בבקשה דיעה בלי לשפוט

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה דיעה בלי לשפוט
    ירון
    18/03/2018

    אני בן 40, נשוי 10 שנים, אב לשני ילדים. התחתנתי עם אשתי לאחר שנפרדתי מהאהבה הראשונה שלי מסיבות ילדותיות. מתחילת הנישואין לא אוהב את אשתי ואין חברות. אלו נישואים פרקטיים, ולפני שנתיים חשבתי להתחיל בפרידה ואז פתאום
    לפני שנה האהבה הראשונה שלי הופיעה במקום העבודה שלי (משרד עורכי דין). היא ספרה לי שברחה ממני ומצטערת על זה עד היום והתחתנה עם בעלה ולא טוב לה בנישואין, אין חברות, אין אינטימיות. יש לה 2 ילדים קטנים, הקטן בן 3.
    מאז חודש הקשר במלוא עוזו מבחינה נפשית, מוגבל רק לעבודה, לא מתכתבים ולא מדברים לאחר שעות העבודה. יש ביטויי אהבה וחברות ואין ספק שטוב לנו יחד. אין שום מגע גופני וזה גבול ששמנו כל עוד אנחנו נשואים. מבחינת העבודה אני מאוד עוזר לה להתקדם (בכיר ממנה ומקל עליה מאוד את החיים)
    אני מוכן להתגרש כבר כעת אך היא אמרה שלמרות שאומללה לא תתגרש עד שאחרון ילדיה יגדל. היא אהבת חיי ומוכן לחכות לה גם 15 שנים. אשמח לשמוע דיעות (לא שופטות) מה לעשות? אני מחפש שאחכה 15 שנים שזה המון זמן ובסוף היא לא תפרד ואבזבז את החיים. היא אמרה לי מצידה שהיא לא מרמה אותי וזה לא הוגן לתת לי לחכות אם לא היתה לה כוונה והיא הגונה והכוונות שלה זהות בסופו של דבר. היא גם אמרה לבעלה שלא אוהבת אותו ורוצה להפרד בעתיד. אני גם מפחד שאולי כרגע אוהבת אותי ובאמת מאמינה בזה אבל זה גם כי אני מאוד עוזר לה ובעתיד תסתדר בעבודה ואז תחשוב אחרת. מאוד מבולבל לי הכל. בבקשה דיעה בלי שיפוט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה דיעה בלי לשפוט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר לא מספק ותקיעות על אהובה ישנה

    אוראל שופן
    04/04/2018

    ראשית אתייחס לנישואין שלך, שאתה מספר שאתה לא מאושר במסגרתם ושאין בהם חברות ואהבה ואתה מרגיש מוכן להתגרש.
    במצב הזה, אני ממליצה לך בחום להתחיל בתהליך הגירושין ולהפסיק לחיות במסגרת שלא מספקת אותך מבחינה רומנטית.
    בקשר למערכת היחסים החדשה עם האהובה הישנה, אני לא מוצאת את הקשר הזה בריא לאיש מכם.
    איש לא יודע מה טומן בחובו העתיד. להמתין לאהובה 15 שנה זה מאד לא ריאלי והכל יכול לקרות ולהשתנות בזמן הזה.
    העבודה המשותפת, ההקלה עליה בעבודה והדיבורים בעלמא בנוגע לעתיד הרחוק נשמעים לי מאד לא בריאים ולא נכונים לאף אחד מכם ובמיוחד לא לך.
    ממליצה לך עם כל הקושי שבדבר להפסיק את הקשר ואם אפשר גם את האינטראקציה עם האהובה הישנה, אלא אם היא מוכנה להתקדם למערכת יחסים כבר עכשיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו