מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- משהו מוזר שעשיתי - חוששת איך הוא יגיבשרון14/01/2018
הייתי צריכה לנסוע לסמינר של שבועיים וחצי וברגע האחרון ביטלתי לא סיפרתי לחבר על הסמינר אמרתי לו שאני אהיה בחול אותה תקופה של זמן, תכלס רציתי לקחת ממנו הפסקה כבר הרבה זמן אבל לא רציתי להגיד לו בוא ניקח הפסקה כדי לא ליצור ריחוק ודרמה כי היחסים שלנו בשיא בזמן האחרון, ביום של ה"טיסה" הוא התקשר וסיננתי ביום השלישי שלחתי לו הודעה שאני אוהבת אותו אבל באלי שקט ואני איצור איתו קשר בקרוב הוא הגיב יפה ובהבנה עבר שבוע אני בוכה מתגעגעת אליו בטיירוף מרגישה חרדה לאבד אותו, הבנתי כמה אני אוהבת ומחוברת אליו, ושמחה מההפסקה הזו ותוך כדי מרגישה נורא על איך שעשיתי את זה בלי להגיד לו כלום לפני, עוד כמה ימים אני טסה על אמת אני מתכוונת לדבר איתו ולבקש סליחה שהייתי ככה בלתי צפוייה, אני קצת חוששת איך הוא יגיב, לא יודעת אם אני מגזימה אבל אני מרגישה שאפילו יש מצב שהוא יתאכזב ממני בטיירוף ואפילו יפרד ממני או יחשוב שאני מוזרה או אחת שבורחת או אולי במקרה הטוב הוא יבין ויקח את זה באיזי, אנחנו יוצאים 6 חודשים עיזרי לי תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בריחה משיחה בזוגיות
אוראל שופן16/01/2018היי שרון,
אינני יודעת בני כמה אתם ומה טיב מערכת היחסים ביניכם.
ככלל, נשמע כי ההעדפה שלך לברוח במקום לשוחח תמוהה, כמו גם התגובה שלך לריחוק וזאת לצד העובדה שאת מתארת שאתם בתקופה חיובית בקשר ושלא רצית לייצר דרמה.
לא הבנתי בדיוק את שאלתך ואת סיבת פנייתך, אני כן מאמינה עם זאת, כי עבודה על שיפור מיומנויות התקשורת הרומנטית שלך, תסייע בעדך לייצר זוגיות מאושרת עם הפרטנר הנוכחי או עם אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

