עזרה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    אורית
    28/03/2011

    שלום!
    יש לי בעיות קודם כל אני נשואה +ילדה בת 9 וקצת.
    יש הרבה בעיות ביני לבין בעלי כבר שנים הוא לא נמשך אליי ,אין ביננו יחסי אישות,היו הרבה בעיות גם כלכליות אני לא ירחיב כרגע .
    נשבר לו והוא מעדיף לפרק את הנישואים אמרתי לו שאני לא רוצה אני לא רוצה לעשות אוול לילדה וגם אני רוצה עוד אח או אחות לבת שלי. (שגם בזה יש לנו בעיות פוריות).
    אני שבורה לרסיסים ,אין לי הורים ,לא דירה , לא עבודה ,לביתי אין אחייינים ,אין לי אחים, אין קשר אם סבא וסבתא(אני לא ירחיב כרגע ,זה לא מרצוננו).
    אני שבורה לא יודעת מה לעשות כ"כ מנסה שיהייה בסדר עם בעלי אבל זה לא הולך ,הוא אומר שהחיים שלו בזבל והם קרועים וכדומה.
    כבר לפני כמה שנים רציתי ללכת לייעוץ אבל הוא לא רוצה הוא אומר את רוצה שנלך לייעוץ כדי שאני ישתנה לא את אני לא יוצאת איתו ראש מה שאני יגיד הוא אנטי עליי,לא מחמיא אף פעם אם כבר אומר משהו זה לרעה.
    אין לו רחמים על אישה יתומה ומהבת שלו לא איכפת לו ,חייבים להביא לה אח או אחות.
    שבוררררררררררררה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    28/03/2011

    אורית יקרה,

    כדי שהתא המשפחתי יוכל להתרחב, לקבל בן משפחה חדש ולהכיל אותו בצורה נכונה ובריאה, על התא המשפחתי להיות יציב.
    עם הגעתו למשפחה, התינוק החדש יוצר טלטלה, שינוי. כתוצאה מהשינוי הזה יש לבנות "חוקי משחק" חדשים וללמוד להתנהל בשגרה חדשה.
    תא משפחתי בעל יסודות עמוקים ואיתנים מספק לכל אחד מבני המשפחה, הן להורים והן לילדים, תחושה של ביטחון, של אחדות, של יציבות וקביעות, שקט ושלווה נפשית.
    מציאות חייכם אינה יציבה, אינה מספקת ביטחון ושקט והתא המשפחתי שלכם גם הוא אינו יציב ולא קיימת בו תקשורת בריאה, הסכמה, שיתוף, פרגון הדדי ותמיכה.
    תינוק חדש עלול להגדיל מאוד את הכאוס וחוסר התקשורת ביניכם וכך ייווצר מצב בו כל אחד מכם יהיה ב"מקום" הרבה פחות טוב אפילו יחסית למצבו כיום.

    בחרת שלא להרחיב לגבי היעדר הקשר עם הסבא והסבתא, אך משהו בהתנהלות הכללית לשכם לוקה בחסר. לא רק שבין שניכם התקשורת לקויה, לא מתקיימת אינטימיות פיסית ולא קרבה נפשית, אינם מצליחים לקיים קשר אף לא עם המשפחה המורחבת הקיימת, הורי בעלך, הסבא והסבתא של בתך.

    אם הנישואין האלה חשובים לך, אם מעבר לרצון שלך בילדים נוספים את רוצה לחיות את חייך לצד בעלך, יהיה עליכם לעשות מעשה ויפה שעה אחת קודם. הדברים לא יסתדרו מעצמם.
    יעוץ זוגי או אימון לזוגיות יכול להיות לכם לעזר. התחלה טובה תהייה שתתחילו לדבר אחד עם השני במטרה לשקם את מה שאפשר ולבנות מחדש את חייכם, את משפחתכם.
    אם שניכם תיקחו אחריות על חייכם, על ילדתכם ועל המשפחה שלכם ותחליטו שאתם עושים למען מטרה זו את כל הדרוש ובאמת תעשו זאת, אני מאמינה שתתחילו לראות אור במנהרה החשוכה שלכם.
    האור הזה ישפיע על שניכם ועל התנהלותכם הכללית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אורית
    29/03/2011

    בעלי לא רוצה ייעוץ בשום פנים ואופן הוא מאשים רק אותי ואומר אין סיכוי את בחיים לא תשתני ,הכל הוא זורק עלי ואין עם מי לדבר.
    אני יתומה מהורים וכמו שכבר כתבתי כ"כ פוחדת גם כלכלית וגם וגם נפשית וגם כואב לי על ביתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    29/03/2011

    אורית יקרה,

    כדי לנהל מערכת זוגית טובה ובריאה יש צורך בשניים. מאחר ובעלך אמר מפורשות שהוא רוצה לפרק את החבילה ומאחר ואינו מוכן אף לנסות לשקם את חייכם, נוצר מצב בו את "שבויה" ב"שבי החלטותיו".
    את אמנם בחיים אך, אינך חיה באמת את חייך במלואם ואף רחוקה מכך.
    היות ואין לך קרובים נוספים מלבד בעלך ובתך (והם לא יכולים להיות לך לעזר) עלייך לעזור לעצמך. יש לך אותך! האמיני בעצמך, קחי החלטה שאינך מוכנה לחיות כך יותר, פשוט כי אינך יכולה יותר, כפי שציינת, ועשי מעשה.
    גם תהליך שלך ועבורך בלבד יכול לעשות שינוי משמעותי ומדהים בחייך וייתכן כי, בשלב זה, אף יותר מאשר תהליך זוגי. לאחר פרק זמן מסוים כאשר תתחילי להרגיש אחרת ולהתנהל אחרת, אני מניחה שגם בעלך ישנה את התנהלותו, שהרי בני-זוגנו הם ה"ראי" הטוב ביותר להתנהלותנו שלנו.
    תהליך כזה יכול להעצים ולחזק אותך כך, שתוכלי לנהל את חייך ולא להיות מנוהלת על-ידי הנסיבות אליהן נקלעת בחייך.

    אני מפצירה בך, אל תוותרי על עצמך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו