...יצאתי עם מישהי 5 חודשים.. אנחנו מכירים מהעבודה והייתה לנו כימייה מטורפת עוד מהדייט הראשון...לפני יומיים דיברנו וציינתי שאנחנו כבר 5 חודשים ביחד ומשום מה מאותו רגע היא התחילה לדבר מוזר...אנחנו לא נפגשים יותר מדי בגלל העבודות כי שנינו עובדים משמרות...היא התחילה להגיד לי שצריך שנדבר בארבע עיניים ולא הייתה מוכנה להגיד לי מה ולמה...אתמול בבוקר אחרי עבודה באתי אליה ושוב לא דיברה איתי אלא אמרה לי שנלך לישון...אחרי שקמנו היא זרקה את הפצצה שבעצם היא רוצה לעשות קאט כי היא לא מצליחה להתאהב בי ושהיא כבר כמה חודשים מנסה עם עצמה ולא קורה לה...בהמשך השיחה היא אמרה שאולי נעשה ״הפסקה״ כדי שאולי זה מה שייגרום לה להרגיש פתאום דברים... זה לא יצא לפועל..עד לפה סיפור רגיל...מפה מתחיל הבלאגן...אחרי כל זה שאמרתי לה שלדעתי אנחנו מפספסים היא התחילה להגיד שהיא לא יכולה לתת לזה עוד הזדמנות כדי לא לפגוע בי עוד יותר בהמשך..ואני אמרתי שההפך מזה נכון שאם אני לא מנסה אז אני יותר אפגע..מפה לשם השיחה נמשכה ארבע שעות שבזמן הזה היא גם בכתה וגם שכבנו וגם שהלכתי היא ליוותה אותי לאוטו...והשיא בלילה שהייתי ביום הולדת של חבר שהייתי אמור להישאר אצלו..היא אמרה לי לפני שאני יישבע שאני לא אשתה ואנהג וכך עשיתי פשוט אצל החבר לא היה מקום בסוף אז אמרתי לה שלא אוכל לעמוד בהבטחה של לא לנהוג כי אני חייב לחזור הביתה..ואז היא אמרה שאבוא לישון אצלה אבל שזה לא אומר כלום...והיא באמת דאגה לי הכינה לי אוכל ולקחה אותי לישון איתה במיטה וכו׳ אני פשוט לא מבין איך מישהי שלא רוצה שום קשר מתנהגת ככה ואני מרגיש שפשוט משהו מפחיד אותה ...חשוב לי לציין שעד שהתחלנו לצאת היא לא הייתה בזוגיות 10 שנים והיו לה רק יזיזים ... אתם חושבים שאני מפספס משהו ושווה להילחם למרות שאני לא יודע איך או שפשוט להמשיך בחיים שלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרידה מוזרה שווה להילחם?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עבודה על ניטור רגשות רומנטים

    אוראל שופן
    12/06/2017

    פנויים ופנויות רבים מתקשים היום לעבד את רגשותיהם הרומנטים ומכאן חווים כהות חושים ותחושה שהם לא מצליחים לפתח רגש על אף שהמצב בפועל שונה. אחת הסיבות לכך הינה דיס הלגיטימציה לביטוי רגשות רומנטים שאינם ׳אהבה׳ אלא רגשות רומנטים טרומיים יותר.
    נשמע כי הבחורה שלצידך זקוקה לעבודה עצמית משמעותית שתסייע לה להתחבר לרגשותיה ולהוויתה הזוגית.
    אם אתה רוצה בטובתה, אני ממליצה לך לשאול אותה אם קיימת בה נכונות לעבוד על הקשר ביניכם ואם היא אכן היתה רוצה לתת לכך הזדמנות, הייתי מציעה לך שתבואו שניכם או שתבוא רק היא לתהליך שיכול לגרום למערכת היחסים הזו להתקיים ובאושר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו