מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיה בזוגיותמישהי27/03/2011
אני וחבר שלי כבר כמעט 3 שנים ביחד. שנינו בקרוב נהיה בני 23.
אני אוהבת אותו מאוד, תמיד האמנתי שהוא אהבת חיי ושאנחנו נתחתן בסופו של דבר.
הוא גם אוהב אותי וכל התקופה ביחד למרות שהיו הרבה עליות ומורדות הוא גם אמר תמיד שאיתי הוא רוצה להיות כל החיים.
הבעיה שבשבועיים האחרונים התחילו לו כל מיני מחשבות.. הוא אפילו בא אליי בשבוע שעבר במטרה להיפרד כי הוא מבולבל וחושב שהוא צריך קצת להתבגר, אבל הוא היה אצלי ופשוט לא הצליח לעשות את זה.
ואז היינו ביחד כמה ימים שבהם הכל היה רגיל וכיף, ואז כשהלכתי שוב הכל חזר לו.
הוא אומר שמשגעת אותו השגרה, שהוא צריך אקשן וקשה לו ככה כשהכל כבר נהיה רגיל ואיפשהו גם קצת משעמם. בקיצור הוא רוצה ריגושים...
הוא כל הזמן חוזר על זה שהוא כן אוהב אותי ובגלל זה הוא גם לא מסוגל להיפרד כל פעם שאנחנו ביחד...
מה עושים? לוותר על כל העתיד שלנו ביחד? או שיש איזה משהו שכן אפשר לעשות כדי להציל את זה?
פשוט כ"כ קשה לי לוותר עלינו ככה... :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחררי אותו להתנסות בחוויות
דורית כהן27/03/2011מישהי יקרה,שחררי אותו...
אני ממש מציעה לך - אתם כל כך צעירים ולא מנוסים. אילו שניכם הייתם לגמרי שלמים וללא התלבטויות- גם אז הייתי מציעה לך לחכות עוד כמה שנים לפני שמחליטים להתמסד, אבל במצב הזה שהוא מתלבט ומדגדג לו לחוות חוויות ולהרגיש חופשי, ולהתנסות עם עוד נשים - אני מנחשת - זה הזמן הנכון, עם כל כאב הלב הכרוך בכך - לשחרר!
במידה ואהבתכם חזקה - היא תשרוד את הפרידה הזאת.
החיידק הזה לא ירפה ממנו - גם אם תתחתנו, וזה יעיב על חייכם המשותפים אם לא תשחררי אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מישהי28/03/2011קודם כל תודה לך על תשובתך, אין ספק שגרמת לי לחשוב הרבה...
רציתי לשאול עוד שאלה אם תוכלי בכלל לענות עליה...
הוא אמר לי שהוא מתכנן בקיץ לנסוע לתאילנד עם חברים. לי אישית מאוד קשה עם זה ומאוד כעסתי.. אבל אז חשבתי אולי אפשר להסתכל על זה כהזדמנות? אולי לעשות הפסקה של חודש שהוא יסע ו"יצבור חוויות" מה שנקרא, ואחרי זה נחזור? אולי זה יגרום לו להבין פתאום כשהוא יתגעגע שם.. או שאולי זו טעות והקשר לא יחזור להיות מה שהיה?
אני פשוט כבר לא יודעת מה לעשות אני ממש מיואשת..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהגיע להסכמות משותפות
דורית כהן28/03/2011אני חושבת שזה יהיה מאוד נבון מצידך לשחרר אותו לחוויות, שיצא לתאילנד חופשי מכבלים. יתכן שכל הצורך הזה שלו בחופש דווקא עכשו נולד בגלל הנסיעה לתאילנד...
מה שכן, כדאי להעלות את הנושא של יחסים עם אחרים מראש, שיהיה על השולחן, משני הכיוונים.
אני יודעת שיש אנשים - גברים ונשים - שבדיעבד מגיבים רגשית מאוד קשה למצב בו הבן זוג - אפילו אם היתה הפסקה - מקיים יחסים עם מישהו אחר.
עלי להוסיף גם שקורה שמישהו חושב שהוא יכול לשחרר, אבל כאשר זה באמת קורה - רגשית קשה לו והמחשבה על כך נכנסת ומפריעה להמשך היחסים.
אחת האפשרויות במצב כזה היא שמסכמים על חופש הדדי ומחליטים - בהסכמה - שלא מספרים זה לזו על החוויות. זה מעין פתרון שקצת מקל. כי יש אנשים שהמחשבה המפורטת על מה בן הזוג עשה עם מישהו אחר משגעת אותם.
אני מקווה שנתתי לך קצת מושג במה זה כרוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתן לך את דעתי
רון31/03/2011אם חסר לו גיוון את יכולה לתת לו אותו.
כשמתחילים קשר, כל הזמן אתם עושים דברים שונים ביחד:
יוצאים למקומות שונים, מחזרים, מבלים, בדברים וכו.
לאחר מספר שנים.. שאלי את עצמך - האם אתם ממשיכים לעשות את זה?
אם התשובה היא לא, תתחילי ליזום דברים כמו שעשיתם בהתחלה.
זה מהר מאוד יענה לו על הצורך בגיוון ושינויים. וזה יחזיר את הזוגיות שלכם לנקודת ההתחלה.
כמובן שיכול להיות עוד כמה צרכים שהופסקו להתממש אצלו בזוגיות.
צריך לבחון אותם ולטפל גם בהם. אך מכיוון שציינת את העניין הזה. לזה הגבתי.
אני חולק על מה שהוצע לך פה "לשחרר אותו שיתנסה". אם זה יקרה הוא כבר לא יחזור...
אם הוא אוהב אותך - לא לשחרר. פשוט ספקי לו את הצרכים שכבר את לא מספקת לו וכן סיפקת בהתחלה...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

