מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קשר שנגמר לפני שנהמיכל20/08/2023
שלום לכולם,
מעט ארוך אך אשמח לתגובה ועצה.
לפני שנה הכרתי מישהו באפליקצית היכרויות.
אני בת 31 והוא בן 36.
היה ביניינו קליק חיבור מיידי (משני הצדדים).
יש לציין שכמעט ולא היה לי נסיון בזוגיות ומיניות, הייתי מאוד סגורה ולא משוחררת מאחר והכל היה חדש לי ולא כל כך שיתפתי אותו בזה. הוא מצידו ניסה ליזום אבל מאוד באיטיות ולא מיהר יותר מידי לאחר חודשיים הרגשתי התרחקות מהצד שלו ואחרי שלושה חודשים הוא פשוט הפסיק להתקשר אלי ואני הבנתי שהוא לא מעוניין להמשיך להיות בקשר וירד לו ממני ופשוט הפסקתי להתקשר אליו גם ויצא שאפילו שיחת פרידה לא הייתה פה. אני נפגעתי מאוד כמו שלא נפגעתי מעולם לקח לי כמה חודשים טובים לחזור לעצמי.
יש לציין שגם הוא לא בדיוק ספר פתוח ולא בדיוק מבטא רגשות ולא אומר יותר מידי מה מפריע לו ( הוא היה רווק ב 5 שנים האחרונות ולפני כן היה במערכת יחסים ארוכה במשך 6 שנים).
מפה לשם יצא לי לפגוש אותו במקרה לאחר תקופה ובקושי אמרתי לו שלום בלי לחייך ובמבט כועס ( הייתי עדיין שבורה באותו זמן עקב בפרידה). כעט עברה יותר משנה ועדיין יש לי רצון מאוד חזק ליצור איתו קשר. יש לציין שאני במקום אחר חזרתי לעצמי אפילו מעבר למה שהייתי, נראה כי בעקבות המשבר הפכתי לגירסה הרבה יותר טובה של עצמי, עם ביטון אהבה והערכה כלפי עצמי, משוחררת תקשורתית וכמובן חוותי מאז דייטים וניסיונות להכיר.
לפי האינטואיציה מרגיש לי שהוא כן חושב עלי עדיין אך לא מסוגל לשלוח הודעה או ליצור קשר ומודע לכך שאני פגועה וכועסת. הוא לא חסם אותי ועוקב אחרי ברשתות החברתיות לא מפספס אף פרסום או תמונה בסטורי (אני מודעת לכך שזה לא אומר כלום ויכול להיות נטו מסקרנות) יש לציין שרק אחרי חודש וחצי הגבתי לו על תמונה שהעלה ומאז לא התקשרתי ולא ניסיתי ליצור קשר. משהו עדיין לא משתחרר והוא נמצא במחשבות שלי. אשמח לעצה כיצד להשתחרר מהמחשבות. האם כדאי לשלוח הודעה ואולי זה מה שיעזור לי לסגור מעגל? או שיש דרך אחרת? מעולם לא הייתי בסיטואציה כזאת של חוסר יכולת לשחרר. יש לציין שהוא לא חסם אותי בשום מקום אך אני מתביישת ומרגישה מוזר ליצור קשר מצד אחד ומצד שני מאוד רוצה. כיצד אדע מה הוא מרגיש אם והאם אני מפספסת פה משהו אין לדעת מה עבר עליו גם מאחר ולא היה ניסיון מצד שנינו ליצור קשר אולי הוא חושב בדיוק כמוני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

