מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- התנהגות מוזרהלירום29/11/2008
שלום. אני נשואה ויש לי 2 בנים , אני רופאה בבית חולים בת"א. שמתי לב מספר פעמים שבכול פעם שאני נמצאת מחוץ לבית בשבתות או בימי שישי במסגרת עבודתי אחותו של בעלי מזמינה את בעלי והילדים לארוחת צהרים או ארוחת ערב וכאשר אני לא בתורנות אחותו נמנעת מלהזמין אותנו , היו כאלה מספר הזמנות בעבר וכששאלתי את בעלי לפשר ההתנהגות הזו הוא טען שזה מקרי לחלוטין , מקרי זה מקרה אחד או שתיים אבל כאן נראה לי שעומד משהו מאחורי התנהגות הזו שהיא לא ברורה לי מאחר וזה לא פעם או פעמיים ובהחלט לא מקרי . אני מבינה את אחותו של בעלי שמנסה להזמין את בעלי והילדים כשאני בתפקיד זה יפה מצידה אבל מדוע היא לא מזמינה אותנו כאשר אני לא בתורנות , דרך אגב אנחנו מזמינים אותם לעיתים קרובות אלינו גם בימי שישי / שבת . יש למשהו רעיון לפשר ההתנהגות הזו , או כיצד לפעול ? לי ההתנהגות הזו מפריעה ואמרתי זאת לבעלי ובכוונתי לפעול ולהפסיק להזמינם בשבתות . תודה. שרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקרבות במקום ריחוק משפחתי
יהודית ברגמן30/11/2008שרה יקרה,
יפה מצד אחותו שהיא מזמינה את אחיה עם הילדים לארוחות כשאת בתפקיד. יחד עם זאת, את מתחשבנת כי חורה לך שהיא לא מזמינה גם אותך כשאת לא בתורנות למרות שאתם כן מארחים אותם כולם לעיתים קרובות. טבעי שהקשר בין האחים פתוח אינטימי וחופשי יותר כשאת לא שם למרות שיתכן שזה לא נעשה במתכוון. מוטב שבמקום להרחיק ביניהם ולפתח מחשבות שליליות ונקמניות שיפגעו בקשר, בה, בבעלך ובילדים – תיפתחי את אליה ובחשיבה חיובית בונה ומקרבת בשיחה גלויה, הסבי את תשומת ליבה לצורך שלך להיות רצויה ומידי פעם גם להיות מוזמנת כשותפה לקשר המשפחתי היפה והמחבק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

