משך טיפול

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • משך טיפול
    מישהי
    20/04/2011

    שלום
    רציתי לדעת כמה זמן לדעתכם טיפול אמור להמשך לשיפור הבטחון העצמי,
    יש לי רגשי נחיתות ואני רואה רק את החצי כוס הריקה, אני דכאונית מעט וחרדתית מעט...לא בהיסטריה, אני חיה חיי שיגרה, אבל עדיין תמיד מרגישה שהחיים שלי עוול, שאין לי כח לכלום , עם זאת אני מקדמת את עצמי כל הזמן בכח .נאבקת כל הזמן.כל החיים.
    השאלה אם שנה טיפול מספיקה, או שזה לוקח יותר זמן לדעתכם. אני יודעת שזה יכול להיות אינדבידואלי, והחיים הם מסע שכל הזמן יש עליות וירידות, אבל בכל זאת...משהו שאוכל לשנות את דרכי החשיבה שלי,כמה שניסיתי בעבר זה לא הלך ועשיתי הרבה טיפולים פחות פסיכולוגיים גם מעל שנה אמנם, וזה לא עזר לי בסופו של דבר אני באותו מקום פחות או יותר, קצת יותר טוב אבל לא באופן משמעותי בעיניי.
    אני חושבת שגם מצאתי את הפסיכולוג שמתאים ובינתיים אני מרוצה אבל אני לא יודעת כמה זמן זה יקח. ניראה לי שגם פעם בשבוע זה מעט בשביל להתקדם לא? אני פשוט מרגישה שזה נצח בין פגישה לפגישה וכמה כבר אפשר להספיק בשעת טיפול בקושי.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משך טיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    מוניקה הרשקוביץ
    20/04/2011

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_פסיכולוגיה' id=link]פסיכולוגיה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ובכל זאת כמה מילים...

    מוניקה הרשקוביץ
    20/04/2011

    מישהי יקרה,

    נראה לי שאין זה הפורום המתאים.
    כמאמנת, ליוויתי בתהליך אימוני, לא מעט מתאמנים אשר "סבלו" מתופעות דומות לתופעות אותן את מתארת.
    תהליך אימוני הינו תהליך קצר מועד ומתאמניי עברו תהליך מעצים ומקדם בזמן האימון וכמובן לאחריו.
    אולם, מאחר וציינת שאת נמצאת כרגע בטיפול פסיכולוגי, ממנו את שבעת רצון, מצאתי לנכון להעביר את פנייתך לפורום המתאים, פורום פסיכולוגיה.
    במידה ותרצי לשמוע חוות-דעת אימונית, תוכלי לפנות אליי למייל ואשמח להגיב.
    בכל מקרה, שיהיה הרבה בהצלחה בתהליך בו את נמצאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו