שאלה על זוגיות רעילה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה על זוגיות רעילה
    אבי 35
    20/03/2024

    היי אני בן 35 רווק. יצאתי עם בחורה בת 30 במשך 4 חודשים.

    במשך חודשיים ראשונים, היינו בקשר טלפוני כאשר היא בחו"ל.

    (ביום הראשון בו הכרנו היא שיתפה שהיא טסה ותחזור עוד חודשיים).

    לצערי, במשך כל הקשר התביישתי לומר את דעתי האמיתית, וכפיתי שהקשר הזוגי יהיה טוב, על אף הקשיים והשתלטנות של הבחורה כלפיי.

    הבחורה דאגה להעליב אותי, לדבר לא יפה, וגם המשפחה שלה.

    במחשבה לאחור, הקשר בהתחלה היה מצוין בחו"ל, אבל בארץ הבדל עצום.

    אני אשמח לדעת כיצד להפיק לקח מקשר כזה ולא לחזור עליו שוב פעם?

    לצערי, בעבר גם יצאתי עם בחורה שלא מתאימה לי, ובכל זאת נשארתי כי הלב נשאר נוכח התאהבות והרגל, עד אשר התעשתתתי.

    כיצד נמנעים מקשרים מהסוג הזה? אשמח לדעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על זוגיות רעילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו