בעיה בזוגיות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בזוגיות
    מישהי
    27/03/2011

    אני וחבר שלי כבר כמעט 3 שנים ביחד. שנינו בקרוב נהיה בני 23.
    אני אוהבת אותו מאוד, תמיד האמנתי שהוא אהבת חיי ושאנחנו נתחתן בסופו של דבר.
    הוא גם אוהב אותי וכל התקופה ביחד למרות שהיו הרבה עליות ומורדות הוא גם אמר תמיד שאיתי הוא רוצה להיות כל החיים.
    הבעיה שבשבועיים האחרונים התחילו לו כל מיני מחשבות.. הוא אפילו בא אליי בשבוע שעבר במטרה להיפרד כי הוא מבולבל וחושב שהוא צריך קצת להתבגר, אבל הוא היה אצלי ופשוט לא הצליח לעשות את זה.
    ואז היינו ביחד כמה ימים שבהם הכל היה רגיל וכיף, ואז כשהלכתי שוב הכל חזר לו.
    הוא אומר שמשגעת אותו השגרה, שהוא צריך אקשן וקשה לו ככה כשהכל כבר נהיה רגיל ואיפשהו גם קצת משעמם. בקיצור הוא רוצה ריגושים...
    הוא כל הזמן חוזר על זה שהוא כן אוהב אותי ובגלל זה הוא גם לא מסוגל להיפרד כל פעם שאנחנו ביחד...
    מה עושים? לוותר על כל העתיד שלנו ביחד? או שיש איזה משהו שכן אפשר לעשות כדי להציל את זה?
    פשוט כ"כ קשה לי לוותר עלינו ככה... :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בזוגיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחררי אותו להתנסות בחוויות

    דורית כהן
    27/03/2011

    מישהי יקרה,שחררי אותו...
    אני ממש מציעה לך - אתם כל כך צעירים ולא מנוסים. אילו שניכם הייתם לגמרי שלמים וללא התלבטויות- גם אז הייתי מציעה לך לחכות עוד כמה שנים לפני שמחליטים להתמסד, אבל במצב הזה שהוא מתלבט ומדגדג לו לחוות חוויות ולהרגיש חופשי, ולהתנסות עם עוד נשים - אני מנחשת - זה הזמן הנכון, עם כל כאב הלב הכרוך בכך - לשחרר!

    במידה ואהבתכם חזקה - היא תשרוד את הפרידה הזאת.

    החיידק הזה לא ירפה ממנו - גם אם תתחתנו, וזה יעיב על חייכם המשותפים אם לא תשחררי אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    מישהי
    28/03/2011

    קודם כל תודה לך על תשובתך, אין ספק שגרמת לי לחשוב הרבה...
    רציתי לשאול עוד שאלה אם תוכלי בכלל לענות עליה...
    הוא אמר לי שהוא מתכנן בקיץ לנסוע לתאילנד עם חברים. לי אישית מאוד קשה עם זה ומאוד כעסתי.. אבל אז חשבתי אולי אפשר להסתכל על זה כהזדמנות? אולי לעשות הפסקה של חודש שהוא יסע ו"יצבור חוויות" מה שנקרא, ואחרי זה נחזור? אולי זה יגרום לו להבין פתאום כשהוא יתגעגע שם.. או שאולי זו טעות והקשר לא יחזור להיות מה שהיה?
    אני פשוט כבר לא יודעת מה לעשות אני ממש מיואשת..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להגיע להסכמות משותפות

    דורית כהן
    28/03/2011

    אני חושבת שזה יהיה מאוד נבון מצידך לשחרר אותו לחוויות, שיצא לתאילנד חופשי מכבלים. יתכן שכל הצורך הזה שלו בחופש דווקא עכשו נולד בגלל הנסיעה לתאילנד...

    מה שכן, כדאי להעלות את הנושא של יחסים עם אחרים מראש, שיהיה על השולחן, משני הכיוונים.
    אני יודעת שיש אנשים - גברים ונשים - שבדיעבד מגיבים רגשית מאוד קשה למצב בו הבן זוג - אפילו אם היתה הפסקה - מקיים יחסים עם מישהו אחר.
    עלי להוסיף גם שקורה שמישהו חושב שהוא יכול לשחרר, אבל כאשר זה באמת קורה - רגשית קשה לו והמחשבה על כך נכנסת ומפריעה להמשך היחסים.

    אחת האפשרויות במצב כזה היא שמסכמים על חופש הדדי ומחליטים - בהסכמה - שלא מספרים זה לזו על החוויות. זה מעין פתרון שקצת מקל. כי יש אנשים שהמחשבה המפורטת על מה בן הזוג עשה עם מישהו אחר משגעת אותם.


    אני מקווה שנתתי לך קצת מושג במה זה כרוך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתן לך את דעתי

    רון
    31/03/2011

    אם חסר לו גיוון את יכולה לתת לו אותו.

    כשמתחילים קשר, כל הזמן אתם עושים דברים שונים ביחד:
    יוצאים למקומות שונים, מחזרים, מבלים, בדברים וכו.

    לאחר מספר שנים.. שאלי את עצמך - האם אתם ממשיכים לעשות את זה?
    אם התשובה היא לא, תתחילי ליזום דברים כמו שעשיתם בהתחלה.

    זה מהר מאוד יענה לו על הצורך בגיוון ושינויים. וזה יחזיר את הזוגיות שלכם לנקודת ההתחלה.

    כמובן שיכול להיות עוד כמה צרכים שהופסקו להתממש אצלו בזוגיות.
    צריך לבחון אותם ולטפל גם בהם. אך מכיוון שציינת את העניין הזה. לזה הגבתי.

    אני חולק על מה שהוצע לך פה "לשחרר אותו שיתנסה". אם זה יקרה הוא כבר לא יחזור...
    אם הוא אוהב אותך - לא לשחרר. פשוט ספקי לו את הצרכים שכבר את לא מספקת לו וכן סיפקת בהתחלה...

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו