לפרוק

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לפרוק
    אני
    09/04/2011

    לשמחתי יש לי חבר טוב מאוד שגרם לי לא לעשות שטות ולא לשלוח לאקס
    הודעה מפגרת, היינו שנתיים וחצי, במהלכן היו דברים מדהימים אבל גם דברים בעייתים שניסינו לסדר אבל גם הבנה שאנחנו לא עושים טוב אחד לשני,הייתה פרידה אחת אחרי שנתיים שבחצי השנה האחרונה שלהן היה קשה ובעייתי,היה לי מאוד קשה בזמן הפרידה,אבל לא יצרתי שום קשר ואז הוא התקשר ומפה לשם חזרנו לקשר, שגם נגמר כי אולי אנחנו באמת לא מתאימים, אנחנו כמעט חודשיים לט ביחד
    ואחרי דברים טיפשים שעשיתי סגרתי את הקשר במקום שהשאיר אותו בלהבין מה הוא הפסיד. אבל עדין חושבת עליו הרבה ורוצה אליו באיזשהו אופן למרות כל הכעס ודברים שאני אומרת לחברים לא לאפשר לי, אני כמהה שהוא יצור קשר .
    די מהר ראיתי שיש עוד בחורים בעולם ויצאתי לדייטים שניפיתי ...ולאחרונה הכרתי מישהו שנדלקתי עליו ,ומצד אחד כן התלהבות קטנה ורצון להפסיק להתעסק באקס גם בעזרתו אבל מצד שני כל הבלבול הזה בגלל האקס למרות הידיעה לכאורה שלא נהיה בקשר ,אז למה לא לנסות
    וגם בלבול בקשר לחיי שלי, אני מנסה לעשות כמה דברים שעושים לי טוב, ולומדת אך לצערי לא משקיעה מספיק ,ומנסה בקושי רב למצוא עבודה ,ועושה מאמצים ליצור ולשמור על קשרים חברתיים ואיתם גם לנסות לעשות דברים שעושים לי טוב
    ומפחדת או יודעת שאני רוצה להציב גבול לכל בחור שאכיר שיש לי את החיים שלי ושאני לא כ"כ זמינה פיזית ,ומפחדת מההשתלטות אולי שחבר יצור אצלי שאני אשים בצד דברים אחרים,בעיקר הקשרים חברתיים שלרוב מרגישה לא מספיק רצויה עם חברים בתדירות שהייתי רוצה, ואולי חבר כן יגרום לי לכך ואז אזניח... כשאני יודעת שחבר זה משהו שלמדתי בדרך הקשה יכול להגמר ...

    מבולבלת ,למרות שהערב אולי יש דייט עם הבחור החמוד ,אבל הענינים בחיי וקצת נויים במוטיבציה ובהשלטת סדר בחיי ,ובמקביל בתוך ליבי מתרוצצות מחשבות על האקס...וחוסר המוטיבציה לעשות דברים עבור עצמי ונבירה ברגשותיי...(כמו פה,במקום ללמוד כעת או לחשוב איף אני משלבת נושא שמעניי אותי בחיי היום-יום ,או להתעסק עכשיו בתחביב מוזנח מעט...)מצד אחד עם האקס הפריע לי שלא הרגשתי מספיק בעדיפות עבורו ,מצד שני יש לי כמה דברים שחשובים לי ולא בטוח שיש לי מספיק אפשרות להעניק לבחור חדש...כי מרגישה שבונה את עצמי, אבל עדין מרגישה רייקנות

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לפרוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה שאת עוברת הוא טבעי

    דורית כהן
    10/04/2011

    אני יקרה, תודה על ההגיגים החופשיים, שמתארים מישהי שפשוט נמצאת בתקופת מעבר ושינוי בחיים שלה. את עוברת התפכחות ונסיון להשתלט מחדש על החיים הפרטיים שלך בצורה עצמאית, להכיר את עצמך מחדש כאדם נפרד, לא זוגי, לפני שאת בונה זוגיות חדשה.
    נדמה לי שכל הדברים שכתבת מוכרים מאוד לכל אדם שהיתה לו זוגיות מאד ממלאת וסוערת וכל האנרגיות היו תפוסות בה, כך שדברים אחרים כמו חברים ולימודים ותחביבים - נדחקים הצידה.
    את נמצאת בשלב בחיים שאחת המשימות הכי חשובות היא להתאהב באדם הנכון לך כי זו החלטה שתשפיע על מסלול חייך ועל אושרך עד סוף החיים. לכן זה לגיטימי שרוב מחשבותייך נתפסות לכיוון הזה - בין אם לחשוב ולהתגעגע לאקס ובין אם לשקול ולייחל לדייט עם מישהו חדש שילהיב אותך. היום את כבר יודעת מה פירוש יחסים זוגיים, ואת ערה גם למחירים שזוגיות גובה - כאבי לב, פגיעות, ריבים שמוציאים מכל אחד את הצדדים המכוערים ביותר שלו שלא הכיר קודם...אבל כמובן גם הרבה אושר וכייף...
    מכל מה שכתבת ניכר שאהבה היא מאוד חשובה לך בחיים,וברור שתחזרי להיות מאוהבת שוב, את עדיין בשלב של פרידה רגשית מן האקס המשמעותי הזה, ואינני חושבת שאת זקוקה לעצה כלשהי, אלא כמו שכתבת בכותרת שלך - הכתיבה כאן היתה פשוט על מנת לפרוק, וכל מה שכתבת הוא טבעי ואנושי ומטלטל, והזמן שיעבור בחודשים הקרובים ואולי קשר חדש - ישלוף אותך מן המצב הסוער בו את נמצאת.
    שיהיה בהצלחה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    אני
    10/04/2011

    תודה רבה! משום מה בפורום הזה עונים כמו שצריך
    מעריכה את זה (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו