מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עצה דחופהליבנת04/04/2011
היי.אני בת 38 נשואה בשנית הבכורה שלי אוטוטו 18 מנישואים ראשונים,ושני קטנים האמצעית בת 3 ובן שנתיים,עבדתי עד ההריון של האמצעית ,אני רוצה מאוד חוות דעת איך אני צריכה לעשות את זה .בעלי היה רווק לפני שנישאנו הוא לא כ"כ הסתדר עם הגדולה שלי והאמת שגם אני הסיפור די מורכב הייתי איתה אצל פסיכולוגים ,עשיתי ממש הכל אבל היא היתה בשלה היא לא היתה קמה לבית ספר עד שעובדת סוציאלית ייעצה לי לשלוח אותה לפנימיה אמרה שאולי יהיה לה טוב שם ,יהיו לה גבולות כי לא היה לה,היה לי מאוד קשה אבל לבסוף השתכנעתי היא לומדת שם כבר 3 שנים וברוך השם היא שנה אחרונה ,אבל מידי פעם היו לה עימותים עם בעלי גם כשהיא היתה באה בסופי שבוע ,העניין הוא שהמזונות שאני מקבלת עליה דרך עו"ד הולך לצרכים האישיים שלה ,ואת הפנימיה בעלי משלם יש לנו חשבונות נפרדים ובחשבון של בעלי אני אומנם רשומה אבל אני לא מוציאה משם כסף,אין לי ויזה בחשבון כלום אם אני צריכה הוא נותן לי מידי פעם לדלק ,ציפורניים אבל לא ממש הרבה וגם אם הוא מביא אז בלי חשק ככה אני מרגישה ,יש לציין שכל ההוצאות של הבית עליו יש לי אוטו והוא משלם ביטוחים ,פלאפונים ,כלכלה בקיצור הכל וזה ממש לא מעט הוצאות ,עכשיו עוד משהו הוא ואחים שלו עוזרים לאמא שלו בשכירות כבר 7 שנים עד שהחליטו לקנות לה בית ההשתתפות שלנו היתה 500 ש"ח,ועכשיו שקנינו זה עלה ל800,הגרוש שלי החליט שהוא רוצה לשלם לי את היתרה של המזונות בבת אחת שזה10000והעו"ד לקח את החלק שלו נשאר 8000 אמרתי לבעלי אני רוצה לסגור את הכסף לילדה הוא אמר אין בעיה ,אבל אני בבעיה עכשיו מה אני יעשה עם ההוצאות של כל חודש לבת הגדולה מה הוא לא חושב שאני אצטרך כסף ואני לא יודעת איך להגיד לו את זה ,אמרתי לעצמי שאשב ואדבר איתו על זה שיתן לי 500 ש"ח כל חודש להוצאות של ביתי ,ואני אצטרך גם לדלק ובגדים נראה לכם שאני חצופה אני מרגישה כאילו היא עושה לי טובה ,אמרנו שאני אחפש עבודה חצי משרה ואני אשלם לפחות גן אחד של ילד ,אבל מה ישאר לי לביתי הגדולה???בקיצור אני צריכה את העצות שלכם דחוףףףףף לא ציינתי שהוא אבא טוב לילדים לא מחסיר כלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליבנת-
בני05/04/2011בואי נעשה סדר בבלאגן:
התחתנת פעם שנייה לבחור (רווק) ויש לך ממנו 2 ילדים, בנוסף הבאת איתך מנישואים קודמים ילדה שאוטוטו בת 18,
מטבע הדברים הוא לא התחבר לילדה שלך, אבל את בדקת את אהבתו אלייך גם דרך אהבתו לילדה,
הצלחתם בסופו של דבר לעבור את המשוכה הזו ושלחתם אותה לפנימייה, ובמקביל נולדו לכם תוך שלש שנים 2 ילדים יפים וחמודים,,,
בעלך הנוכחי מספק את כל צרכייך ובנוסף משלם עבור הפנימייה של בתך, וציינת לבסוף שהוא אבא טוב לילדים ולא מחסיר כלום,
שאלה ראשונה > מה קורה בניכם ? האם יש אהבה ? סיפוק צרכים הדדי וכו' ?
-
הגרוש שלך שילם לך את ייתרת המזונות בבת אחת ובעלך הסכים שתסגרי את זה לילדה, ואת דואגת מה יהיה בהמשך,
שאלה מס' 2 > איך התקשורת בניכם בד"כ ? ומדוע דווקא כאן את חוששת לומר לו בפשטות, שאת רוצה את הכסף לעתיד, ומה הוא חושב ע"ז ?
-
בעלך ואחיו עוזרים כספית לאמא שלהם-חמותך, הלוואי בכל משפחה,,,
שאלה מס' 3 > מדוע את מרגישה מאויימת ע"י כך ? האם בעלך מאותת לך שהוא בקושי כלכלי ?
