מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- להתגרש או להישאר?א30/03/2011
שלום,
אני נשואה 9 שנים יש לי שני ילדים (3.5, 0.6) אני ובעלי ביחד כבר 11 שנה
מתחילת היחסים שלנו יש לנו בעיה אחת שהיא יחסי מין, כמעט ואין לנו ,
בעלי הוא הגבר הראשון שלי וובתחילת היחסים אחרי הפעם הראשונה שלי רציתי כל הזמן
לקיים יחסי מין, בהתחלה הוא היה מסכים ואמר לי שהוא ילמד אותי כל מה שהוא יודע
הוא גדול ממני ב 9 שנים , זה לא קרה ולאט לאט יחסי המין הפכו להיות הדבר הכי לא חשוב במערכת היחסים שלנו , אנחנו מאוד אוהבים אחד את השני , ובמהלך החיים המשותפים שלנו הדחקתי את הרצון שלי ליחסי מין והפכתי להיות חסרת חשק , כדי לא להיפגע כשהוא אומר לי לא, לפני החתונה ביקשתי שיילך לטיפול מיני, מסתבר שחסר לו טסטסטרון בגוף , הרופא רשם לו זריקות , הוא עשה זריקה אחת, התחתנו והוא לא המשיך את הטיפול, אני חייבת לציין שכשאנחנו מקיימים יחסי מין יש לו שפיכה מוקדמת והוא לא חושב על לספק אותי אחרי שהוא גומר, בקיצור זוועה.
מבחינת היחסים שלנו הזוגיים הם בסדר , כשאני לא חושבת על יחסי מין וזורמת עם החיים ושוכחת מיחסי מין אנחנו בסדר, בשנה האחרונה אחרי שהילד האחרון נולד אנחנו בקושי מדברים, הילד הגדול ישן איתנו וזה נוח כי אני לא חושבת "למה הוא לא מחבק אותי", "למה הוא לא חושק בי" , זה נשמע רע עכשיו שאני כותבת פה, אני מרגישה לבד רוב הזמן, אני עובדת מהבית, הילדים בגן , הוא עובד בחוץ, כשהוא מגיע מהעבודה אנחנו מדברים קצת על הילדים ואח"כ כל אחד יושב בפינה שלו לא מדברים , לא מתקשרים עושים מה שצריך לעשות עם הילדים: ארוחת ערב, מקלחת ולישון..
בשבועות האחרונים אני מתלבטת לגבי גירושים ואני לא יודעת אם בכלל שווה לי להישאר ולנסות לתקן את הנישואים שלנו או להתגרש ולהמשיך הלאה..
א'* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להתגרש או להשאר - תגובה
דייב30/03/2011כואב הלב לקרוא את מה שאת כותבת או ליתר דיוק מה שאת עוברת בחייך.
כל הכבוד על שהדחקת את את הרצון שלך לקיים יחסי מין לעמן בעלך מתוך אהבה צרופה אבל זו טעות גדולה שכן לכל האנשים יש צרכים כאלו ואו אחרים - האם היית מוכנה לא לאכול במשך חודש ימים בשביל בעלך - התשובה היא כמובן שלא זהו צורך קיומי.
גם קשר אינטימי הוא צורך חשוב מאוד לאין ערוך ואין צורך לוותר עליו, זהו צורך לגיטימי.
הפער בינכם ילך ויגדל מה שכבר קורה עכשיו מעבר לכך שלא יהיה קשר אינטימי גם התקשורת בינכם תפסיק, וכך תהיו שתי אנשים ללא קשר כלשהו תחת קורת גג אחת, כיום הילדים מעסיקים אותך אבל הילדים יגדלו ואת תשארי לבד עם עצמך מלאה מרירות תסכול הרגשה שאת דחוייה או שמשהו לקוי בך.
אני רוצה להדגיש שאת בסדר גמור והצורך שלך באינטימיות הוא צורך נורמלי חיוני הצורך שלך להיות נאהבת ונחשקת הוא נכון טבעי וכפי שאמרתי צורך חיוני לחיים תקינים
אין שום סיבה בעולם שלא תקבלי יחש הולם והוגן מצד בן זוגך ולא רק יחשי מין כאן מדובר בהרבה הרבה יותר בחום אהבה תשוקה - חיבוק ליטוף וגם לשמוע שהוא אוהב אותך - חביבתי זה טבעי ונכון להיות בעלת צרכים כאלו.
לדעץי המצב בינכם רק ילך ויחמיר ואת הזמן האבוד לא תוכלי להחזיר
לגבי שאלתך להתגרש או לא זו שאלה כבדת משקל
אני הייתי מייעץ לך ללכת ליעוץ ולנסות לתקן אבל במידה וגם זה יכשל לחפש לך חים אחרים שבו יאהבו אותך ויכבדו אותך וימלאו את כל הצרכים שלך - כל אדם נורמאלי זקוק לאהבה לא מספיק חומריות צריך גם שיאבהו אותנו אנו יצורים כאלו כך טבענו.
ישנם נשים שפשוט מנהלות חיים כפולים זה לא ממש מתאים לכל אחד אבל כך הם לא מפרקים את הבית אבל גם לא נהרסות ומתכלות בעצמן
אולי אם בעלך יבין שכלו כל הקיצים אולי אולי (אני בספק רב !) הוא ישתנה אבל אני לא תולה בזה הרבה תקוות
לטעמי אין מקום לתיקון אבל את חייבת לתת לזה סיכוי כדי שיהיה ברור שעשית את המקסימום
אל תשרפי את החיים שלך את צעירה ויכולה להינות מהחיים שלך עדיין
בהצלחה
ד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתן לטפל בבעיות
דורית כהן31/03/2011א יקרה, זה מאוד ברור שאסור לך להמשיך כמו שזה. חייב להיות איזה שינוי.
אם הוא מסכים לייעוץ זוגי - עליכם לחפש ייעוץ זוגי כזה שנכנס לתחום האינטימיות והמיניות, כמובן.
אני מתרשמת שיש לבעלך בעיות שהוא העדיף לא לגעת בהן, כנראה הוא פגיע ורגיש לגבריות שלו ומעדיך לטמון את ראשו בחול. יתכן שלאור הירידה בתשוקה שלך - זה מצב נוח לו והוא מעריך שאולי אפשר להסתדר בלי אינטימיות, שכמו שהוא מסתדר - גם את מסתדרת עם זה...
יש כאן שני נתונים - האחד - מיעוט הטסטוסטרון והשני - שפיכה מוקדמת.
לשניהם כמובן יש פתרונות טכניים לא מסובכים.
הרגשות שלך בחצי השנה האחרונה מאד מובנים לי. לאחר כל כך הרבה שנים ללא אינטימיות ומחסור בחיבוקים וליטופים - זה שוחק לחלוטין את האהבה. אהבה לא יכולה לשרוד מבלי שיהיה מה שיזין אותה.
על כן התשובה היא מאוד ברורה: או שהוא מוכן להצטרף לייעוץ זוגי רציני, או שעלייך לעזוב אותו ולהתגרש.
תתפלאי כמה ניתן לעזור בייעוץ זוגי.
לא מזמן עבדתי עם זוג שמערכת היחסים היתה די דומה לאורך כעשר שנים, עד שנוצר משבר בגלל שהאישה - נמאס לה והיא בגדה!
למרבה ההפתעה ניתן היה ממש בקלות לעזור להם להתגבר על הפגיעה הקשה באמון וממש לחדש לגמרי את יחסי המין הכבויים שלהם! זאת לאחר שהגבר הכיר בכמה טעויות שעשה מן ההתחלה ובנינו תקשורת חדשה - פתוחה - ביניהם.
יש אנשים שעבורם סקס הוא נושא כה מביך, והם מעדיפים לא לשוחח עליו ונגרמות טעויות קשות בהבנת הצרכים וההעדפות.
לכן - אל תהססי לקחת אחריות על מה שקורה או בעצם על חייך, ולהתחיל לטפל בכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

