מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- נישואים במשבר- נרדמתי בשמירה עליהםנשוי ואבוד29/03/2011
אשתי אבדה לי...
לאחר כ 12 שנות נישואים ו 3 ילדים (8,6,1.5) אשתי איבדה את משיכתה אלי,
לצערי מאז נולדו ילדי איבדתי שליטה על משאבי וכל כולי נתון (בהאהבה) ומחויבות לצרכי ילדי ועבודות הבית, אך לדאבוני לא ידעתי בכל התקופה לפרגן ולהראות חום ואהבה לאשתי מתוך שחיקה.
יחסי אישיות אינטימים היו בודדים וכל זאת בגלל תהליך שאינני יודע להסביר (מצידי) איך זה קרה- שלאחר לידת ילדינו נרתעתי מלקים יחסים איתה (אשתי יזמה ואני נענתי ואף נהנינו יחד אך ללא המשכיות או יוזמות חדשות מצידי).
המצב שייבשתי אותה עד למצבה בו היום תשוקתה והערכתה אלי נמוגו, וכרגע רק טובת הילדים עומדת לעיננו ובלעדיהם הובהר לי כי היא היתה עוזבת אותי!
כרגע המצב שאני אוהב את אשתי ומעונין להחזיר את אהבתה אלי אך אנני יודע את הדרך.
אשתי ריאלית ואמרה שלמען הילדים היא תתן צ'אנס ואף התחלתי ביעוץ מקצועי (כרגע רק אני בייעוץ)
עלי לציין כי אשתי סקסית, אני נמשך לנשים. ואין בגידות על הפרק מאף צד.
אני אינני יודע כיצד לחזר אחריה מחדש, ולהצית את להבתה ואינני רוצה לפרק את הזוגיות וכמובן הילדים הינם הדבר החשוב ביותר העומד לנגד עינינו.
האם אוכל להחזיר את אהבתה, כיצד אוכל להסביר כי פתאום אני נוגע בה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשוי ולא אבוד-
בני29/03/2011אני פשוט מקנא בך !
אם אשתך תשתף איתך פעולה, ואתה תעשה את זה כמו שצריך, אז השמיים הם הגבול,
מאחל לך המון בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהחזיר את האשה
דייב30/03/2011איש יקר
ילדים זה חשוב אבל בסופו של יום אתה תשאר רק עם אישתך
והיה כדאי שאשתך תתפוס מקום חשוב יותר ועדיפות עליונה גם מעל לילדים שלכם.
בשלב ראשון רק שינוי בגישה שלך ותפיסה שלך יאפשרו לך להחזיר את אשתך אליך
מעבר לכך תתחיל לחזר אחריה פשוט לחזר אחריה כמו נער בתיכון מה גם שאתה אומר "אישתי סקסית" והיא גם מוכנה לנסות ולאחות את הקרע שנוצר, כדאי ורצוי לעשות כל צעד אפשרי לפני שיהיה מאוחר מידי - שכן היא פשוט עלולה לעבור למצב "כבוי" בקשר אליך ואז יהיה קשה עד מאוד לחזור אחורה
הלוואי עלי אשה כזו !
ד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסבלנות רבה ומילה על היעוץ המקצועי
עדי בדיחי30/03/2011שלום נשוי ואבוד,
כתבו לך כאן, ואני רוצה להוסיף כמה דברים-
אין ספק שהיום אתה מכה על חטא, השאלה הגדולה היא איזה שטח בליבה של אשתך גדול יותר- שטח האכזבה והתסכול, או שטח האהבה והרצון שלה להיות איתך. אל תצפה שלאחר תקופת חיזורים היא תשוב כל כולה לקשר.. היא פגועה, ויתכן ותידרש לעשות מאמץ מאוד גדול כדי לזכות בה שוב- אבל אני מאמינה שזה יהיה שווה את זה. אני מניחה שבתוך תוכה לא יהיה דבר טוב יותר מאשר "לחזור אחורה" אל הזמנים הטובים שלכם, אחרי הכל היא הקימה איתך משפחה. אבל נושא השבר שלה וזמן האיחוי שלו זה דבר שאסור שיפיל אותך במהלכי הניסיונות לחזר על פתחי ליבה.. לכן קח את הכל עם הרבה סבלנות.
לגבי הייעוץ שאתה לוקח- אני לא יודעת איזה סוג יעוץ,אבל משקראתי שאתה לוקח עזרה מקצועית, עלתה לי בראש התהייה האם להתייעץ גם פה וגם שם לא מותיר אותך בסוג של בלבול. הטיפול או היעוץ מטרתו לכוון אותך, למעשה, לפיתרון או תובנות מסוימות שיעזרו לך להתקדם הלאה. השאלה היא האם כל העצות שניתן לך פה לא עלולות לסבך אותך עוד יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהייעוץ
נשוי ואבוד31/03/2011אני שמח לקרוא את העיצות ואולי כל מה שהייתי צריך זה את העדוד אותו זכיתי לקבל בתמיכתכם.
