מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- נשיקה סתמית עם חבר טובשלומי19/12/2017
הי לכולם,
אני אספר את במקרה שלרובכם ככל הנראה יראה מגוחח ...אבל מעסיק אותי החודשים האחרונים . אני בן 38 ...כבר יותר מ 15 שנה עם אשתי והאהבה פורחת . אני ואשתי לקחנו הפסקה של שנה קצת לפני תום השירות הצבאי (ביוזמתי) כי הינו מאוד צעירים וחיפשו אחרי הצבא קצת עולמות אחרים . המציאות הפגישה אותנו שוב והתחתנו ויש לנו ילדים מקסימים . לפני כשנה התחילו לצוץ מקרים מהעבר מהשנה שלא הינו ביחד . אחד מהדברים שהתגלו לי שאשתי וחבר הכי טוב שלי היום התנשקו פעם אחת... ושם זה נגמר, נפלט לאשתי באחת השיחות . ( באותה תקופה לא ממש הינו חברים ...נפגשתי איתו רק דרך חברים משותפים בעבודה ועם השנים הפך בשעור האחרון לממש אח שני שלי) . אני יודע שזה די טפשי למה אתה מתעסק בנשיקה מלפני 15 שנה. אבל מצד שני אני קצת מרגיש נבגד משני הכיוונים . למה חבר שלי לא היה מספיק גבר לבוא בשלב מסויים ולהגיד לי ״התנשקתי עם אשתך ....״ ...ומצד אשתי ...״מה את נותנת לי להיקשר לבן אדם שהיה לך משהןא איתו . לא דיברתי עם חבר שלי על זה וכמובן וגם הקשר אני מרגיע שמתחיל להתרופף .אז חברים קצת עזרה אני מגזים בדרישות ובתחושות שלי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשנות שלך לאירוע מחבלת במערכת היחסים
אוראל שופן01/01/2018היי שלומי,
ראשית, אין משמעות רבה ל'האם אני מגזים או לא מגזים'. אתה מרגיש נבגד, אלו הרגשות שלך, וזו הפרשנות שלך לאירוע, ולפרשנות הזו יש השפעה על שתי מערכות היחסים החשובות הללו- עם אשתך ועם החבר.
נשמע כי אתה לוקח חלק בזוגיות נפלאה בסך הכל וחבל לתת לכתם המפריע הזה את ההזדמנות להרוס. ממליצה לך בחום לפנות לטיפול ולנסות למצוא את המקור לתחושות, לעבד את האירוע ולשים אותו מאחוריך ע"י עיבוד נכון והשלמה (ולא הדחקה) בכדי להמשיך הלאה לעתיד שממתין לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