-
לדעתי האישית בלבד, את צריכה לעשות סדר בראש שלך, ולנסות לשחק אותה ראש קטן, תראי לאן הדברים מתפתחים, את לא במצוקה כלשהיא, יש לך בעל, ילדים, רכב, רווחה כלכלית, השאלה שמטרידה אותך היא > האם הוא ישתתף בהוצאות של הילדה כל חודש ? אז יקירתי או שאתם מדברים בשפה פשוטה ומובנת שבו את מדברת על מה שאת רוצה שיהיה, וטיפ קטן : אל תדברי אף לא מילה אחת על העזרה שלו לאמא שלו, זה לא עינינך כלל, ואת עלולה ליצור התנגדות שתזיק לך,
או שאת מחכה בסבלנות לראות מה יהיה, ואז כבר תחליטי מה לעשות בנידון, זה לא כזה דחוף כי יש לך כסף בשבילה בחשבון,
-
לעבוד זה תמיד טוב, תחפשי עבודה לפי התנאים שלך, שבו את מתמרנת בחכמה בין העבודה למטלות הבית והילדים,
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לבני
ליבנת06/04/2011קודם כל תודה בני באמת נהייה לי בלאגן מרוב מחשבות,לא ציינתי באמת מה היחסים ביננו אנחנו אוהבים מאוד ,אבל אם יש דברים שאני מעלה שלא ניראים לו אז בדרכ כלל זה מגיע לטונים גבוהים מצידו ,ותמיד אני מזכירה לו שאנחנו מדברים ולא צריך לצעוק יכול להיות שלא מקובל עליו אבל בשום אופן לא להגיע לטונים גבוהים ,ואם אנחנו מגיעים למריבה הוא מסוגל לא לדבר איתי כמה ימים ואין לי כח לזה ,הוא ילדותי במובן מסויים אז תמיד אני חושבת עשר אלף פעם איך לבוא להגיד לו דברים,אבל השאלה שלי זה לא מובן מאליו שהוא צריך להביא לי כסף?בשבילי לצרכים שלי?ויש קצת לחץ מבחינה כלכלית יש לנו המון הוצאות ,תראה בשביל עצמנו לצערי אנחנו לא מבלים בכלל כל הזמן אנחנו בבית ,כשאני אומרת לו שאני רוצה ללכת לריקודי עם התשובה שלו"שבי שבי בבית"אתה יודע בצחוק כזה הוא לא אוהב שאני יוצאת,ובנושא לבת שלי אני אדרוש ממנה גם לצאת לעבוד בחופש לפני הגיוס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליבנת-
בני06/04/2011תודה על התודות,
עכשיו ברור שכל מה שקורה בניכם זה רק סיפטומים לבעיה שקשורה לאופן שבה אתם מתקשרים, "את מזכירה לו איך לדבר בשעת וויכוח, לא טוב ! כשרוצים להבהיר משהו חשוב, יש דרך יותר טובה כמו להזמין את הבעל לכוס קפה/לצאת לשפת הים וכו', באווירה רגועה ונינוחה ולוודאות שהוא פנוי להקשבה ! ואז לבקש ממנו שלא נעים לך שהוא מתבטא בחריפות, ואת מבינה את הקושי שלו ואת כל מה שהוא עובר, אבל את מבקשת שתדברו בשפה מכבדת כדי שתוכלו לשמוע ולהבין אחד את השני, תדגישי לו שהוא לא חייב להסכים אם כל מה שאת אומרת, אבל לפחות שיקשיב ויבין את הקושי שלך, שיבין על מה את מדברת וכו',
זה כן מובן מאיליו שבעלך יספק את כל צרכייך, אולם לצערנו ישנם הרבה בתים שזה לא מובן מאיליו, ומתנהל שכר מכר על פרט, לכן חשוב מאוד לחזק את הקשר ברבדים נוספים מעבר לסקס ופוצי מוצי, ולהגיע לתקשורת בונה ולא מאשימה, וליצור סוג של קירבה נפשית עמוקה בין דיירי הבית, כיום גרך אגב זה מצרך נדיר ואנשים התבלבלו בין תשוקה לאהבה,
תן לי ואתן לך, ומה שקורה כרגע שאולי בעלך רואה בעדיפות עליונה את הוריו, אח"כ אותך ובסדר יורד את הבת שלך, כדי להפוך את זה את צריכה להשקיע, אני תמיד משבח את הנשים ולמדתי את זה משלמה המלך שהיו לו אלף נשים כידוע,,, והוא כותב " חכמת נשים בנתה ביתה" ואיוולת בידה תהרסנה" , את יותר חכמה ממנו, יש לך בינה ייתרה, תחשבי מה את יכולה לעשות כדי לשנות את ייחס שלו אליך ולכל מה שאת מייצגת, כלומר הרצונות שלך, הצרכים שלך, הדברים שחשובים יותר מכל,
אל תעשי את הכל בבת אחת, קחי משהו דחוף ותעבדי עליו,
-
ריקודי עם זה יפה מאוד, אבל למה שלא תלכו ביחד למשהו שיחזק את הזוגיות שלכם ?
וואלה יצא לי וואחד נאום.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