לגבי הייעוץ, אני מסכים עם דבריך עדי, מסתמן כי והייתי נסער ואובד בזמן כתיבת פנייתי לפורם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעידוד? זה כאן
עדי בדיחי31/03/2011הי שוב נשוי (ואבוד- אולי לא לעוד הרבה זמן?),
אני שמחה לקרוא את תגובתך. אם בעידוד עסקינן - אתה תמיד מוזמן לקבל אותו כאן.
מאחלת לך דרך צלחה, התמד בה ונקוה לתוצאות טובות.. המשך לעדכן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעידכון מצב - הבהרה
נשוי ואבוד04/04/2011לאחר שיחה עם אשתי, הובהר לי כי לולא הילדים היתה אשתי מתגרשת והיות והילדים קטנים היא כרגע לא רוצה להתגרש, אך הבהירה כי לאור היחסים ביננו אהבתה כבתה וכרגע איננה רואה כיצד לשנות זאת.
נראה כי היא מעודדת אותי לטיפול אישי שלי כדי שאני לא אסבול. אני מניח כי היא זקוקה לי בגלל הילדים.
כואב לי כ"ח ובנוסף אני כועס עליה על שהיא "שוברת את הכלים", אני בעל אוהב נאמן ואבא מצוין ללא וויכוחים ומוכן ללמוד מחדש ולתקן את החסר בזוגיות. אך אינני מבין מדוע היא כ"כ קשוחה. האם זה יכול להתהפך מנסיונך?
אני מקווה שלא אחרתי את הרכבת האחרונה
אינני מתכוון לוותר עלינו ואינני מעוניין שילדנו התמימים אשר אינם מודעים למצב הרעוע של כור המשפחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לך המון מה לעשות במצבך...
רון31/03/2011היי,
אפשר להפוך את מה שאמרת לטיפול ארוך... אב מכיוון שזה על גבי האינטרנט בפורום, אתן לך טיפ אחד שאם תעשה אותו הכל ישתנה:
שב עם עצמך, תעצום עיניים ותתחיל להיזכר ולדמיין מה היה כשרק התחיל הקשר.
הפעם הראשונה שנפגשתם, ההתאהבות הראשונה שלכם אחד בשני.
תתחיל להציף את כל הרגשות האלו. וכשכל סיטואציה כזו עולה לך מול העיניים, תבחון איך היא ואתה התנהגתם אחד לשני, איך כל אחד הגיב - תזכר בטון הדיבור, בצורת הבעות הפנים, בשפת גוף - הכל.
ממש תחווה את זה. וכשתזכר בהכל - תתחיל להתנהג בדיוק כך - הפי שהיא היתאהבה בך בהתחלה.
קשרים משתנים כי אנשים משתנים. הצרכים לא. אם תתנהג כמו פעם הקשר יחזור להיות כמו פעם - מובטח!
ושים אותה במקום הראשון בחיים שלך - לפני הילדים!!!
זה לא אומר שלא תתיחס לילדים - אבל שכולם בבית ידעו שאמא היא הכי חשובה (ושכמובן גם היא תדע).
אם תעשה את זה, לא תאמין כמה מהר הכל יתהפך שוב.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש מקסים
ליבנת04/04/2011אני במצב בדיוק של אישתך ,בעלי מרוכז בעבודה שלו ואני כל הזמן עם הילדים אני לא עובדת והלוואי ובעלי היה רואה את הדברים כמו שאתה רואה אותם ואני משתפת אותו בתחושות שלי ,הוא לא איבד אותי לגמריי רק קצת אני לא מקנא כמו פעם וזה אומר לי המון
אתה גבר מקסים שאתה הולך לבד לייעוץ כי לא הרבה מוכנים ואני מאחלת לכם את כל האושר בעולם וחבל שהיא תפסיד אותך אתה לפחות יודע להודות ולתקן טעויות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
נשוי ואבוד04/04/2011לשמוע מה הצד השני מרגיש מעודד מאד, מגבר קשוח(כך אומרים) ואדיש, טולטלתי מהמצב וקבלתי מכה מאשתי בבטן הרכה...
מקווה שאצליח במאמץ, לא מגיע לנו גורל כזה, ההרגשה איומה כאילו אתה בחלום רע אך להבדיל, החלום לא נגמר ואין לאן להתעורר, המצב הינו החלום ואני מרגיש שגורלנו בעיקר בידיה של אשתי.
תרשי לי לבקשך שתדברי עם בעלך כל הזמן, לנו הגברים קשה להתמודד עם שיחות מהסוג הזה, אם הקשר חשוב אז דברו דברו, אל תתנו למצב להגיע למצבינו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

