בגידה באמון בגידה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בגידה באמון בגידה
    יוסי לב
    03/05/2023

    שלום
    אני נשוי + 3 ילדים
    גיליתי שאשתי מסתמסת עם גבר מהמשרד שלידה.
    יש לציין שהזוגיות שלי אשתי ושלי הייתה ממש לא טובה. הרבה ריבים. אני אבא פעיל מאד גם בבית וגם עם הילדים וגם מפרנס העיקרי .
    אבל הזנחתי את הזוגיות עם אשתי.
    מאז הילג השלישי הרבה ריבים. אשתי הייתה בדיכאון וביקשה עזרה ואני במקום להגיש לה עזרה הרבה פעמים התעצבנתי עליה שהיא מתנהגת כנו משוגעת ושוברת דברים בבית

    מפה לשם גיליתי שהיא מסתמסת סמסים עם אחד העובדים בעבודה. יש לציין שהם נפגדו בעבודה כ 5 פעמים וכל פעם זה נערך כשעתיים מתחת למשרד.
    היא סיפרה לו על היחסים שלנו שהיא בדיכאון ושלא טוב לה ושהיא רוצה להתגרש והוא גם נפתח אליה שרע לו והוא רוצה להתגרש ומפה הם התחילן לפתח רגשות אחד כלפי השניה.
    אני קלטתי שמשהו לא בסדר ועליתי עליה.
    אני מקצר את הסיפור כי הוא כואב וארוך.
    היא אמרה משפטים כנו בא לי להיות איתך ואני מתחילה להתאהב בך ודברים בסגנון

    מגע מיני לא היה בוודאות 100 אחוז.
    לגבי נשיקה אני לא בטוח ןהיא מכחישה ואומרת ממש לא היה רק סמסים.

    היא אישה בייתית ממשפחה טובה. אמא מצוינת והיא נפלה בגלל הבן סונה הזה למרו זהיא גם ז _ _ _ סליחה על המילים.

    היא מרגישה חרא עם עצמה. מצטערת על הכל. לא מבינה איך היא הגיעה למצב הזה ומאדימה את ה 3 שנים שהובלתי אותה לשם.
    היא לא רוצה להתגרש ואוהבת אתיי ורוצה לתקן ושמפה היחסים שלנו רק יכוחים לצמוח.
    אני מאז המקרה (שקרה לפני חודש) רק רוצה להתגרש !
    אני אוהב את הילדים ולא יכול לחיות בלעדיהם. אני גם אוהב אותה ומאמין לה שהיא נפחה אבל עדיין קשה לי להכיל את השקרים ההסתרות והרמאות שלה. ובנוסף קשה לי להכיל את זה שהיא התאהבה בגבר אחר והכי כואב לי שאני לא יודע אם הם התנשקו או לא.

    בבקשה תייעץ.לי ממקרים שאתה מכיר ובכלל איך אני מתמודד ובאיסו דרך אני בוחר. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בגידה באמון בגידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בגידה או לא

    טובי פלד
    28/05/2023

    שלום יוסי לב
    לא מציע לך להתגרש אתה תרמת לא מעט למצב.לא הייתה בסדר אתה .כדאי שתלכו ליעוץ נישואים או שתלך לבד לכמה פגישו להתחזק ותשמור על הנישואים
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו