איך להתקדם לצעד הבא?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איך להתקדם לצעד הבא?
    נועה
    05/12/2017

    הי
    אני אוטוטו חוגגת 39 ויוצאת עם מישהו בן 43 כבר 5 חודשים.
    הולך טוב ואני תוהה מתי ואיך אפשר לקחת את הצעד הבא.
    מצד אחד, אני לא רוצה לוותר על הזוגיות ולהתחיל "להלחיץ" את המערכת, כי אני רואה את העתיד שלי איתו, מצד שני אני לא רוצה לוותר על אימהות והבנתי מבדיקות שעשיתי שלא נותר לי זמן ושאני חייבת לפעול בנושא.
    איך אני מדברת איתו על זה מבלי להפחיד אותו?
    מגורים משותפים? חתונה, ילדים? אגב, עניין החתונה גם לא כזה קריטי לי...
    שוחחנו פעם או פעמיים בעבר ואני יודעת שהוא רוצה חתונה וילדים...
    הבעיה שאין לי זמן יותר לתת לזה לקרות מעצמו, לצערי..
    חייבת לפעול ומרגישה שחרב הפיפיות מונח על צווארי :(
    אני לא רוצה לוותר עליו, אבל לא רוצה לפספס את הזכות להיות אמא.
    אני ממש מאמינה שיהיה לנו מדהים לחוות את זה ביחד.
    אבל שוב, איך לדבר איתו על זה מבלי להבריח אותו??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך להתקדם לצעד הבא?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ??

    נועה
    08/12/2017

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתי אפשרויות לשיח על אמהותך

    אוראל שופן
    19/12/2017

    אכן נשמע כי את עומדת במצב מורכב. את מעוניינת בהמשכיות מערכת היחסים שאת נמצאת בה ורוצה לממש את הזכות שלך להיות אם, שהיא מוגבלת בזמן.
    חשוב לשאול את עצמך בנקודה זו האם תביאי נכון להיום ילד לעולם גם מחוץ לזוגיות. במידה וכן אני חושבת שכדאי להעלות את הנושא הזה באופן שאינו מחייב את הפרטנר שלך, לשתף אותו במצבך ולומר לו שאת רוצה להביא ילד לעולם ולא לפספס את ההזדמנות. במידה והוא ירצה לצאת למסע הזה איתך- תשמחי מאד, וגם אם לא, תתחילי את בדרך הזו כמשהו שהוא שלך ואת לוקחת בחשבון שהוא יצטרף או לא יצטרף אליך בהמשך.
    במידה ואת לא תביאי ילד ללא פרטנר, ההחלטה הזו הופכת להיות לחלוטין משותפת. חשוב שעדכני אותו במצב שלך (בכך שלפי הבדיקות הזמן שלך מוגבל), ותבררי מה העמדה שלו ממקום פתוח לשמוע ולדון וכמובן שלא ממקום דוחק לפינה. הרי אם גם ככה את לא מתכוונת להביא ילד לעולם ללא פרטנר, לסיים את הקשר הזה לא יקרב ורק ירחיק אותך ממימוש האמהות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו