מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אובססיהמישהי11/04/2011
היי,
יצאתי עם מישהו , הוא דחה אותי והחליט שלא מתאים ובדרך לא הוגנת נפרד ממני בדרך לא הוגנת.עם זאת אני לא מפסיקה לחשוב עליו.אני מנסה להעסיק את עצמי בדברים אחרים ללא הועיל,זה לא עוזב אותי,אני ממש מרגישה שנכשלתי והפסדתי אותו.למרות שלא בטוח שכך היה והגיונית יתכן ולא התאמנו. מעבר לזה מאחר ואנו נמצאים באותה סביבה חברתית אני ממש חרדה לכך שאפגוש בו בשנית ושהוא יתחיל לספר לכל החברים עליי כל מיני דברי לעג ...(זה פשוט קרה לי בעבר ואני מאוד חוששת מזה!) איך מתמודדים עם הסיטואציות האלו?איך אני אמורה לשחרר אותו איך אני אמורה להפגש עם האחרים בזמן שאני חוששת למה שיגידו עליי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אובססיה - תגובה
מוניקה הרשקוביץ13/04/2011רונית יקרה,
לא פירטת לגבי האופן בו נפרדתם, אולם ציינת שזה נעשה בדרך לא הוגנת.
גם אם בן-זוגך לשעבר החליט שהקשר שלכם לא מתאים לו יותר, הוא היה צריך לסיים אותו באופן מכבד ומכובד וכמובן הוגן.
כמו שאני רואה זאת, הוא זה שצריך לחשוש מלפגוש בך שוב, באירועים חברתיים שונים. הוא היה זה שהתנהג באופן לא ראוי ואם הוא יבחר לספר לחבר'ה דברים הנוגעים לקשר שלכם או אלייך, הוא ימשיך ויבזה את עצמו.
בנוסף, אם התנהלותו מתאפיינת בחוסר הוגנות, חוסר התחשבות, אי-מתן כבוד לזולת ואי-שמירה על דיסקרטיות, אולי סיום הקשר שלכם עומד לזכותך ולטובתך...
לגבי תחושותייך ורצונך להיות עמו, אני מבינה לליבך. לרוב אנו רוצים את הקשה להשגה או את הבלתי-אפשרי. "נגמר לך" מוקדם מידי, לפני שיכולת למצות את הקשר שלכם והיית רוצה לפחות עוד קצת...
אם כל הקושי עלייך להתמקד ביצירת פגישות והיכרויות חדשות. התמקדי בדברים שאת יכולה לעשות כדי להכיר איש ראוי, ולא במה שאין לך שליטה עליו ואין באפשרותך לשנות (התנהלות בן-זוגך לשעבר).
כאשר תשקיעי עצמך בתכנון ובעשייה מקדמים (היכן לפגוש, מה ללבוש וכו') ייוותר לך פחות זמן ל"בזבז" על מחשבות שליליות ולא נעימות, כמו מה אנשים שאולי שמעו משהו, יגידו.
אפשרי לאנשים להתרשם ממי שאת באמת ולא להיזון משמועות שאולי בן-זוגך לשעבר יפיץ לגבייך.
גם אם בעבר נכווית מהדברים שאקס זה או אחר אמר עלייך, אין זה אומר שסיטואציה כזו תחזור על עצמה.
אני מאמינה, שאם תאפשרי לעצמך לפגוש בחורים אחרים, להכיר אותם ולפתח קשר חדש, לא רק שתשכחי אותו, גם ביטחונך העצמי ישתפר ותייחסי פחות חשיבות לדברים שאולי הוא אמר אודותייך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

